Kumpi näistä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kkc
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

Kkc

Ikä
35
Kumpi näistä ohjelmista?

Ma
salilla

ti
lepo

ke
salilla

to
lepo

pe
salilla

la
salilla

su
lepo

VAI

ma
salilla

ti
lepo

ke
salilla

to
lepo

pe
salilla

la
lepo

su
salilla

ma
lepo

ti
salilla

ke
lepo

to
salilla

pe
lepo

la
salilla

su
lepo

ja uusiksi alusta alkaen.
Ei tarvi sanoa muuta kuin että kumpi näistä 2 vvaihto ehdoista kannattaa.

No jos nyt jotain tosta ymmärsin, niin tuossa viimeisessä jokatoinen päivä?
Itse pitäisin 2pv lepoa putkeen, jotta keho saa tarpeeksi lepoa!

Eikös nyt olisi parempi, että suunnittelet jonkun ohjelman jota sitten
näytät täällä!

Itse pusken joka toinen päivä, sopii minulle. Kyllä sitä lepoa ainakin ihan riittävästi tulee, joillekin jopa liikaa. Yksinkertaisemminkin olisit voinut tuon kysymyksen tosiaan asetella.

Kkc sanoi:
Treenaatteko samaa lihas ryhmää monta kertaa viikossa vai vaan 1 kerran?

Suurin osa varmaan kerran viikossa. lukuunottamatta pohkeita, joita tykätään tehdä kaksi kertaa viikossa.
Toki näitä "monta kertaa viikossa"treenejäkin tehdään. Suosituimpana varmaan tuo HST, josta onkin tuolla aikas paisunut threadi.

Tuo riippuu siitä että millainen jako treenissä on. Itse treenaan 2-jakoisella ja teen joka toinen pvä treenin mutta pidän 2 viikon välein 4 päivää lepoa.

Joka toinen päivä salilla on ihan jees jos tekee 1-4 jakosta. 5-jakosessa tein 2 salilla ja 1 lepoa systeemillä ja ihan hyvin meni siinä.

Nyt on taas vaihteeksi 2-jakonen menossa ja käyn salilla joka toinen päivä ja kyllä siinä lepoa tulee ihan riittävästi. Onhan noita viikonloppumenoja sun muita varmaan itse kullakin silloin tällöin ja ne on sitten hyvä hyödyntää näinä ylimääräisinä lepopäivinä. Ja ainahan voi ottaa mihin väliin tahansa ylimääräisen lepopäivän jos keho sitä vaatii.

Minäkään en sitoisi reenejäni viikonpäiviin.

Suositut

Back
Ylös Bottom