kumpi autossa tärkeämpää, tehokas tekniikka vai päältä korea?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mniska
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Ihanne autoni on farmari, n.150hp, madallettu, tummennettu, kaikki merkit poistettu, hyvät popit ja nelikko.

Tällä hetkellä kyllä ajelen Mazda 323f 1.6i 8v + takaspoikkalla. :)
 
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Auton ei ole pakko olla mallisarjan tehokkain, mutta mielellään sieltä tehokkaamasta päästä. Hevosvoimalukemia on paha sanoa, kun toinen auto on 150hv koneella varsin hätäinen ja isohko perheauto vain "ripeähkö".
Surullisia ovat nämä nykyiset teinien tuunaukset, kun jokaista autoa on pakko tuunata :rolleyes: Aika järkyttäviä virityksiä näkyy liikenteessä.
Kunhan auto on peruslookiltaan nätti (korinväriset puskurit, jotkin aluvantulat), niin riittää itselle. Tärkeintä on ajo-ominaisuudet ja käytettävyys.
Itselläni on mallisarjan hätäisin versio, jossa tehtaan oma korisarja ja alkuperäiset aluvanteet. Ihan tyytyväisenä tällä ajelen, enkä tunne valtavaa tarvetta "tunaroida" tuota enempää. Suorituskykyyn tottuu, joten jotain pientä piristystä tekniikkaan voisi tehdä.
Mitä uusia autoja olen ajanut, niin nykyisin melko pienetkin moottorit ovat varsin käyttökelpoisia, joten kaipa sellaisellakin ajaisi jos pakko. :lol2:
Mutta itse ottaisin vaikka vähän käytetyn auton, kunhan suorituskyky on perustasoa parempi.
 
Ottaisin mieluiten taloudellisen auton, mutta vääntävällä koneella. Seat Leon 150 heppaisella TDI -koneella olisi juuri sopiva (kävin viime lauantaina jo sellaista kuolaamassa) jos vain olisi pelimerkkejä tarpeeksi.

Toistaiseksi on siis vielä tyytyminen nykyiseen No Show - No Go malliin :(
 
Zone-sarja -42%
Olin aina sitä mieltä, että pitää tehoa olla niin että riittää eikä ulkonäkö ole niin big deal. Nooh, sitten piti hankkia duunimatkoja varten joku halpa kottero, ja liitteessä oleva laitos löytyi netistä. MX-5:een saa vaikka mitä viriviriosia, mutta oma "tuunaus" keskittyi ajo-ominaisuuksien paranteluun. Koneessa oli tehoa vaan jotain vähän reilu sata heppaa, mutta katto auki serpentiinitietä vuorenrinnettä ylös oli muuten aika muikea ilme naamalla. Avoautoilu pitäisi lisätä YK:n perusihmisoikeuksiin...

Takaveto, 50-50 painojakauma ja hintaa huvilla nelisen tuhatta taalaa. Miata :haart:
 

Liitteet

  • miata.webp
    miata.webp
    109,8 KB · Katsottu: 345
Mulla on kesäkärrynä Kupla 911 koneella ja lootalla...kyl se mulle riittää...talvet mennään Golfilla...
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
käsittääkseni spoilerihärpäkkeiden tarkoitus on tehdä autosta "nopeamman" näköinen. mutta se pistää vituttamaan kun näillä sitten näytetään teinitytöille kuin nopeita autot on esimerkiksi keskustassa 40km/h rajoituksella. arvatkaa vaan onko hermo pinnassa kun 1.3 vetelee ohi keskustassa väärältä puolelta liikenteenjakajaa, itsellä jos sattuu vielä olemaan alla "oikea" urheiluauto. :P siinä voi aistia jo viivakoodiviiksien tiukasta asennosta että "voitimpas".. ja näin on taas sekä essonbaarijutut että illan naisseura taattu. :D
 
Niin kauan kun ei ole varaa ostaa jotain kunnon autoa (Bentley, Ferrari, rolssi tms.) niin itselleni on aika pitkälle yks paskan hailee mikä rilla sitä on alla kuhan se ei jätä koko ajan tien päälle.
 
neutraali sanoi:
Samaa mieltä, ois helvetin makee :thumbs:



Teinit, kun rakennatte niitä autoja jättäkää ne alumiini siivet/spoilerit pois, ne on aivan vitun rumia oikeesti, joskus oon nähnyt maltilla laitettuja siistejä autoja jossa on isot pyörät, matala alusta ym pikku siistiä, mutta sitten kokonaisuus on menty pilaamaan sillä järkyttävällä alumiinista tehdyllä lintulaudalla :curs:


Itselleni tärkeintä käyttö autossa on että auto on suht siisti, pieni kulutuksinen ja kestävä.

Samalla linjalla, GTI kyllä kelpaisi jos olisi vaan sitä paljon puhuttua rahaa. Mitä rakenteluun tulee, niin sehän riippuu paljolti autosta, esimerkiksi tuohon GTI:ihin riittäisi vaikka hieman muokatut maalaukset, paskat se mitään alustasarjoja/levikkeitä tartte. Spoilerin tarkoitushan tulee ilmi vasta OIKEISSA urheiluautoissa kun ajellaan sitä 200km/h muuten ne ovatkin aivan järkyttävän rumia vaikka jossain -87 corollassa.
 
Neliveto, tehoa +200hp, hitusen hyvällä maulla tuunattu sedan/farmari.

Audi S4 olis kova sana, kuten myös Impreza, s60 Volvo, Seat Leon ja kyllä kai sitä m5:llaki vois ajella.

Uusi kolmisatanen Chrysleriki olis kelpo peli.

Loppupeleissä tärkeintä on tekniikka.
 
ttopi sanoi:
Ottaisin mieluiten taloudellisen auton, mutta vääntävällä koneella. Seat Leon 150 heppaisella TDI -koneella olisi juuri sopiva (kävin viime lauantaina jo sellaista kuolaamassa) jos vain olisi pelimerkkejä tarpeeksi.
Tuo olisi kans makee ja ohitus kiihtyvyys varmasti omaa luokkaansa väännön takia ja kaiken hyvän lisäksi taloudellinen :thumbs:
 
Hyvännäköinen jo tehtaalta ja paljon tehoa pellin alla. Siinä mun "ihanne". Seuraavan auton hankintaa varten kasvatetaan jo :david: hiustyyliä. Mallin ja merkin voikin jo siitä päätellä. Varsinaisesti kulutuksella ei ole niin väliä tällä hetkellä, koska asun keskellä kaupunkia eli auto ei ole aina edes välttämätön.
 

Ei millään pahalla mutta toi on tyttöjen auto ;) (ellet sit oo tyttö)

:offtopic:

Juuri tästä keskusteltiin joskus siinä "saman katon alla" -ohjelmassa..
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom