Kuntokeskus WOLF

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ajattelin mennä katsomaan. Käsittääkseni vain jumpat on peruttu/niitä ei ole.

Siirryin kanssa Wolfille ja täytyy sanoa, että erittäin asialliselta paikalta vaikuttaa. Kunnolla vapaita painoja ja tilaa treenata. :rock:

Hieman muuten pelästyin viime viikolla kun ilma salilla oli aika huono. Tuli aivan käsittämätön hiki etenkin siellä "voimanostopuolella" jossa enimmäkseen treenailen. Kysyinkin porukalta että onko täällä tosiaan kesällä aina tällaista ja vastaus oli että "On, varsinkin jos väkeä on vähänkin enemmän".
Tämän viikon treeneissä olin jo varautunut tuohon, mutta yllätys olikin melkoisen positiivinen. Tällä viikolla ilma on ollut ihan hyvä eikä tule niin järjetön hiki treenatessa. Kuntopyörää polkiessakin henki kulkee normaalisti (toisin kuin viime viikolla). Eli porukka tais piruuttaan valehdella mulle.:D

Yleisesti ottaen olen ollut erittäin tyytyväinen saliin. Ainoastaan tällaista laitetta jään kaipaamaan http://www.voimaharjoittelu.net/rintatuellinen-kulmasoutu-a-124.html. Onhan tuolla yksi vähän tuon tapainen, mutta ei lähellekään niin hyvä kuin tuo linkin takana oleva.

Hieman muuten pelästyin viime viikolla kun ilma salilla oli aika huono. Tuli aivan käsittämätön hiki etenkin siellä "voimanostopuolella" jossa enimmäkseen treenailen. Kysyinkin porukalta että onko täällä tosiaan kesällä aina tällaista ja vastaus oli että "On, varsinkin jos väkeä on vähänkin enemmän".

Kappas, sinäkö se sitä tiedustelit :) Oli kyllä järkyttävän kuuma silloin, mutta ilmeisesti se on vain iltaisin (?). Aamulla kun kävin tuossa tovi sitten, niin ilma oli ihan jees. Jaksoi vääntää sitä SJMV:täkin.

Siirryin kanssa Wolfille ja täytyy sanoa, että erittäin asialliselta paikalta vaikuttaa. Kunnolla vapaita painoja ja tilaa treenata. :rock:
On se mun mielestä myös Tampereen paras paikka. Hyvät tyypit käy reenaamassa :thumbs: Itse tuli käytyä siellä kohtuu ahkerasti viime elokuu - vappu. Nyt muuton jälkeen valitsin IMO samanhenkisen töölögymin. Jos tykkää wolffista, tykkää myös tästä. Halvempikin :hyper:

Ja lämpötilasta sen verran, että kyllä siellä tarkenee varsinkin hellepäivinä kun ja jos porukkaa on reippaasti. Mut harvassa salissa ilma tuolloin raikas onkaan.

Ihan kipeet lämmöt ollu Wolfilla pari päivää, on tullu hikoiltua ku pieni sika... toisaalta se voi johtua myös liiasta rasvakerroksesta :D Kivennäisvesi on jees, pysyy nestetasapaino kunnossa kun on vähän suoloja.

Kappas, sinäkö se sitä tiedustelit :) Oli kyllä järkyttävän kuuma silloin, mutta ilmeisesti se on vain iltaisin (?). Aamulla kun kävin tuossa tovi sitten, niin ilma oli ihan jees. Jaksoi vääntää sitä SJMV:täkin.
Olitko tänään varmistamassa mulle penkissä? Vasta jälkeenpäin rupesin ajattelemaan että samannäköinen mitä noissa sun kehityskuvissa.:D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En tiedä katsooko, mutta saliin mentäessä on kyllä iso lappu "alle 15v pääsy kielletty".
Tämä siis yleisellä tasolla, sulla ikä näemmä piisaa, sinne vaan.

Yllätyksien välttämiseksi kaikille Wolffilla treenaaville..
Wolffin kiinteistössä tehtävistä sähkötöistä johtuen, on se tänään perjantaina 15.6.2007 auki poikkeuksellisesti vain 18:00 saakka.
Lauantaina 16.6.2007 normaalisti, mutta "työmaavaloilla"
ja sunnuntaina 17.6.2007 aukeaa vasta 16:00.

Joo eilen torstaina päivällä siellä oli kova meteli johtuen siitä remontista. Onneksi oli mp3-soitin mukana niin pystyi keskittymään treeniin:)

Pakko vaihtaa takaisin Wolffille. Tuli jouluna vaihdettua Powerhouselle kavereiden perässä. On nimittäin jo tullut tarpeeksi kärsittyä lahoavasta saunasta, jossa on 40 asteen lämpötila ja suihkuissa on aina jotai vikaa. En voi käsittää miten salien hintataso on lähes sama, koska salien laatu on aivan eri luokkaa.

Kyllä powerhousestakin jotain positiivista on sanottava, nimittäin ilmapiiri on jotenkin tuttavallisempi. Lisäksi jos saa kaverin ostamaan ensimmäisen kuukausikortin powerhouselle, niin saa itse puoli kuukautta ilmaiseksi.

Mutta kaikessa muussa Wolf vie voiton.

Tänään oli Wolffille saapunut uusia tuliteriä laitteita, joissa vielä osassa oli muovit päällä. Näytti olevan ainakin uusi hack-kyykky, kulmasoutulaite, jalkaprässi ja semmoinen jalkojennostosysteemi. Merkkiä en muista, mutta hyviltä näyttivät. Sunnuntaina testaamaan.

Tänään oli Wolffille saapunut uusia tuliteriä laitteita, joissa vielä osassa oli muovit päällä. Näytti olevan ainakin uusi hack-kyykky, kulmasoutulaite, jalkaprässi ja semmoinen jalkojennostosysteemi. Merkkiä en muista, mutta hyviltä näyttivät. Sunnuntaina testaamaan.
Precorin laitteita ovat. Ite tykkäsin etenkin tosta hackista kun eilen sitä kokeilin, paaaaljon parempi mitä ne vanhat laitteet. Nyt Wolfin laite- ja painovalikoima alkaa olla sitä luokkaa, että en itse löydä/keksi parannettavaa. :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom