Kumpi tallentava digiboksi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja IsoDino
  • Aloitettu Aloitettu
Topfield masterpiece, enkä päivääkään katunut ostoa. Kallishan se on, mutta toimii kuin ihmisen mieli.

Tämä olisi meikäläisenkin valinta tällä hetkellä. Kohta pitää varmaan Humax päivittää.

Humaxissa ei ole sinänsä toimintansa puolesta mitään vikaa, guidet ja ajastukset sun muut ovat ehkä selkeimmät mihin olen törmännyt, mutta kun kyseessä on näitä ekoja tallentavia kaapelimalleja 1-2 vuoden takaa niin vehkeessä ei ole kuin yksi viritin -> laite on aika turha kun tallentaessa jos haluaa jotain muuta kanavaa katsoa niin joutuu tiiraamaan analogiselta puolelta.

Useimmiten kuitenkin on tarve tallentamisen aikana katsoa jotain muuta tai olisi tarvis tallentaa useampaa kanavaa samaan aikaan -> mitä useampi viritin & samanaikainen katselu/tallennusmahdollisuus niin sitä parempi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Humaxissa ei ole sinänsä toimintansa puolesta mitään vikaa, guidet ja ajastukset sun muut ovat ehkä selkeimmät mihin olen törmännyt, mutta kun kyseessä on näitä ekoja tallentavia kaapelimalleja 1-2 vuoden takaa niin vehkeessä ei ole kuin yksi viritin -> laite on aika turha kun tallentaessa jos haluaa jotain muuta kanavaa katsoa niin joutuu tiiraamaan analogiselta puolelta.

Useimmiten kuitenkin on tarve tallentamisen aikana katsoa jotain muuta tai olisi tarvis tallentaa useampaa kanavaa samaan aikaan -> mitä useampi viritin & samanaikainen katselu/tallennusmahdollisuus niin sitä parempi.
Mulla taitaa olla sama vehje. 2000pvr vai mikä sen malli nyt onkaan.

Jokainen tarpeensa mukaan. Itse ajattelin pärjäillä tällä vielä hyvän matkaa, mahdollisesti siihen, että alkaa tulle hdmi-lähtöisiä bokseja myyntiin. Oma tallennustarve on tällä hetkellä vähäinen; tallennuksia pitää tehdä silloin kun olen lennossa jossain Erittäin Tärkeässä Paikassa, tai makaan tajuttomana hetekan pohjalla.

Jos vasta nyt ostaisin, niin kaksivirittimellinen ehtottomasti.

...Itse ajattelin pärjäillä tällä vielä hyvän matkaa, mahdollisesti siihen, että alkaa tulle hdmi-lähtöisiä bokseja myyntiin.

Tää on yks miettimisen arvonen juttu. Kun HD-lähetykset joskus hamassa tulevaisuudessa alkaa (kaapelissa luultavasti ekaks) niin kaikki nää vanhat boksit muuttuu yhtäkkiä romuksi jos niistä lähetyksistä meinaa ottaa kaikki irti. Kiintolevynkin on syytä olla melkein miiljuuna tzigabittiä, että sinne sitä korkeareso videodataa mahtuisi.
Siks toi Medion 160GB kovolla (299€ Markantalosta) hoitaa hommansa ihan hyvin.

Mulla on Toppy TF5100 PVR:ssä ollut sellainen ongelma, että kun katson nauhoituksiani, niin välillä ääni alkaa pätkimään ja se pätkii 45 sekunnin välein. Nauhoitus on kuitenkin virheetön, eli virhe syntyy nauhoitusta toistettaessa. Epäilen itse jotain puskurointivirhettä. No, laite on käynyt kerran huollossa, eivät tehneet muuta kuin päivittäneet käyttiksen. Nyt laite on uudestaan huollossa saman vian takia. Toivottavasti tekevät jotain muutakin, kuin taas päivittävät sen. Olen yrittänyt selittää heille miten vika ilmenee (sekä Teknisille (myyjä) että maahantuojan huoltokaverille). Vuodatuksen tarkoitus on siis vain sanoa, että minulla TopFieldin TF5100 on aiheuttanut vaivaa.

Mulla ois nyt vähän ajatuksissa ostaa joku tallentava digiboksi ja nimenomaan kaapeliverkkoon. Eipä tohon muita ihmeempiä vaatimuksia ole kuin että on näppärä käyttää ja että siinä on ehdottomasti oltava kaksi viritintä.

Topfieldiä hehkutettu jokapuolella, mutta ei vissiin taida saada alle 500 euron vieläkään. Mulle ennestään tuttu Handan taas taistas irrota johonkin 400 pintaan. Muita järkeviä vaihtoehtoja? Ensviikolla pitäs lähtee kaupoille katteleen, ois hyvä kun ois vähnä jotain ennakkotietoakin asiasta.

Itse suosittelen tuota Toppyä. Hyvin on toiminut. Itse sain keväällä tingittyä sen hintaan 530e..

No luulis että nyt lähtis alle 500 jo. Työkaveri nyt ei varmaan oo ees yrittäny tinkiä, varmaan tilannu sen jostain HobbyHallista? ;)

Itse arvon topfieldin masterpiecen ja markkinoille kohta tulevan procasterin välillä. procasterissa hyvä puoli olisi se että se on markkinoiden ainoa boksi jossa on hdmi lähtö.

Mulla ois nyt vähän ajatuksissa ostaa joku tallentava digiboksi ja nimenomaan kaapeliverkkoon. Eipä tohon muita ihmeempiä vaatimuksia ole kuin että on näppärä käyttää ja että siinä on ehdottomasti oltava kaksi viritintä.

Topfieldiä hehkutettu jokapuolella, mutta ei vissiin taida saada alle 500 euron vieläkään. Mulle ennestään tuttu Handan taas taistas irrota johonkin 400 pintaan. Muita järkeviä vaihtoehtoja? Ensviikolla pitäs lähtee kaupoille katteleen, ois hyvä kun ois vähnä jotain ennakkotietoakin asiasta.

Ostin elokuussa Gigantista hintaan 398 € kaksiviritteisen 160 gigasen Finluxin.

Back
Ylös Bottom