Kunnon rantakolliksi tuleminen mahdollisimman nopeesti! auttakaa

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mahdoton sanoa, kuinka kauan aikaa tuo vaatii. Sanoisin silti että optimaalisesti kun treenaa ja syö niin tavoite voi tulla täyteen yllättävän nopeasti.

Väittäisin että aloittelijoiden kehitystä hidastaa eniten se ettei ymmärretä ruokavalion merkitystä. Näkisin myös että ruokavalion ja ruokailutottumusten kuntoon laittaminen on huomattavasti vaativampi prosessi kuin se että saa käytyä sen 4 krt viikossa salilla.

En minäkään oikein usko että tuohon kuntoon pääsee 1-2 vuodessa. Itse aloittelin vuosi sitten ja mitat olivat 183/69, nyt ollaan lukemissa 183/76 ja ulkonäkö on silmää miellyttävämpi ja kropasta näkee että jotain on tehty, mutta varmasti tuohon hunks-kuntoon pääseminen edellyttää vähintään 2-4 vuotta lisätreeniä jos näillä geeneillä sekään riittää. Kärsivällisyyttä ja pitkäjänteisyyttä peliin siis.

Mä olen huomannut että jos plösöstä haluaa tuohon tiukkaan kuntoon niin se on melko vaikeaa. Ennestään ja aina matalissa rasvoissa olleet taas pääsee puntilla ja proteiiniruokavaliolla tuollaiseen "Hunkslookiin" vähemmän vaikeasti. Itse keskittyisin ensin ottamaan mukaan lihaskuntotreenin ja fiksaamaan ruokavalion. Sitten tovin päästä kun näkee suunnan niin alkaa tiputtelemaan rasvoja. Jos tuo on tavoitteesi, sanoisin että matalat rasvat ja vähän lihasta on enemmän mieleesi kuin enemmän lihasta ja enemmän rasvaa.

Tuo Nikita on tietojen mukaan 6'2 ja 207lbs, eli n. 93kg? Tuntuu aika korkealta painolta kuvaan nähden.

Tuo Sami E. on aika hurjassa kunnossa :peikko: http://www.scandinavianhunks.com/index.php?option=com_content&view=article&id=413&Itemid=212&lang=fi

Joo o.. onpahan taas ihan samanlainen thread, kuin "tälläiseen kuntoon" vai mikä se oli..
Samanlailla alkaa, mutta toivotaan nyt lopusta vähän parempaa aloittajan kannalta. Se nyt ainakin todisti, ettei se "ihannekuntoon" pääsy aivan niin helppoa ole, kuin paperilla näyttää.

Mutta jatkakaa..

vai 1-2 vuotta. jep jep. onko täällä joku joukkopsykoosi? ilman nappulaa 1-2 vuotta salilla käymisen jälkeen alkaa vasta näytää siltä, että siellä salilla on edes joskus käyty. jos haluaa oikeasti olla isohko, kireä ja omata hyvän kokonaisuuden siihen vaaditaan kyllä aika paljon enemmän.

en käynyt kaikki ko. herran kuvia läpi, mutta olen kyllä todellakin edelleen sitä mieltä, että tuollaista tuossa ensimmäisessä kuvassa olevaa kroppaa ei todellakaan tehdä "tuosta vaan".

siitä vaan silti jos joku haluaa elää illuusiossa ja kuvitella suuria. kuitenkin kannattanee muistaa, että pikkusen pattia habassa ja rinnassa ei ole sama kuin se yllä mainittu tasapainoinen hieno kokonaisuus.

Jep ja kuten ketjun aloittaja sanoi "plösö" kunnosta tasapainoiseen tiukkaan ja treenatun näköiseen on pitkä matka. Laiheliinilla bodattu kroppa tulee esiin nopeammin muttei millää "plösöllä".

Plösö kuulostaa pahalta mutta sitä termiä ketjun aloittaja itse käytti.

Perus pakkis meno päällä. Porukalla ollaan haukkumassa oikeasti hyväkuntoista kaveria (Nikitaa) vaikkei itse olla ikinä tai tulla olemaan lähelläkään vastaavaa kuntoa. Kaverin mitat on 188/94 eli kokoa löytyy ja rasvat näkysi olevan varmaan alle kympin ainakin tuon henkselikuvan perusteella. Nikitakin penkkailee varmaan sellaset 130-140kg puhtaasti (ja muut tulokset samaa sarjaa), eli paremmin kuin 99,9% suomalaisista ja myös huomattavasti paremmin kuin iso osa pakkislaisista...

vai 1-2 vuotta. jep jep. onko täällä joku joukkopsykoosi? ilman nappulaa 1-2 vuotta salilla käymisen jälkeen alkaa vasta näytää siltä, että siellä salilla on edes joskus käyty. jos haluaa oikeasti olla isohko, kireä ja omata hyvän kokonaisuuden siihen vaaditaan kyllä aika paljon enemmän.

en käynyt kaikki ko. herran kuvia läpi, mutta olen kyllä todellakin edelleen sitä mieltä, että tuollaista tuossa ensimmäisessä kuvassa olevaa kroppaa ei todellakaan tehdä "tuosta vaan".

siitä vaan silti jos joku haluaa elää illuusiossa ja kuvitella suuria. kuitenkin kannattanee muistaa, että pikkusen pattia habassa ja rinnassa ei ole sama kuin se yllä mainittu tasapainoinen hieno kokonaisuus.

Eipä taida olla mitään "sääntöä", että missä ajassa tommoseen kuntoon pääsee. Jotkut eivät pääse ikinä ja toisten ei tarvi edes käydä salilla.

Käsittääkseni Nikitalla on pohjalla lätkää, ja treenaa tavallaan työkseen jos Hunkseissa on. Ikääkin vaan jotain 22, ja mahdollisesti armeijakin on ollu välissä, niin ei niitä treenivuosia välttämättä kauheen montaa ole.

En nyt tarkoita etteikö Nikita olisi hyvässä kunnossa, päinvastoin. On vaan ihan turha kinata siitä, että missä ajassa tommoseen kuntoon voi päästä.

..Kohta tulee paskaa niskaan..:D

Nikita käyttää syntholia.

Edustaa kyllä kaikin puolin fyysistä täydellisyyttä. Toivottavasti on ainakin tyhmä tai jotenkin puutteellinen, ettei tule meille muille liian pahku mieli :D

Meinasin tuolla rasvakommentilla esim. Brad Pittiä Fight Clubissa. Sen fysiikkaahan ihasteltiin kovasti vaikkei mies painanut paljon mitään, rasvattomuus vaan saa näyttämään tosi hyvältä ja vähäntkin lihakset paistaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Oho, tuo on kyllä kovassa kunnossa. Jos heterona voi näin sanoa, niin on muuten pirun hyvän näköinen muutenkin. Ei taida olla pildestä pulaa =)

en antais. en tiiä, mut ikinä ei oo vedonnut tuollaset "kauniit miehet". olo on lähinnä vaivautunut tollasen lähellä. paitsi slartin, joka on IHANA.

kroppa nyt tietysti kelpaisi tänne vaikka heti vanhanpiian iltaa ilostuttamaan, mutta jos toi naamavärkki olis vähän persrumempi ni sit voisin syttyä :)

mutta siis joo, ihmisjumalahan toi on. upea kokonaisuus objektiivisesti katsottuna tietysti.

EDIT: ja joo, tiedetään että ei se ees karpolta ottais. mut saahan ajatuksella leikkiä.

EDIT: ja siis kohta sanoo joku veitsenterävä taas, että tohon kuntoon pääsee ku vaihtaa pulla puuroksi ja käy vuoden salilla. tämä olkoon siis panokseni tähän aiheeseen off topicin rinnalle.

Joo ei vissiin oikeesti kukaan kattonu niitä muita kuvia. Niitä mitä ei oo fotoshopattu ja missä ei oo feikkirusketusta... Ei niissä vaan sikspäkkiä näy...

Meijän salilla ainakin on montaki tyyppiä jotka on huomattavasti paremmassa kunnossa kun tuo. feikki.

Joo ei vissiin oikeesti kukaan kattonu niitä muita kuvia. Niitä mitä ei oo fotoshopattu ja missä ei oo feikkirusketusta... Ei niissä vaan sikspäkkiä näy...

Meijän salilla ainakin on montaki tyyppiä jotka on huomattavasti paremmassa kunnossa kun tuo. feikki.

Jumalauta.. ihanko tosi :wtf:
En voi uskoa todeksi..

Sitten jätetään se herbalife asia tuonne toiseen threadiin.

en antais. en tiiä, mut ikinä ei oo vedonnut tuollaset "kauniit miehet". olo on lähinnä vaivautunut tollasen lähellä. paitsi slartin, joka on IHANA.

kroppa nyt tietysti kelpaisi tänne vaikka heti vanhanpiian iltaa ilostuttamaan, mutta jos toi naamavärkki olis vähän persrumempi ni sit voisin syttyä :)

mutta siis joo, ihmisjumalahan toi on. upea kokonaisuus objektiivisesti katsottuna tietysti.

EDIT: ja joo, tiedetään että ei se ees karpolta ottais. mut saahan ajatuksella leikkiä.

EDIT: ja siis kohta sanoo joku veitsenterävä taas, että tohon kuntoon pääsee ku vaihtaa pulla puuroksi ja käy vuoden salilla. tämä olkoon siis panokseni tähän aiheeseen off topicin rinnalle.

No ei mene edes vuotta. :D No ei, kuten aiemmin on todettua, niin kyllähän tuostakin ryhmästä löytyy niitä, joilla oikeasti sitä lihaa löytyy. Kyseistä kaveria mitä livenä nähnyt, niin todettakoon, että siihen kuntoon moni ei pääse koskaan, vaikka kuinka tekisi töitä.

Usean vuoden treenin tuo ottaa ja lopputulokseen päästessä huomaa, ettei mitään järin hohdokasta tapahtunutkaan. Kroppa on hieman eri näköinen, siinä se.
Sitäpaitsi oikein römeän raamikkaan ja kireän kondiksen omaavat helposti iskostuvat naisten silmissä ylimielisiksi pelimiehiksi, vain sen perusteella mitä on hihassa säikeitä. Itse pidän taktisena vetona kosolti pullaa varastossa enkä edes enää koita havitella mitään hunksien siluetteja. :D Tai ehkä sitten ens kesällä..

Olen tällainen vähän ''plösö'' aloittanut salilla käymisen ja treenaamisen keltanokka :D
olen suurin piirtein nyt tällainen : http://farm4.static.flickr.com/3347/3423987604_787d5b0560.jpg

ja tarkoitus olisi päästä tällaiseen kuntoon mahdollisimman nopeasti!
http://www.scandinavianhunks.com/index.php?option=com_content&view=article&id=416&Itemid=209&lang=fi

olisiko mitä treeni vinkkejä? käyn nyt 3 kertaa viikossa salilla... kauanko arvelette että menee aikaa päästä tuollaiseen ihannevartaloon..syön nykyään terveellisesti. en juo enkä polta

Jos ajattelit sanoessasi "mahdollisimman nopeasti", että puhuttaisiin vain kuukausista tai peräti yhdestä kesästä, niin se kannattaa unohtaa heti alkuunsa. Ei tule tapahtumaan. Yhdessä kesässä useimmat eivät saa edes sellaista kehitystä aikaiseksi, jotta monikaan huomaisi sinun käyneenkään salilla.

Itse en ole yhtä hyvässä kunnossa, vaikka olen tauotta treenannut 5 vuotta 3-4 kertaa viikossa kokoajan ravintoani seuraten. Mutta olenkin keskivertoa lahjattomampi tapaus.

Sanoisin, että kovalla työllä, ruokavaliolla ja sinnikkäällä oikeaoppisella punttailulla voisi lahjakas kaveri saavuttaa vastaavan kunnon ehkä 2-3 vuodessa. Meille vähemmän lahjakkaille se kuitenkin tarkoittaa lähemmäs 4 vuoden kovaa harjoittelua ja oikeaoppista ruokavaliota, jos onnistuu sittenkään.

Täytyy myös muistaa, että kun se tavoitekunto on kerran saavutettu täytyy urheilua ja syömistensä seurailua edelleenkin jatkaa niinkauan kuin sitä haluaa ylläpitää. Romahdus nimittäin tapahtuu nopeasti, jos suhtautuu kehonrakennukseen kuin johonkin laihdutuskuuriin, joka loppuu kun tavoitepaino on saavutettu.

Back
Ylös Bottom