Kunnolliset jalkatreenikengät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sakkeus
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Sakkeus sanoi:
Hyvää iltaa Pakkotoisto, pitkästä aikaa!

Onko kellään tällasia kenkiä? Meneeköhän tää nyt mainostamiseksi..noh tehään topikki epäilyksestä huolimatta. Modet saattavat & saavat poistaa tämän http://www.treenikenka.net/ linkin sivuille jossa kenkää myydään, en saanut selvää käyttöehdoista kun silmät on nyt niin kierossa että onko linkittäminen toiseen nettikauppaan nykyään kiellettyä (tosin tuo "kauppa" myy vain tuota kenkää) joten lainaan vähän tarkennuksia tuotteesta ja pistän kuvan:

* Tukeva,tarkoituksen mukainen rakenne
* Kestävät materiaalit (nahka/keinonahka)
* Normaali harjoittelukäytössä kestävyydeltään ikuinen :)
* Tyylikäs ulkonäkö
* Edullinen
* Päällys helpohoitoista kestävää materiaalia
* Naru- + solkikiinnitys
* Välipohja aitoa pyökkiä. Ei taatusti jousta suuremmankaan painon alla
* Luistamaton kumipohja

Hinta nyt on ihan sama mikä se on, tarkoitus ois saada erittäin hyvät jalkatreenikengät jotka toivon mukaan kestää sitten vaikka ikuisesti :). Ja nimenomaan jäykkä ja tukeva. Ja onhan aina 14pv palaustusoikeus jos pitää vaihtaa kokoa tai kenkä ei miellytä.

Jos on ehdotuksia vastaavasta tuotteesta niin kertokaa ihmeessä. Oon kiertäny kaikki Kuopion urheiluliikkeet just läpi eikä mistään löytyny painonnostokenkiä, eikä googletuskaan oikein tuottanut tulosta.

Moro,

mulla on noi monot ja oon ollu tyytyväinen, vaikka en ihan kapealta kyykkääkään. addu tekee myös, mutta ei käyny mun jalkaan, joten kannattaa kokeilla ennen kuin ostaa. Nämä mainitsemasi kengäthän on ns. puolan adidakset ja niissä on leveämpi lesti, kuin oikeissa adduissa.

Hesassa tota myy ainakin nahka-sakke.

Lääninsonni sanoi:
Joo en tiedä onko sama jamppa ketä noita myy mutta jos on niin se käy itse hakemas niitä Puolasta ja siellä maksaa joku 30-40 eskoo et hinta sillä ainakin on kohdallaan.Itsellä addun ironworkit ollu vuoden päivät kun painonnostoa treenaan niin ollu kyllä todella hyvä kenkä.Ja jos ne on liian korkeat/matalat niin suutarin kautta käy trimmaamassa ne plääkät sitten :rock:

No vaikkei asia minulle kuulukkaan niin ex-pienyrittäjänä voin sanoa että ei tuo Adidaskaan niitä ihan pelkkää hyvää hyvyyttään myy (>200€). Tuskin noiden Taiwanissa, Koreassa, Kiinassa jne lapsityövoimalla valmistettujen kenkien hinta Addullekkaan montaa € on?
Mulla on kavereilla myös Adduja ja hintaa lukuunottamatta ovat olleet niihin ihan tyytyväisiä.

Pekkaniska sanoi:
Ei kannata jenkeistä tilata, tulee vaan verot sun muut päälle ja tulee vielä kalliimmaksi kuin suomesta.. Jos tähän saa nyt linkkiä laittaa niin www.nerlinger.de

Joo tota paikkaa tarkotin just ku kirjotin että Ironworkkikin myös uus malli vain 99e. Enpä tiiä pitäskö viivyttää ostamista Hesan matkaan asti että vois kokeilla jossain noita kenkiä, perkele kun ei pääse sovittamaan minnekkään ja sokkona tilaaminen tuntuu tarkemmin ajeteltuna todella typerältä =/. Heh vois tilata tosin vaikka kolme paria Ironman kakkosia ja myydä kahdet pois Pakkiksessa tai vaikka kolmetkin jos oikea kokokaan ei toimisi mulla. Conversion Chuck Taylorsseja pitäis löytyä täältäkin, jopa viereisestä skeittiputiikista jonne tänään ei ehtiny, pitäs käydä niitä sovittamassa ja pyllistelemässä muija olkapäillä niin sais vähän tuntumaa höhö.

Veeti sanoi:
Seppo Räty kehui Se on siinä-ohjelmassa parhaiksi salikengiksi 70-luvun hiihtomonoja. Aika paljonhan ne muistuttavat oikeita
kyykkykenkiä ja ulkonäkö niissä on mitä parhain. :D
Itse käytän Adidaksen tasapohjaisia painitossuja mallia wrestling. Ovat hyvät kyykyssä että mavessa.
Kyllä muuten toimii nuo hiihtomonot

kar1 sanoi:
No vaikkei asia minulle kuulukkaan niin ex-pienyrittäjänä voin sanoa että ei tuo Adidaskaan niitä ihan pelkkää hyvää hyvyyttään myy (>200€). Tuskin noiden Taiwanissa, Koreassa, Kiinassa jne lapsityövoimalla valmistettujen kenkien hinta Addullekkaan montaa € on?
Mulla on kavereilla myös Adduja ja hintaa lukuunottamatta ovat olleet niihin ihan tyytyväisiä.
Totta töriset ja täytyy sitä katetta olla että saa kalkkunaleikettä ja rahkaa ihiminen mahhaan.. :hyper:

Red Devil -nostokenkä

Mitä mieltä porukka on kyseisistä kengistä??
Hyödyttääkö ostaa vai jatkanko treenaamista lenkkareilla??:eek:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom