kunnossa pysyminen himassa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja esko88
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Olen käynyt nyt 13kk putkeen noin 4 kertaa viikossa puntilla. Nyt kesän ajan sali on suljettu enkä kahteen kuukauteen pääse sinne reenaamaan:eek: . Minulla on kotona jumppamatto, leuanvetotanko ja 15kg paino. Minkälaista ohjelmaa tai muuta vastaavaa näillä vehkeillä suosittelette , että pysyisin kesän kunnossa ettei kahen kuukauden päästä ihan kukkakeppi taas olis :) ?

esko88 sanoi:
Olen käynyt nyt 13kk putkeen noin 4 kertaa viikossa puntilla. Nyt kesän ajan sali on suljettu enkä kahteen kuukauteen pääse sinne reenaamaan:eek: . Minulla on kotona jumppamatto, leuanvetotanko ja 15kg paino. Minkälaista ohjelmaa tai muuta vastaavaa näillä vehkeillä suosittelette , että pysyisin kesän kunnossa ettei kahen kuukauden päästä ihan kukkakeppi taas olis :) ?

hehee...mulla on vähän sama juttu eri syistä.kesäloman(5vkoa) mä luistelen,pelailen jalista nuin pääsääntöisesti ja vähän jumppailen kotona.Yhtenä päivänä vetelen leukoja,yhtenä teen vatsoja,yhtenä punnerruksia,yhtenä hauista,yhtenä ojentajaa.sellaista "boogie" tyylistä pumppailua n.20min päivässä ehkä n.3-4krt viikossa takapihalla aurinkoa ottaessa tai sisällä telkkaria kattellessa,ja elokuussa taas täyttä höyryä salilla.
Toi jalis ja luistelu tuo sopivaa vaihtelua treenaukseen ja pääkopalle

Suosittelisin reenaamaan 2-jakoisella jolloin voi saada enemmän ärsykettä reenistä pienemmillä vastuksilla. Noillakin vehkeillä saa jo tosi monipuolisen reenin itselleen kyhättyä. Kovalla volyymilla, mahdollisesti pidemmillä sarjoilla ja räjähtävillä liikkeillä (kyykyssä esim) voi saada jopa kehitystä aikaiseksi.

Jalat ovat usein ongelma kannattaa kokeilla niille eri juttuja, vaikka hindukyykkyä 2 x 50 erittäin räjähtävästi. Yhden jalan kyykkyjä lisäpainoilla jne.. jne

esko88 sanoi:

Minäkään en pääse näin kesällä salille treenaamaan. Minulla on kotona penkki ja tänään alotin tuolla 3 kertaa viikossa:

Kyykky 2x15
Sjmv 2x15
pohkeet 2x15
Penkki 2x15
olkapäät: tangolla 2x15
olkapäät: viparit 1x15
selkä: yhdenkäden soutu 1x15
selkä: kulmasoutu 2x15
ojentajat: painolla seisten 2x15
ojentajat: dippi 1x15
hauis käännöt levytangolla 2x15
vatsat 2x15

Joo vattat voi kyl tehä melkeen normisti. Täytyy sit tosiaan noita leukoja, punnerruksia ja kyykkyjä ruveta tekeen. Kyl tulokset varmaan vähän laskee mut ei voi mitään :)

Ja tuo kyseinen kiinni oleva sali on sitten ainut sali 10 kilsan säteellä? Jos ei niin korttia vaan toiselle salille siksi aikaa, kesällä on usein hyviä tarjouksiakin kun kävijöitä on vähemmän.

Suositut

Back
Ylös Bottom