Kunnon rantakolliksi tuleminen mahdollisimman nopeesti! auttakaa

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kuten tuossa muutama muukin edellisissä posteissa totesi, niin tuo kunto on kuitenkin suhteellisen helposti saavutettavissa JÄRKEVÄLLÄ treenillä ja ruokavaliolla. Tottakai sali on täynnä paljon huonommassa kunnossa olevia treenaajia, sillä väittäisin, että vähintään 90% peruskävijöistä ei erota proteiinia hiilihydraatista. :D

Totta tuokin :)

Tarkoitin sitä, että muutos elämäntavoista jotka ovat tuohon läskiin kuntoon johtaneet, siihen että treenaa ainakin 4-5x viikossa ja syö oikein, ei ole vähäinen ja helppo, vaan ihan VITUMMOINEN. Mahdollista se on, mutta harva siihen oikeasti pystyy.

Kuten tuossa muutama muukin edellisissä posteissa totesi, niin tuo kunto on kuitenkin suhteellisen helposti saavutettavissa JÄRKEVÄLLÄ treenillä ja ruokavaliolla. Tottakai sali on täynnä paljon huonommassa kunnossa olevia treenaajia, sillä väittäisin, että vähintään 90% peruskävijöistä ei erota proteiinia hiilihydraatista. :D

Suurin osa salillakävijöistä myös ryyppää ja rellestää lähes kokoajan, se kun yhdistetään näiden ravitsemustietoon niin en ihmettele miksi ei kehitystä tule.. Kyllä täällä pakkiksellakin on paljon hyväkroppasia (en ole homo en ole homo en ole homo APUA!) nuoria kavereita kuvista päätellen, jotka eivät ole kauaa käyneet edes salilla..

Totta tuokin :)

Tarkoitin sitä, että muutos elämäntavoista jotka ovat tuohon läskiin kuntoon johtaneet, siihen että treenaa ainakin 4-5x viikossa ja syö oikein, ei ole vähäinen ja helppo, vaan ihan VITUMMOINEN. Mahdollista se on, mutta harva siihen oikeasti pystyy.

No joo, jos otetaan myös tuo henkinen aspekti mukaan, niin se toki vaikeuttaa hommaa. Monelle se elämäntapamuutos on liian radikaali ja tämän vuoksi palataan vanhoihin tapoihin.

Jo kysymyksen asettelu, miten kuntoon mahdollisimman nopeasti, osoittaa ettei ihanne kuntoa ehkä koskaan saavuteta. Treenaamisen on oltava elämäntapa, silloin saa pysyviä tuloksia aikaan. Kolmessa kuukaudessa voi saada jotain näkyvää mutta who cares jos sen jälkeen siirrytään taas olut ja pizza linjalle.

Jo kysymyksen asettelu, miten kuntoon mahdollisimman nopeasti, osoittaa ettei ihanne kuntoa ehkä koskaan saavuteta. Treenaamisen on oltava elämäntapa, silloin saa pysyviä tuloksia aikaan. Kolmessa kuukaudessa voi saada jotain näkyvää mutta who cares jos sen jälkeen siirrytään taas olut ja pizza linjalle.

Tuo on totta. Ns. sohvaperunalla se muutos pitäisi tapahtua aluksi siellä korvien välissä.

En ole koskaan kuullut kenenkään pääseen siihen "ihanne" kuntoon :) Aina haluaa lisää...

Ja siihen voi varautua että noin 2-3 kertaa geeneistä riippuen menee enemmän aikaa päästä tiettyyn kuntoon/tuloksiin kuin kuvittelet. Jos ruokavalio on siis kunnossa, muuten stoppaa kehitys parin ekan kuun jälkeen.

Niinhän se on, ihanne kunto muuttuu aina matkanvarrella... aluksi se voi olla ihan eri, entä sitten aktiivisen treenauksen aikana ja jälkeen. Asiat muuttuu, näin se vaan on...

Ei oo tainnu kukaan muu kattoo noita muita Nikitan kuvia? Siinä mikä hyppää suoraan ruudulle niin päkki näkyy, mutta rintalihasten ja olkapäitten kireys on vähän mitä on. Sitten kun näkee tuon kuvan suoraan edestä niin onhan sillä melkoinen rölli, rasvat varmaan 14-16, ellei enemmän. Ekaa kuvaa on joko meikattu tai sitten paljon aikaa kuvien välillä..

Ensimmäiset muutokset ulkonäössä huomaa 4-5 kk treenin jälkeen ja kehitys jatkuu nopeasti koko ensimmäisen treenivuoden jos vain jaksaa salilla käydä. Siitä eteenpäin se vähitellen hidastuu, mutta ei kuitenkaan pysähdy vielä pitkään aikaan. Mutuilisin että pari vuotta treeniä ja pari-kolme kk dieettiä niin olet tuollaisessa kunnossa, jos syöt ja treenaat oikein ja kovasti koko ajan.
Huomaa nopeamminkin aloittelija tuloksia jos on treenit ja ruokapuoli kunnossa. Mulla taisi ensimmäisen 5 kuukauden jälkeen paino ollut noussut n. 12 kiloa ja hanskaan tullut lisää bout reilut 5cm

Riippuu varmaan ihan siitä, miten lähtee liikkeelle. Itse en harrasta mitään sikabulkkeja ja sairaaladieetteja vaan syön kohtuullisesti, mutta hyvin, koska tykkään että omakuva on siedettävä läpi vuoden peilistä katsottaessa.

Eikä tuollaiseen kuntoon pääsy vaadi todellakaan viittä vuotta. Vuosi puoltoista ahkeraa treenausta punteilla ilman sikabulkkeja ja sitten puoli vuotta kiristelyä treeniä unohtamatta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hehee.. pakko nyt hekuttaa. Mun ukko oli 7kk sitte ihan saman näköinen ku tossa aloittajan ekassa kuvassa. Nyt näkyy sixpäkki ja verisuonet käsivarsissa. Aloittelijan tuuria ellen sanois. 7vuotta sohvaperunana ja sit marssi salille 7kk sitte. 2-3krt salilla ja 2krt kickboxing. Tuo tavoitteeseen pääsy riippuu niin myös aineenvaihdunnasta, ruokailutottumuksista ja geeneistä. täytyy myöntää et ukko omaa kyllä hyvät geenit ja hiton nopean aineenvaihdunnan, mikä alkoi jyllää heti kunhan sohvan pohjalta pääs pois =) Eli saavuttaa ne jotkut moisen kunnon nopeastikin, mut liian moni ei. Ja täytyy viel lisätä et ukko saattaa vetää kilon mässyy päivässä ja monta kertaa viikossa ja silti pysyy kireenä.

Huomaa nopeamminkin aloittelija tuloksia jos on treenit ja ruokapuoli kunnossa. Mulla taisi ensimmäisen 5 kuukauden jälkeen paino ollut noussut n. 12 kiloa ja hanskaan tullut lisää bout reilut 5cm

Todennäköisesti siitä 12 kilosta ainakin 10 on läskiä, mutta kyllähän sekin on painoa.

Todennäköisesti siitä 12 kilosta ainakin 10 on läskiä, mutta kyllähän sekin on painoa.
Toki, ja nesteitä. Mutta kyllä se pihvikin aloittelijalla kasvaa kovaa vauhtia jos on lähtökohdat kunnossa. .180/62 oli miehen mitat että siihen olikin varaa hyvin lisätä. Puolen vuoden jälkeen kehitys jo hidastuikin hyvin huomattavasti, varsinkin tuon painon nousun suhteen.

Itselläni tavoitteena on oikeastaan ollut tulosten nostaminen, ei niinkään lihasmassan saanti. Kehitystä tuloksissa on ollut huimia, esim n. 9 kuukautta sitten kyykyn sarjapaino 90kg, nykyään 130kg. Oikean ruokavalio on avainsana kehitykseen. itse nyt olen rimpula 180/72 :))

Sama juttu. Mutta siinähän ne lihaksetkin kasvaa sarjapainojen mukana mikäli ruokailee tarpeeksi. Mä en muista aloituspainoistani kuin penkkimaksimin, joka oli 60kiloa :D Puolen vuoden jälkeen se oli n. 100kiloa ja nyt 11kk treenanneena 112,5kg. Olkapäävaivat on tehnyt hallaa treenaamiselle tämän vuoden puolella...

Mun salilla käy pari Hunksin tyyppiä ja niillä ei tosiaan ole paljoa lihasta, mutta rasvat on jokaisella alhaalla. Sanoisin että tuohon kuntoon pääsee aika helposti jossei ole päästänyt itseään ikinä lihoamaan. Itse kokeilisin ihan aerobista ja penkkiä, hauista ja kyykkyä + paljon proteiinia :)

vai 1-2 vuotta. jep jep. onko täällä joku joukkopsykoosi? ilman nappulaa 1-2 vuotta salilla käymisen jälkeen alkaa vasta näytää siltä, että siellä salilla on edes joskus käyty. jos haluaa oikeasti olla isohko, kireä ja omata hyvän kokonaisuuden siihen vaaditaan kyllä aika paljon enemmän.

en käynyt kaikki ko. herran kuvia läpi, mutta olen kyllä todellakin edelleen sitä mieltä, että tuollaista tuossa ensimmäisessä kuvassa olevaa kroppaa ei todellakaan tehdä "tuosta vaan".

siitä vaan silti jos joku haluaa elää illuusiossa ja kuvitella suuria. kuitenkin kannattanee muistaa, että pikkusen pattia habassa ja rinnassa ei ole sama kuin se yllä mainittu tasapainoinen hieno kokonaisuus.

vai 1-2 vuotta. jep jep. onko täällä joku joukkopsykoosi? ilman nappulaa 1-2 vuotta salilla käymisen jälkeen alkaa vasta näytää siltä, että siellä salilla on edes joskus käyty. jos haluaa oikeasti olla isohko, kireä ja omata hyvän kokonaisuuden siihen vaaditaan kyllä aika paljon enemmän.

en käynyt kaikki ko. herran kuvia läpi, mutta olen kyllä todellakin edelleen sitä mieltä, että tuollaista tuossa ensimmäisessä kuvassa olevaa kroppaa ei todellakaan tehdä "tuosta vaan".

siitä vaan silti jos joku haluaa elää illuusiossa ja kuvitella suuria. kuitenkin kannattanee muistaa, että pikkusen pattia habassa ja rinnassa ei ole sama kuin se yllä mainittu tasapainoinen hieno kokonaisuus.

Amen (vaikka olenkin ateisti)

Suositut

Back
Ylös Bottom