Kuntokeskus WOLF

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kommenttien perusteella kannattaisi siis Wolfille siirtyä. Harkitsen salin vaihtoa ja kisaamistakin aloittelevalle ilmeisesti sopisi paikka hyvin. Pari kertaa olen kävässyt ja kivalta paikalta on vaikuttanut. :)

päivitystä wolffilla, pari uutta viparikonetta rinta ja takaolkapää laitokset,takareisi ja hauislaitos.:thumbs:
Oli muuten todella outo liikerata tuossa takaolkapäälaitteessa. Ihan kuin se olisi tehty tosi kapeaharteiselle/lyhytkätiselle ihmiselle. :down:

Oli muuten todella outo liikerata tuossa takaolkapäälaitteessa. Ihan kuin se olisi tehty tosi kapeaharteiselle/lyhytkätiselle ihmiselle. :down:

Juuri olin tulossa ehkä osaltani kehumaan takaolkapäälaitetta, mutta menenkin sen sijaan keräämään itsesääliä lyhyistä käsistä, jotka roikkuu kapeissa hartioissa. :lol2: Eivaan, liikerata siinä tosiaan oli vähän outo, mutta pumppailuun tuo tuntui soveltuvan aika näppärästi, toisin kuin se vanhempi takaolkapäälaite.

Pikasella kokeilulla tuosta takaolkalaitteesta ei kyllä mun suosikkia tullut. Siinä joutuu liikaa keskittymään niistä kädensijoista kiinnipitämiseen, jolloin ainakin itellä meinaa koko hartiaseutu vetää jumiin ja katoaa se tuntuma takaolkapäiltä.

Sen sijaan se reidenkoukistuslaite seisten taitaa mennä heti osaksi reeniohjelmaa. Tuo on oikeastaan ollut ainoa laite, joka mielestäni on Wolfilta aiemmin puuttunut (sitä vanhaa rakkinetta ei voi laskea), joten kiitokset tuon hankinnasta! :5:

ps. Vielä kun saataisiin Radio Rock kuulumaan... ;)

Mun mielestä helvetin kallis paikka, esim. opiskelijalippukin kaameen hintanen. ei kellään OIKEASTI opiskelevalla ole pistää rahaa 32e kuukaudessa, tai joskus 50e.

Mun mielestä helvetin kallis paikka, esim. opiskelijalippukin kaameen hintanen. ei kellään OIKEASTI opiskelevalla ole pistää rahaa 32e kuukaudessa, tai joskus 50e.
Moni opiskelija pistää ihan varmasti 32+ euroa viikonloppuisin viinaan/kapakkaan, laskuhumalakebabbiin ja ehkä taksiin. Siis neljä kertaa kuukaudessa. Ei se ole muusta kuin priorisoinnista kiinni.

Mutta jotta ei mentäisi off-topiciin, niin: Saikos Wolffilla käyttää magnesiumia? En ole nähnyt ainakaan mitään kieltolappuja?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mutta jotta ei mentäisi off-topiciin, niin: Saikos Wolffilla käyttää magnesiumia? En ole nähnyt ainakaan mitään kieltolappuja?
Itse olen käyttänyt ja niin käyttää moni muukin eli sanoisin että tottakai saa (vaikken nyt ihan varma olekaan :D ). Olisihan tuo todella kummallista ellei saisi.

Tein tänään muuten takolkapääsoutua siinä uudessa hauislaitteessa. Eli tuon näköistä systeemiä, mutta rinta tuettuna: http://www.exrx.net/WeightExercises/DeltoidPosterior/CBRearDeltRow.html
Ihan hyvä laite ainakin tuohon tarkoitukseen.

Toi on totta ja siittä kysyttykin, mutta omistajien päätös nrj & voice,eikä poikkeuksia:down:

NRJ:n tekopirteästä "aamutiimistä" saa aika nopeasti tarpeekseen aamureenien aikana. Puhumattakaan soittolistasta. Mikä lie perusteena noille valinnoille.. :rolleyes:

NRJ:n tekopirteästä "aamutiimistä" saa aika nopeasti tarpeekseen aamureenien aikana. Puhumattakaan soittolistasta. Mikä lie perusteena noille valinnoille.. :rolleyes:

Vanhemmat ihmiset valittavat kuulemma radio rokista, mutta minkä takia sen perusteella pitäis kuunnella NRJ shit music onlya :jahas:

Vanhemmat ihmiset valittavat kuulemma radio rokista, mutta minkä takia sen perusteella pitäis kuunnella NRJ shit music onlya :jahas:

Täällä yks :wanha: täti haluu hevii, hevii - etenkin -70 luvun! :rolleyes:
Tai sama kai se on mitä ämyreistä tulee - treenithän ne on pääasia :D

Tulipas sitten siirryttyä kanssa Wolffin asiakkaaksi... tuttuja kasvojahan täältä palstalta täynnä, mutta en tohdinnut häiritä treenejä... ehkä siksikin että deodorantti unohtui kotiin :rolleyes:

ehkä ens kerralla uskallan jo moikatakin ;)

En muistanutkaan kuinka hyvä sali Wolf on, riittävästi vetopaikkoja, taljoja ja kaikenlaisia rackeja, sai ihan uutta treenifiilistä joka on vähän karissut tässä dieetin aikana :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom