Kun mikään ei ole hyvin avomiehen kanssa...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nanne
  • Aloitettu Aloitettu
jarze sanoi:
Kyllähän tosta varmaan tulee kuitattua vielä jonkun riidan tiimellyksessä useesti, mutta sellasta elämä on. Aina ei voi mennä hyvin....tästä ku pääsee ohi, niin osaa taas nauttia hyvistä ajoista, eikä pääse turtumaan.
p.s kiitos kannatuksesta :)

En halua olla pessimisti, mutta taitaa olla ihan tutkittu asia, että uskottomuus taitaa olla ainoita asioita, joita parisuhde ei kestä. Jos petetään, suhde joko katkeaa tai muuttuu.

Älä ainakaan vaikeuta mahdollista eroa yhteisillä hankinnolla ennne, kuin olet ihan varma jatkosta.

Puoliso ei aina vaihtamalla parane, mutta joskus suhde voi olla ihan oikeasti paras lopettaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ringside sanoi:
Ai niin: Jos sulla on vahva tunne siitä, että käymällä itse vieraissa saat miehesi arvostamaan sinua, tai saat itsekunnioituksesi takaisin, niin siitä vaan.

Itselläni on tuohon juttuun aika läheltä liippaava kokemus. Eli seurustelin naisen kanssa josta sai kokoajan epäillä, kun kaiken näköisiä viestejä ja puheluita ilmaantui. Sekä sai kavereilta kuulla kaikennäköistä.

No itse kuitenkin yks kerta olin risteilyllä. Jossa sitten noin 16 promillen humalassa innostuin tanssittamaan (vähän intiimimmin) jotain seksipommi blondia. No juurikin tällä hetkellä tyttöystävän kaveri, joka sattui olemaan samalla risteilyllä, paukahti paikan päälle ja tottakai tuli sit torumaan.

No mitään en tietenkään tehnyt tai olis aikonut tehdä sen naisen kanssa. Mut kun tyttöystäväni sai asiasta tietää niin jo muuttui ääni kellossa. Yhtäkkiä tää nainen joka ennen oli niin vaativa ja muutenkin kohteli mua aika huonosti, niin alkoi palvoa maata mun jalkojeni alla.

Eipä tainnu ottaa mua enää itsestäänselvyytenä...

öftöpik: luin muuten eka ton ketjunnimen: Kun mikään ei ole hyvin ovimiehen kanssa.

Onko asiat nykyään paremmin? Kaikilla teillä..

Sano et toi ei oo se elämä jota sä haluut elää. Tilitä kaikki mikä painaa, ja katso katuuko se oikeesti yhtään tai tuleeks toimintaan muutosta. Jos homma näyttää samanlaiselta esim 3 kk päästä, niin tuskin toi tosta mihinkään muuttuu. Kysy siltä rakastaaks se sua oikeesti - jos se sanoo et rakastaa niin kysy valehteleeks ihminen toiselle jota se rakastaa?

Jos oon rehellinen niin uskon et pidemmän päälle vaan uskoontulo muuttaa ihmistä. Sun miehes voi muuttua hetkeks, mut sit todennäkösesti jatkaa samaa linjaa - noita on nimittäin nähty. Mä suosittelen et luette yhdessä Uuden Testamentin läpi ja annatte elämänne Jeesukselle, pyydätte syntejänne anteeksi ja aloitatte uuden elämän Jumalan kanssa rukoillen. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom