Kumpi tallentava digiboksi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja IsoDino
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla ei ole henk.koht. kokemusta noista laatikoista, mutta yhdellä kaverilla on Medion ja toisella Handan. Noin yleisesti molemmat toimii kuulemma ihan ok, että aika pitkälle lienee makukysymys, kumman ottaa.

Medionin puolesta kumminkin puhuu pari juttua, kuten usb-liitin, joten periaatteessa sillä pitäisi saada tallennukset siirrettyä tietokoneelle. Käytännössä siinä taitaa olla jotain codecien kanssa säätämistä. Medionissa kanssa voi käsittääkseni tallentaa kahta kanavaa ja katsoa kolmatta (samasta kanavanipusta). Handanissa ilmeisesti voi katsoa ja tallentaa kerrallaan vain kahta.

Kyllä tuossa Handan boksissakin on USB-liittin. Ei vain lue tuossa Gigantin listassa. Itselläni on muistaakseni juuri tuo Handan malli.

Huonona puolena on kyllä että USB on versiota 1.1, eli hemmetin hidas.

kyllä toi handan on ainakin itsellä ajanut asiansa niin kuin pitääkin,kannattaa vaan muistaa ottaa heti se uusin päivitys sieltä laatuantennin sivuilta,olikohan muistaakseni v1.39

Ei ainakaan medionia!!
Olen juuri kartoittanut ko laitteiden markkinoita ja suosittelen humax 9200pvr. On kaikinpuolin monipuolisempi kuin handan (mm usb2). Hintaa taitaa olla 499 mutta 450 irronnee..

mulla on toi Handan. Ihan Ok vehje ja kyllä siitä USB löytyy, en tosin ole kertaakaan käyttänyt. Ainut miinus (iso) tulee siitä, että välillä ohjelmaa poistettaessa kovo jumittuu, eli laite pitää sammuttaa & käynnistää uudelleen.
Tässä tilanteessa voi kovolta "hävitä" hetkellisesti joitain ohjelmia. Ovat kyllä siellä, mutta eivät näy listalla. Outoa. Tulevat kyllä näkyviin, eli no problemo.

muuten hemmetin helppokäyttöinen laite, jota jopa avo osaa käyttää :D

Pienen lapsen perheessä Must-hankinta, jos haluaa seurata esim jotain TV-sarjaa.

Molemmat laitteet hintaluokassaan ihan ok laitteita. Duunikaverilla oli jotain jumiutumis ongelmia Handanin kanssa, kehuu itse kovasti Medionin konetta.

Medioneissa on ollut aika paljon ongelmia, merkkinä Handan on ollut paljon luotettavampi. Tekstitv Handanissa pitäs olla nopea, mutta se nollautuu aina kun sen ottaa pois päältä, tosi rasittava, mut siihen on kuulemma tulossa päivitys

Itse ainakin aion ostaa tuon Handanin boksin, tällä hetkellä mulla on Handanin perusboksi ja laitteeseen olen erittäin tyytyväinen.

Mulla on ollut kans jumittumisongelmia Handan boksissa, joskaan ei koskaan tiedoston poistamisen yhteydessä. Päivityksien asentamisen jälkeen ongelmat on kyllä korjaantuneet ja nyt on toiminut todella hyvin.

Miksi ei??

Se vaan ei ole vakuuttanut. Lisäksi maahantuojan laatutaju on ennekin pettänyt..:) .

Handania miettivät, kattokkaa nyt vielä ominaisuudet molemmista ja selvittäkää hintaero. Humax on modernimpi. Ei Handanissakaan vikaa ole, itelläkin on handanin boksi.

Topfield on itsellänikin ja on ollut kyllä hyvä ostos vaikka melko kallis olikin. Suosittelen.

Mä en sitten ostanutkaan händäneitä, hindaneita, huumaksia, meedioita enkä muitakaan. Ostin topfieldin, 160gigasella levyllä. :)
Ja samaan syssyyn ostin sitten sonyn bravian, 40 tuumasen lcd-töllön. Ja ei sitä karvalakki mallia :)

Back
Ylös Bottom