Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joonua sanoi:Oisko jollakin kuvia ja mittoja noista itsetehdyistä penkeistä ja jos joku on tehnyt scott-penkin niin senkin kuvia ja mittoja tarvittaisiin. Kiitos.
Onko toi joku ite tehty vai oot ostanu jostain? Ajattelin ku näyttää tosi hyvältä verrattuna vaikka mun tekemään. Tankoa ja limppuja kannattaa käydä ettiis Keskisen kyläkaupasta, tuolta oon kohtuu halvalla ostanu.Mniska sanoi:puolen vuoden ikuisuusprojekti on tuottanut hedelmää.
.....painot vielä tarvis hommata. tankoja löytyy kyllä mutta kiekot maksaa.
Miten onnistuu good morningit ja leveät kyykyt tuon kokoisessa räkissä?raiskasin Weeboomin piirrustuksia hieman. itse tekisin pieniä muutoksia tuohon:
- laittaisin alaskin sivusuunnassa olevan tuen, tosin niin kauaksi ettei haittaa penkin sijoittamista tai lattiapunnerrusta. ei tietenkään välttämätön jos noinkin on tukeva.
- lisäksi muutamat tuet, ainakin jos räkki on koottavaa mallia. huterat laitteet pistävät vituttamaan.
- reikien väli hieman lyhyempi, lisäksi pinnoihin holkit, joilla tuon välin voi vielä puolittaa. holkit estävät myös tangon kulumista ja parantavat niiden kestoa kovilla raudoilla. (oon nähnyt 350kg kyykyn tippuvan suoraan alas rautoihin).
- reijät melkein alhaalta asti. lattiapunnerruksessa ja vajaissa maastavedoissa välttämättömät.
- alas lenkit / tapit johon kiinnittää vetokumit. kuitenkin sellaiset ettei mahdollisesti ketjut tartu kiini, esim. irrotettavat.
- toinen ylätangoista pyöreää putkea leuanvetoihin.
- lisäksi ylimääräiset pinnat, joihin voi kiinnittää hang bar kumit.
Huonosti. Tossa on väärät mitat mun kämmin johdosta, tässä olis oikeammat.Miten onnistuu good morningit ja leveät kyykyt tuon kokoisessa räkissä?
Ostakaa tämmöinen, sillä kuulemma saa harjoitettua koko kropan kerralla 3 minuutissa viikossa.
Kyllähän noita 25mm painojakin myydään. Ja meneehän ne 30mm painotkin siihen, voi ehkä hiukan kolista jos ei kauhean tiukalle jaksa lukkoja laittaa. Huuto.netistä ainakin itse ostin jonkun 25mm 50kg painosarjan.terve,
Saisin suhteellisen halvalla hankittua painnostopenkin, johon kävisivät halkaisijaltaan 20mm painot. Ongelma onkin kun kun tämmösiä painoja ei tunn löytyvän mistään. Vain 30mm ja 50mm löytyy. Ovatko nämä 20mm levypainot niin harvinaisia, että niitä saa etsiä kissojen ja koirien kanssa. Eli siin kannattaako jättää penkki hankkimatta?
Uskon, että aika moni pistelisi kuvan neitiä useammin kuin kerran viikossa ja reilusti yli 3 minuuttia kerrallaan.
Ostakaa tämmöinen, sillä kuulemma saa harjoitettua koko kropan kerralla 3 minuutissa viikossa.