Kuntopyörä vai stepperi?

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Elikkäs, mielipiteitä molempien vaihtoehtojen puolesta ja vastaan... kumpi ois parempi hankinta kotiin? Mulla on siis mahd. saada jompikumpi ilmaiseksi. Testannu olen molemmat, ovat tukevia ja hyviä... Kuntopyörän miinukseksi lasken takapuolen puutumisen ja kipeytymisen...:D . (penkki painaa luihin...)

Mutta mitä mieltä ootte, kumpi tehokkaampi ja mitä eroa ootte havainnu...tai jotain...?

kiitos.

Kyllä se persluu on aina kipeenä hetkenaikaa, kun keväällä aloittaa pyöräilyn tauon jälkeen. Luulis siihen istumalihakset sopeutuvan kuntopyöränkin kanssa?

Kuntopyörällä oon polkenu aivan tarpeeksi, sen jälkeen kokeiltuani cross-traineria voin sanoa että se hakkaa kuntopyörän kevyesti. Puolet tehokkaampaa treeniä omasta mielestäni.. En vastannu kysymykseen mutta kannattaa pistää harkintaan:)

Todellakin ennemmin crossari. Paljon rankempi ja voi tehdä enemmän erilaisia treenejä kuin kuntopyörällä. Crossarilla pääsee eteen sekä taaksepäin, voi tehdä käsien kanssa tai ilman.

Jos on kunnon laatulaitteet niin ehdottomasti stepperi...Paljon monipuolisempi ja tehokkaampi.Mutta jos laatu on jotain TV-shoppi tai hieman parempi niin sitten fillari.Hyvää kestävää stepperiä ei kotiin oikein kannata ostaa...Maksaa paljon!

Noi halpis anttila magneettivastus kuntopyörat on sitten just sieltä.

Jalat menee hapoille 4 min, mutta syke ei nouse mihinkään.

Oikeat kuntopyörat sitten eri asia.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Stepperi?

Itse olen mahdollisesti hankkimassa stepperiä kotiin. Stepperi ehdottomasti siksi, että vie vähiten tilaa. Hyvälaatuinen se saisi kuitenkin olla. Onko kellään minkälaisia kokemuksia noista kotiin hommattavista vehkeistä? Ajattelin hommata sellaisen "riisutun" mallin, eli ilman mitään käsinojia tai tukia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom