Kunnon rantakolliksi tuleminen mahdollisimman nopeesti! auttakaa

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen viimeksi treenannut 2005, enkä tiedä kuinka kauas lihasmuisti ulottuu. Jos se tosiaan ulottuu viiden vuoden taakse, niin kiva.

En todellakaan ollut kovin hyvässä kunnossa tammikuussa. Mielestäni tuo kuvani liittyy aika oleellisesti aiheeseen, sillä täällä on sanottu että fläsävaiheesta "rantakuntoon" vie vuosia, ja kuten itse sanoin aiemmin tässä ketjussa, niin se on mahdollista huomattavasti nopeamminkin.

Ainakin mulla on sellanen käsitys ettei se lihasmuisti minnekään katoa. Tosin eläkeiässä ei varmaan enää saada siitä samaa irti kuin vaikka vielä nelikymppisenä, mutta tämä nyt on jo täyttä mutuilua.

Vähän menee offtopiciksi mutta kyllähän jokainen näkee että Shagrathilla on ollut taustaa, ja vielä kohtuullisesti, eikä tuota kroppaa ole nollasta tehty muutamassa kuukaudessa. Ja eikös ne lihaksetkin säily kohtuudella vaikka tulokset tippuu jos vuodesta 2005 on oltu kokoajan plussakaloreilla. Ne on vaan hukkunut sinne laardin alle.

Mutta tämähän kaikki on vain plussaa Shagrathille, tuossa on hyvät pohjat jatkaa :thumbs:

Back
Ylös Bottom