kumpi autossa tärkeämpää, tehokas tekniikka vai päältä korea?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mniska
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Liittynyt
7.1.2005
Viestejä
2 556
oma mielipide on:

1.3, 75hp, yli spoileri auto, vanteet, sun muut sälät - ei ole hyvä

normaalin näkönen perheauto ja konepellin alla potkii joku 300hp - on hyvä juttu

(mitäs muut, tais mennä vähän gallupin puolella, väliäkö sillä)
 
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mniska sanoi:
oma mielipide on:

1.3, 75hp, yli spoileri auto, vanteet, sun muut sälät - ei ole hyvä

normaalin näkönen perheauto ja konepellin alla potkii joku 300hp - on hyvä juttu

(mitäs muut, tais mennä vähän gallupin puolella, väliäkö sillä)

Itse olen aina ollut sillä kannalla, että liiallinen tuning tekee autosta lähes poikkeuksetta mauttoman näköisen. (joskus näkee hyvinkin tehtyjä pelejä, mutta todella harvoin)
Eli, kyllä se vaatimattomampi ulkonäkö, hyvällä tekniikalla on se meikäläisen mieleinen vaihtoehto.
 
Jos auto on tuunailtu, nii olis syytä kunnollisen moottorin potkia konepellin alla. Amistuunailut sucks! Mutta 2 Fast 2 Furious autot kelpais mulle. Niissä on tarpeeks tehoa ja näköä :)
 
Vähän yks puolinen tää "gallup", siis noiden vaihtoehtojen suhteen.

Mun kauppakassin valinnassa tärkeintä oli hyvä hinta ja laatu suhde, eli toisin sanoen mahdollisimman edullinen, vähän ajettu ja varmatoiminen. Eli liikkuu suht luotettavasti paikasta A, paikkaan B, ja kenties joskus myös paikkaan C. 1.3 coupe, ei spoileria eikä muutakaan sälää. :D

Ja sitten tuon "ykkösauton" valinnassa tais painaa eniten tarpeeks suuret tilat, turvallisuus ja riittävät tehot. Sekalaisessa järjestyksessä. Jos mieheltä kysyttäis, niin varmaan ne tehot oli sillä listan ykkösenä, ja mulla taas noi muut seikat.

edit. ja jos nyt ihan tuohon oikeaan kysymykseenkin vastaan, niin noista kahdesta vaihtoehdosta valitsisin tehot elikäs sen tuunatun koneen.
 
Ulkonäössäkin on rajansa, mutta pääasia, ettei jää jalkoihin liikenteessä.
 
tredin tarkotus oli kysyä kumpi vaihtoehto on parempi tuunattu päältä vai koneesta!!

luotettavuudesta ja sen sellasesta ei ollut puhetta.

training_day - olen samoilla linjoilla siitä että jos tuunataan niin sen täytyy olla tyylikästä, usein näkee aika mauttomia pelejä.
 
Se on mitä haluaa autolta.
Ei oo mun mielestä järkeä rakentaa vain ulkoisesti ja koneena sykkii 1.0-1.3 voimanpesä :)
Mutta jos asuu kaupungissa ja ajaa lähinnä siellä,niin sitten toi kyseinen esimerkki sopii monelle; kauppareissuihin,työmatkoihin ja viikonlopun cruisailuihin kaupungissa ;)

Ja mitä enemmän tehoa--->vakuutusmaksu nousee(+muutoskatsastukset),eikö?
eli rahastakin se on myös kiinni.

IMO suomessa ei paljon tee yli 200hp autoilla,koska ei ole mtn autobahneja. Ratapäiviä tietysti löytyy,mutta tulee parille ajokerta "nautinnolle" hintaa...

eli sellainen auto: hiukan kaunistettu ja tehoa noin 100-150hp :5:

edit: maku on katsojan silmässä (viitaten :david: tuningiin)
 
No noista vaihtoehdoista valitsisin koneen, mutta eipä noita hevosia tarvitse älyttömästi olla. Ei niillä hirmu tehoilla mitään tee. Sellanen 100 heppaa tehoa ja pientä ulkonäön muokkausta, niin olen tyytyväinen. :)
 
Joo tosiaan aika ykspuolinen gallup..
Mniska sanoi:
1.3, 75hp, yli spoileri auto, vanteet, sun muut sälät - ei ole hyvä
Ei rokkaa. Varsinkaan museoikäisten autojen raiskaaminen:curs:

Mniska sanoi:
tredin tarkotus oli kysyä kumpi vaihtoehto on parempi tuunattu päältä vai koneesta!!
Miten olisi päältä ja koneesta? Noh.. Jos tähän pitää vastata niin Sleeperit rok..
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mr. Speed sanoi:
IMO suomessa ei paljon tee yli 200hp autoilla,koska ei ole mtn autobahneja. Ratapäiviä tietysti löytyy,mutta tulee parille ajokerta "nautinnolle" hintaa...

eli sellainen auto: hiukan kaunistettu ja tehoa noin 100-150hp :5:

edit: maku on katsojan silmässä (viitaten :david: tuningiin)

Täysin samoilla linjoilla Speedin kanssa :)
 
---edittiä kysymystä vastaavaksi tarkennuksen jälkeen :)

Moottori ja muu tekniikka on toki tärkeämpi kuin korin tuunaus. Kunhan tosiaan tuo muu tekniikka -osiokin on kunnossa, eli alusta, jarrut, renkaat jne.
 
Aivan sama miltä näyttää kunhan ei ole A. Tunattu B. Muuten teineilty C. Itävalmisteinen.

Pollejakaan ei tarvitse löytyä kunhan starttaa joka jumalan aamu. Tilava tavaratila johon saa kalavehkeet, työkalut, tai velalliset mahtumaan.

edit. Jos noista pitää valita niin tärkeämpää se tekniikka on.
 
tredin tarkotus oli kysyä kumpi vaihtoehto on parempi tuunattu päältä vai koneesta!!

luotettavuudesta ja sen sellasesta ei ollut puhetta.
 
Zone-sarja -42%
Mniska sanoi:
tredin tarkotus oli kysyä kumpi vaihtoehto on parempi tuunattu päältä vai koneesta!!

luotettavuudesta ja sen sellasesta ei ollut puhetta.
Kyllä se varmaan on jo tullut kaikille selväksi. Mutta kyllähän tätä on paljon mielenkiintoisempi lukea, kun vastaukset ei ole pelkästään jompaa kumpaa noista kahdesta vaihtoehdosta, vaan keskustelua ja näkemyksiä asiasta laajemminkin.
 
Mun mielestä sellainen ”Sleeper” tyyppinen auto paras. Näyttää melko siistiltä vakioautolta ja kaikki koneen koosta kertovat tarrat poistettu, mutta kun polkaisee kaasua niin tapahtuu ja teinien spoileriviritykset jää katsomaan perävaloja. Siistit vanteen voi olla, muttei liioiteltuja spoilereita. Joku maltillinen korisarja voisi olla ok. Tietysti auton teho ja ajettavuus sopusoinnussa.
 
vilma-liina sanoi:
Mutta kyllähän tätä on paljon mielenkiintoisempi lukea, kun vastaukset ei ole pelkästään jompaa kumpaa noista kahdesta vaihtoehdosta, vaan keskustelua ja näkemyksiä asiasta laajemminkin.
Eipä ole!!1 paljo kivempi ois lukea tätä näin..

Vastauksia:
Päältä
No.. Koneesta.
Jaa'a.. päältä.
Ehkäpä koneesta..
Sanoisin koneesta...
Päältä ehdottomasti..
Tykkään viritetyistä autoista..
Päältä.
koneesta..
JNE... :rolleyes:
 
Minun mielestä on parasta ostaa sellainen auto jonka ulkonäössä ei ole juuri mitään tuunattavaa. Sitten voi halutessa keskittyä tekniikan parantamiseen.. Eli vaihtoehto 2.
 
vilma-liina sanoi:
Kyllä se varmaan on jo tullut kaikille selväksi. Mutta kyllähän tätä on paljon mielenkiintoisempi lukea, kun vastaukset ei ole pelkästään jompaa kumpaa noista kahdesta vaihtoehdosta, vaan keskustelua ja näkemyksiä asiasta laajemminkin.

Itse luen mieluiten ainakin threadeja, joissa on vastattu kysymykseen. "Filosofia" / pohdinta keskustelut ovat sit taas eri asia. :love:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom