Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hieman muuten pelästyin viime viikolla kun ilma salilla oli aika huono. Tuli aivan käsittämätön hiki etenkin siellä "voimanostopuolella" jossa enimmäkseen treenailen. Kysyinkin porukalta että onko täällä tosiaan kesällä aina tällaista ja vastaus oli että "On, varsinkin jos väkeä on vähänkin enemmän".
On se mun mielestä myös Tampereen paras paikka. Hyvät tyypit käy reenaamassa :thumbs: Itse tuli käytyä siellä kohtuu ahkerasti viime elokuu - vappu. Nyt muuton jälkeen valitsin IMO samanhenkisen töölögymin. Jos tykkää wolffista, tykkää myös tästä. HalvempikinSiirryin kanssa Wolfille ja täytyy sanoa, että erittäin asialliselta paikalta vaikuttaa. Kunnolla vapaita painoja ja tilaa treenata.
Olitko tänään varmistamassa mulle penkissä? Vasta jälkeenpäin rupesin ajattelemaan että samannäköinen mitä noissa sun kehityskuvissa.:DKappas, sinäkö se sitä tiedustelit Oli kyllä järkyttävän kuuma silloin, mutta ilmeisesti se on vain iltaisin (?). Aamulla kun kävin tuossa tovi sitten, niin ilma oli ihan jees. Jaksoi vääntää sitä SJMV:täkin.
Olitko tänään varmistamassa mulle penkissä? Vasta jälkeenpäin rupesin ajattelemaan että samannäköinen mitä noissa sun kehityskuvissa.:D
Onkos Wolfille mitään ikärajaa, pääsekö 15v treenaamaan?
Mahtaako olla sali auki tänään tai huomenna sunnuntaina?
Precorin laitteita ovat. Ite tykkäsin etenkin tosta hackista kun eilen sitä kokeilin, paaaaljon parempi mitä ne vanhat laitteet. Nyt Wolfin laite- ja painovalikoima alkaa olla sitä luokkaa, että en itse löydä/keksi parannettavaa. :thumbs:Tänään oli Wolffille saapunut uusia tuliteriä laitteita, joissa vielä osassa oli muovit päällä. Näytti olevan ainakin uusi hack-kyykky, kulmasoutulaite, jalkaprässi ja semmoinen jalkojennostosysteemi. Merkkiä en muista, mutta hyviltä näyttivät. Sunnuntaina testaamaan.