jarze sanoi:En suosittele pettämistä, jos avokkisi osaa puhua. Mulle selvis viime yönä, että muija on pettäny mua viikko sitten(kertoi itse). Ja se oli eka kerta. 7vuotta ollaan seurusteltu ja oon aina rakastanu avokkiani täydestä sydämestä. Ajatukset on tällä hetkellä melko sekavat, mutta puhumalla suoraan, rehellisesti ja täysin AVOIMESTI omista tunteistamme selvisi, että muija on kuvitellu, etten välitä siitä enää. Muija myös avautui siitä, että kun katselen kuulemma muita sillä silmällä. Selvitin sitten perusteellisesti myös mikä ero mulla on pelkän seksin ja tosirakkauden välillä...siitä ehkä voisitte tekin puhua. Miehillä kun on aika usein se viiru mielessä ilman sen kummempia tunteita. Mä nyt en oikeen saa järkevää sepustusta aikaseksi, mutta kysy jos kaipaat mielipidettä jostain..
P.s mullekin saa laittaa neuvoja, nää ihmissuhteet tuntuu välillä vaikeemmalta kun voimaharjoittelu :D
Joo, niin mustakin tuntuu ylivoimaisesti parhaalta ratkaisulta olla pettämättä. En usko, että mun mies on mua fyysisesti pettänyt, mutta kun antaa pirulle pikkusormen... Ja se mua kaikista eniten ärsyttää ku mies on saanu mut tuntemaan itteni valittajaks ja alan ilmeisesti pikkuhiljaa pitämään tollasta tekstiviestittelyä ja sillä rajalla liikkumista normaalina. :( Minkä ikäinen sä ite oot ja kuinka nuorena aloitte seurustella? Toivottavasti saatte asiat ratkaistua ja joskus tollasen kriisin seurauksena suhde vaan lujittuu. Mutta en tiedä sitten miten itse voisin sulattaa pettämisen ku nyt jo tuntuu vaikeelta hillitä kaikkia kommentteja tekstiviesteistä ym ku tapellaan.