päivitystä wolffilla, pari uutta viparikonetta rinta ja takaolkapää laitokset,takareisi ja hauislaitos.:thumbs:
Tänäänkö oli tullut?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
päivitystä wolffilla, pari uutta viparikonetta rinta ja takaolkapää laitokset,takareisi ja hauislaitos.:thumbs:
Tänäänkö oli tullut?
Oli muuten todella outo liikerata tuossa takaolkapäälaitteessa. Ihan kuin se olisi tehty tosi kapeaharteiselle/lyhytkätiselle ihmiselle. :down:päivitystä wolffilla, pari uutta viparikonetta rinta ja takaolkapää laitokset,takareisi ja hauislaitos.:thumbs:
Oli muuten todella outo liikerata tuossa takaolkapäälaitteessa. Ihan kuin se olisi tehty tosi kapeaharteiselle/lyhytkätiselle ihmiselle. :down:
Moni opiskelija pistää ihan varmasti 32+ euroa viikonloppuisin viinaan/kapakkaan, laskuhumalakebabbiin ja ehkä taksiin. Siis neljä kertaa kuukaudessa. Ei se ole muusta kuin priorisoinnista kiinni.Mun mielestä helvetin kallis paikka, esim. opiskelijalippukin kaameen hintanen. ei kellään OIKEASTI opiskelevalla ole pistää rahaa 32e kuukaudessa, tai joskus 50e.
ps. Vielä kun saataisiin Radio Rock kuulumaan... ;)
Itse olen käyttänyt ja niin käyttää moni muukin eli sanoisin että tottakai saa (vaikken nyt ihan varma olekaan :D ). Olisihan tuo todella kummallista ellei saisi.Mutta jotta ei mentäisi off-topiciin, niin: Saikos Wolffilla käyttää magnesiumia? En ole nähnyt ainakaan mitään kieltolappuja?
Heps, kuka tietää, onko Wolf auki normaalisti pitkäperjantaina?
Kiitos!pyhinä su aukioloajat, eli 12-20.
Toi on totta ja siittä kysyttykin, mutta omistajien päätös nrj & voice,eikä poikkeuksia:down:
NRJ:n tekopirteästä "aamutiimistä" saa aika nopeasti tarpeekseen aamureenien aikana. Puhumattakaan soittolistasta. Mikä lie perusteena noille valinnoille..
Vanhemmat ihmiset valittavat kuulemma radio rokista, mutta minkä takia sen perusteella pitäis kuunnella NRJ shit music onlya :jahas: