Kunnolliset jalkatreenikengät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sakkeus
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Ikä
45
Hyvää iltaa Pakkotoisto, pitkästä aikaa!

Onko kellään tällasia kenkiä? Meneeköhän tää nyt mainostamiseksi..noh tehään topikki epäilyksestä huolimatta. Modet saattavat & saavat poistaa tämän http://www.treenikenka.net/ linkin sivuille jossa kenkää myydään, en saanut selvää käyttöehdoista kun silmät on nyt niin kierossa että onko linkittäminen toiseen nettikauppaan nykyään kiellettyä (tosin tuo "kauppa" myy vain tuota kenkää) joten lainaan vähän tarkennuksia tuotteesta ja pistän kuvan:

* Tukeva,tarkoituksen mukainen rakenne
* Kestävät materiaalit (nahka/keinonahka)
* Normaali harjoittelukäytössä kestävyydeltään ikuinen :)
* Tyylikäs ulkonäkö
* Edullinen
* Päällys helpohoitoista kestävää materiaalia
* Naru- + solkikiinnitys
* Välipohja aitoa pyökkiä. Ei taatusti jousta suuremmankaan painon alla
* Luistamaton kumipohja

Hinta nyt on ihan sama mikä se on, tarkoitus ois saada erittäin hyvät jalkatreenikengät jotka toivon mukaan kestää sitten vaikka ikuisesti :). Ja nimenomaan jäykkä ja tukeva. Ja onhan aina 14pv palaustusoikeus jos pitää vaihtaa kokoa tai kenkä ei miellytä.

Jos on ehdotuksia vastaavasta tuotteesta niin kertokaa ihmeessä. Oon kiertäny kaikki Kuopion urheiluliikkeet just läpi eikä mistään löytyny painonnostokenkiä, eikä googletuskaan oikein tuottanut tulosta.

Liitteet

• treenikenka.webp
    treenikenka.webp
    15 KB · Katsottu: 1 613
Palstalla muistaakseni muutamaan otteeseen on ainakin kehuttu Adidas Ironwork -painonnostokenkää. Pitäisi löytyä useammastakin paikasta, ja googletus näyttäisi myös tuottavan tuloksia.

Niin, tuollaiset korolliset kengät toimivat kyykyssä jos asento on kapea. Varmasti laadukas kenkä ja itsekkin käytin tuon tyyppisiä kun vähän kapeemmalla treenasin. Nykyään leveä asento ja siksi tasapohjaset.

Hmm..ite kyykkään ja teen prässiä harvoin kapealla asennolla, asentoleveys jotain 50-75cm, mutta lautaa pitää pitää tavallisten sisäpelikenkien kantapäitten alla silti, joten tuo korko ei mulle varmaan ois huono juttu =/. Adidas Ironworkista tosiaan löyty nyt juttua..damn kun pääsis sovittamaan ja kokeilemaan noita molempia..

Salomaa millaset tasapohjaset treenikengät sulla on? Tavan tasapohjasiakaan treenikenkiä ei löytyny mistään, sellasia alunperin olin ettimässä päästäkseni edes kokeilemaan.

Seppo Räty kehui Se on siinä-ohjelmassa parhaiksi salikengiksi 70-luvun hiihtomonoja. Aika paljonhan ne muistuttavat oikeita
kyykkykenkiä ja ulkonäkö niissä on mitä parhain. :D
Itse käytän Adidaksen tasapohjaisia painitossuja mallia wrestling. Ovat hyvät kyykyssä että mavessa.

Metalin kyykkykengät ovat mulla osoittautuneet loistaviksi treenikengiksi kaikkiin liikkeisiin. Tasapohjat, tyylikkäät, kestävät, mukavat ja joka latin väärtit mitä niistä pulitin.

Voisin tässä samassa ketjussa kysyä tietääkö kukaan mistä saisi hyvään hintaan Chuck Taylor All Starseja, eli niitä Conversen klassikkokenkiä? Yhdysvalloissahan nuo eivät maksaisi kuin 40$ (n.30€).
Ja mukava nähdä Sakkeusta pitkästä aikaa palstalla, heitähän yhdet löylyt! :) :kippis1:

Metalin kengät on ihan hyvät, raskaisiin jalkaharjoituksiin/yleiseksi käyttö kengäksi salille.
Paitsi ehkä pohkeita tehdessä jotkut toisenlaiset olisivat hyvät, niin kenkä ei ns."löystyisi" ja näin ollen kestäisi kauemmin.
Kyllä niitä painonnostajille tarkoitettuja kenkiäkin löytyy. Jos saat Voimanostaja lehden käteesi, niin siellä pitäisi olla varustemyyjiä joilta luulisi kenkää kuin kenkää löytyvän.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Hmm noita adiSTAR Weightlifting 2004 kenkiä sais Saksasta postikuluineen tilattua monta kymppiä halvemmalla. Ironworkkikinm myös uus malli vain 99e.. Ois aika raivot kengät öhöhöhö... Pihisis varpaanvälit kovissa löylyissä noilla kengillä :)..

urkki sanoi:
Kannattanee tilata nuita adidaksen kenkia jenkeista - tulee tod nak postikulujenkin jalkeen paljon halvemmaksi. Esim tuon adidas equipment kengan ovh oli suomessa vajaa vuosi sitten reilusti yli 200 euroa... Kay vaikka sovittamassa urheiluliikkeessa ja tilaa tuolta.

http://www.dynamic-eleiko.com/

Kurssi on kyllä alhaalla ja muutaman kerran oon Jenkeistäki tilannu mutta iso todennäkösyys että pitää maksaa sitten 22% tulleja kokonaishinnasta..

Sakkeus sanoi:
Salomaa millaset tasapohjaset treenikengät sulla on? Tavan tasapohjasiakaan treenikenkiä ei löytyny mistään, sellasia alunperin olin ettimässä päästäkseni edes kokeilemaan.
selkäinaho myy tasapohjaista adidas pretereo mallia, käytän itse niitä ja toimii kyykyssä että vedossa. siellä oli joku huokeempikin tossu mutten muista nimeä, kannattaa tsekata.

Sakkeus sanoi:

Painikengät on käytössä. Loistavat mavessa ja kyykyssä. Omat kengät ovat about. 4 vuotta vanhat ja hyvässä kunnossa vieläkin. Nyt kun ovat sopivasti venynyt ja lössähtänyt niin toimii kyykyssä paremmin kun uutena.

EDIT.

selkäinaho myy tasapohjaista adidas pretereo mallia siellä oli joku huokeempikin tossu mutten muista nimeä, kannattaa tsekata.

Selkäinaho myy samaan hintaan Conversen Chuck Tayloria. Edullisempaa treenikenkää ei taida Selkäinaholta saada.

Itselläni on tuollaiset kengät olleet, tosin eri värisinä, jo yli viisi vuotta ja oikein tyytyväinen olen ollut. Hyvin ovat myös kestäneet, nauhat on tullut muistaakseni joskus vaihdettua.
Kun jengin kenkiä saleilla seurailee niin kyllä ne ainankin 95%:sti on niitä vanhoja lenkkareita joita ei enää ulkona kehtaa käyttää??
Ongelmana näissä 'alan kengissä' on ainankin ennen ollut saatavuus, mutta ilmeisesti sekin on paranemassa.

Ei kannata jenkeistä tilata, tulee vaan verot sun muut päälle ja tulee vielä kalliimmaksi kuin suomesta.. Jos tähän saa nyt linkkiä laittaa niin www.nerlinger.de

Itselläni on vuosi varrella ollut puolalaiset "nahka-sakke" nostokengät, jotka on aika prikuulleen samanlaiset kuin nuo treenikenkä.netin popot. Samoin on lainassa ollut Adidaksen sellaiset valkoiset STAR -nostokengat.
Ihan hyviä jalkineita kyykkyyn, etenkin jos on ongelmia tasapainon kanssa, korko auttaa. Nää antaa todella hyvän (turvallisen) sivuttaistuen ja "kalikka" -pohjan ansiosta ei jousta. Tosin on sitten mielestäni kompelöt kaikkeen muuhun salitoimintaan..tai sanotaanko että kevyemmissä popoissa meikäläinen viihtyy paremmin. Enään ei tule käytettyä.
Moisia kenkiä hankkiville antaisen sellaisen neuvoin että ostakaa "naftit", eli mitään sukkavaroja ei kannata missään nimessä siihen varata, kengän tulee istua just napakasti, ennemmin ehkä hiukan ahtaan tuntoinen kenkä kuin väljä.

Tätä nykyään itse reenaan jalat "sisäjumppakengissä" al'a Anttila 40 egee ("Cyber Sport" tjsp.). Jäykkä ohut kuminen pohja, kevyet ja sopivan "pienet" antaen suhteellisen hyvän tuen, eikä nulju isoimmissakaan romuissa. Muissa reeneissä jalkaan eksyy "itku-potku-kengat" eli kwonin tossut. Toimii mavessa ja kaikissa muissa reeneissä hyvänä yleiskenkänä.

Sakkeus sanoi:
Hyvää iltaa Pakkotoisto, pitkästä aikaa!

Onko kellään tällasia kenkiä? Meneeköhän tää nyt mainostamiseksi..noh tehään topikki epäilyksestä huolimatta. Modet saattavat & saavat poistaa tämän http://www.treenikenka.net/ linkin sivuille jossa kenkää myydään, en saanut selvää käyttöehdoista kun silmät on nyt niin kierossa että onko linkittäminen toiseen nettikauppaan nykyään kiellettyä (tosin tuo "kauppa" myy vain tuota kenkää) joten lainaan vähän tarkennuksia tuotteesta ja pistän kuvan:

* Tukeva,tarkoituksen mukainen rakenne
* Kestävät materiaalit (nahka/keinonahka)
* Normaali harjoittelukäytössä kestävyydeltään ikuinen :)
* Tyylikäs ulkonäkö
* Edullinen
* Päällys helpohoitoista kestävää materiaalia
* Naru- + solkikiinnitys
* Välipohja aitoa pyökkiä. Ei taatusti jousta suuremmankaan painon alla
* Luistamaton kumipohja

Hinta nyt on ihan sama mikä se on, tarkoitus ois saada erittäin hyvät jalkatreenikengät jotka toivon mukaan kestää sitten vaikka ikuisesti :). Ja nimenomaan jäykkä ja tukeva. Ja onhan aina 14pv palaustusoikeus jos pitää vaihtaa kokoa tai kenkä ei miellytä.

Jos on ehdotuksia vastaavasta tuotteesta niin kertokaa ihmeessä. Oon kiertäny kaikki Kuopion urheiluliikkeet just läpi eikä mistään löytyny painonnostokenkiä, eikä googletuskaan oikein tuottanut tulosta.
Joo en tiedä onko sama jamppa ketä noita myy mutta jos on niin se käy itse hakemas niitä Puolasta ja siellä maksaa joku 30-40 eskoo et hinta sillä ainakin on kohdallaan.Itsellä addun ironworkit ollu vuoden päivät kun painonnostoa treenaan niin ollu kyllä todella hyvä kenkä.Ja jos ne on liian korkeat/matalat niin suutarin kautta käy trimmaamassa ne plääkät sitten :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom