Kuntopallot

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Jos medicine palloja etsit, niin 1-5kg löytyy perus intersporteista. Painavempia palloja saa jo sitten vähän etsiä. Keravalla oli joku pulju mikä myi aina 8kg asti muistaakseni.

Crossfitiltä ohjeet:

http://crossfithelsinki.com/2007/07/26/kuntopalloja/ sanoi:
Ota koripallo, uusi tai vanha. Iske siihen puukolla 3-4cm viilto niin, että pallo tyhjenee. Laita reikään suppilo (helpottaa todella paljon hiekan sisäänlaittoa), kaada siitä hiekka sisälle. Levitä viiltoon runsaasti materiaalille sopivaa (kunnon) liimaa, ja anna sen kuivua. Itse tein reiän päälle pienen X:n kahdesta ilmastointiteipin palasta, mutta kun ne eivät tarttuneet kunnolla palloon, vedin kumpaakin suuntaan yhden kierroksen teippiä (kuten kuvasta näkyy).

Ei muuta.

Voisko samaan threadiin joku kokenut kuntopalloilija kertoa vähän liikkeistä, joita tekee kyseisillä palloilla ja mitä niillä liikkeillä hakee. Käsittääkseni moni hakee räjähtävyyttä ja sitte kestävyyttä pitemmillä sarjoilla.

Tuosta kuntopallojutusta, kandee ettiä mahdollisimman hienoa hiekkaa, mulla on pallossa sellasta vanhan uimaaltaan hiekkasuodattimen hiekkaa. Kaivoin puukolla sen venttiilin veke ja siitä heitin ne hiekat sisään, jos tekee ison viillon niin on mahdollisuus että alkaa vuotamaann. Sitten liikkeistä ainakin kaikki heittelyt, ja voi niiden kanssa kyykätä tms.

Originally Posted by http://www.pakkotoisto.com
Ota koripallo, uusi tai vanha. Iske siihen puukolla 3-4cm viilto niin, että pallo tyhjenee. Laita reikään suppilo (helpottaa todella paljon hiekan sisäänlaittoa), kaada siitä hiekka sisälle. Levitä viiltoon runsaasti materiaalille sopivaa (kunnon) liimaa, ja anna sen kuivua. Itse tein reiän päälle pienen X:n kahdesta ilmastointiteipin palasta, mutta kun ne eivät tarttuneet kunnolla palloon, vedin kumpaakin suuntaan yhden kierroksen teippiä (kuten kuvasta näkyy).

Ei muuta.

Jos tekee ton niin mahtaako pallossa säilyä se kimpoavaisuus ?

Riippuu kuntopallon materiaalista, jos tekee itse ei pompi paljoa mutta tehdasvalmisteiset pomppivatkin jo ihan sopivasti. Tietenkin riippuu kuinka painava pallo on ja kuinka täyteen täytät sen..

Itse voin kokemuksesta kertoa että osta 3kg tai 5kg kuntopallo, ei ne niin hirvittävästi maksa että kannataisi jotain koripallosysteemiä ruveta rakentamaan.

Voi tuntua hassulta mutta jo 5kg pallolla saa ihmeitä aikaan (räjähtävyyttä...voimakestävyyttä...). Liikeitä on kyllä tarpeeksi jokaiselle ja mielikuvituksella saa lisää. kuntopallo :rock:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
mulla ois myynnissä 3, 4 ja 6 kilon pallot. pallot on kovia ja kimpoo todella hyvin.
ota yhteyttä xdojinx@hotmail.com. asun pääkaupunki seudulla.
tää viesti pitäis ehkä pistää myynti osioon mutta kiinnostuneet on varmaan tääl threadis.

Kuntopallolla treenaaminen on tosi tehokasta. Itse olen käyttänyt 2-6kg palloja. Sillä saa treenattua tosi monipuolisesti kahdestaa ja yksin ku vaan on tilaa nakella sitä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom