kumpi autossa tärkeämpää, tehokas tekniikka vai päältä korea?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mniska
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Ehdottomasti koneesta piristetty. Mitä tekee nätisti tuunatulla autolla, joka jää valoista paikallisen amis-lippispään pakoputkiviritteiselle teini-corolalle... :rolleyes:

Niin, ja voimaa ei ole koskaan liikaa, ei ukossa eikä autossa... :rock:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Antza sanoi:
Itse luen mieluiten ainakin threadeja, joissa on vastattu kysymykseen. "Filosofia" / pohdinta keskustelut ovat sit taas eri asia. :love:
Ja itse luen mieluiten viestejä, joita ei heti editoida aivan erinäköisiksi. :hyper:

Kyllähän tässä mun nähdäkseni aika moni on vastannut myös ihan tuohon viralliseen kysymykseenkin, "kumpi on autossa tärkeämpää, tuunaus konehuoneen puolella, vai tuunaus pinnalla". Eller hur?

n.100hv, ruosteeton, spoileriton ja käyttövarma auto riittää minulle. Kiitos. Jopa uusista autoista saadaan todella mauttomia, kun niitä oikein laittamalla ruvetaan laittamaan. Ne tuunatut taunuksen ja tojotan romut -80 luvulta on kyllä huvittavaa katseltavaa. Vanteet ja popit maksaa auton verran, sitten on vielä lisätty lintulauta ja tynnyrin halkaisijan levyinen pakoputki.

Kysymys on tosiaan melko huono. Minua ei kiinnosta tuunaus eikä teho. Joojoojoo, ei olis tarvinnut lukea, mutta vilmiksen kanssa samalla linjalla. Jotain keskustelua mielummin kuin tuunattu, tuunattu, tehokas, tuunattu, tehokas vastauksia.

No ite ottaisin mielummin paremmin varustellun ja uudemman auton, kuin jonkun wanhan tehokkaan auton, missä ainoa mukavuus on penkinlämmitin. :)

yksinkertaisesti Audi RS4 MTM ilman mitään ylimääräisiä tuning-osia
farmarimallinen perheauto, joka hakkaa perus ferrarit

jakob,jp-84 ja kumppanit jotka viuruu tredin yksipuolisesta sisällöstä PERUSTAKAA UUSI TREDI AIHEISTA JOITA HALUATTE KÄSITELLÄ

ps. jos on huono tredi jne. ei ole pakko lukea sisältöä vai onko se joku pakkomielle että täytyy kommentoida kaikkiin jotain.

Kun tulee häärättyä tuningtapahtuman kanssa aika lailla pitkin kesää, niin näyttävät autot menee mun tärkeysjärjestyksessä ohi.
2 noin kärjistetystä vaihtoehdosta laitan etusijalle hyvännäköisen, isoilla vanteilla, matalalla alustalla ja _autoon sopivalla_ korisarjalla olevan etusijalle, vaikka se olisi tuhnu.
Tottakai tuohon kombinaatioon sopii mukaan se 200hp tai enemmän, mutta ei se ole välttämätöntä.

Ja tää selittely "Ihan tarvi olla tehoja, ei suomen oloissa..." Ei sillä olekaan väliä kuin kovaa se kulkee, vaan mitä tapahtuu välillä 80-120 jne.. :)

Auton pitää olla ruma iso perkele ja tehokas ja ylellinen, tai jos ei iso ja ylellinen, niin ainakin ruma ja tehokas. Autossa istutaan ja sillä ajetaan, ei vain katsella pihassa.

Zone-sarja -42%
vilma-liina sanoi:
Kyllä se varmaan on jo tullut kaikille selväksi. Mutta kyllähän tätä on paljon mielenkiintoisempi lukea, kun vastaukset ei ole pelkästään jompaa kumpaa noista kahdesta vaihtoehdosta, vaan keskustelua ja näkemyksiä asiasta laajemminkin.
Näin munkin mielestä. EI tämän tarvitse olla niin vakavaa. Antaa keskustelun vähän rönsyilläkin. Ois meinaan aika tylsää, jos kysyttäis, joko vaihtoehto A tai B. Ja sit vastaukseksi kelpuutettaisiin vain joko "A" tai "B". Sit me kaikki innoissaan luettaisiin 20 sivua vastauksia tyyliin "A".

Reply 1.
"B"

Reply 2.
"A"

Reply 3.
"A"

Reply 4.
"B"

Reply 5.
"A"

Reply 6.
"B"

Reply 7.
"B"

Reply 8.
"B"

Reply 9.
"B"

Reply 10.
"A"

Reply 11.
"A"

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
WTA sanoi:
Näin munkin mielestä. EI tämän tarvitse olla niin vakavaa. Antaa keskustelun vähän rönsyilläkin. Ois meinaan aika tylsää, jos kysyttäis, joko vaihtoehto A tai B. Ja sit vastaukseksi kelpuutettaisiin vain joko "A" tai "B". Sit me kaikki innoissaan luettaisiin 20 sivua vastauksia tyyliin "A"
Totta.. Jospa pointti nyt viimeistään aukeaa.. Tämä on Keskustelupalsta.

Mniska sanoi:
jakob,jp-84 ja kumppanit jotka viuruu tredin yksipuolisesta sisällöstä PERUSTAKAA UUSI TREDI AIHEISTA JOITA HALUATTE KÄSITELLÄ

ps. jos on huono tredi jne. ei ole pakko lukea sisältöä vai onko se joku pakkomielle että täytyy kommentoida kaikkiin jotain.

Mahtaako kysymyksen asettelussa olla vikaa kun et saa mieleisiäsi vastauksia... :jahas:

En pysty minäkään valitsemaan jompaakumpaa. En mä mitään tuninhärpäkettä käyttöautoksi haluisi (vaikka hyvän näkösiä ovatkin), mutta pitää siinä nyt edes aluvanteet olla ja muutenkin näyttää edes autolta. Ja tehoja pitää olla niin että rekasta pääsee ohi sujuvasti, ei siis tartte olla mitään 200 hp, mutta oishan sellanenkin silti ihan jees! Ja mielellään vielä näyttävän näköinenkin. :D

Minä panostaisin auton tehoihin. Ulkomuodolliset seikat ovat yksinkertaiset: kiiltävä maalipinta, tummat takalasit ja hyville renkaille aluvanteet. Ja auton värillä ei ole mitään väliä, kunhan se on musta. :jahas:

Lateee sanoi:
Uusi Golf GTI. Mustana. Piste.
Samaa mieltä, ois helvetin makee :thumbs:

Teinit, kun rakennatte niitä autoja jättäkää ne alumiini siivet/spoilerit pois, ne on aivan vitun rumia oikeesti, joskus oon nähnyt maltilla laitettuja siistejä autoja jossa on isot pyörät, matala alusta ym pikku siistiä, mutta sitten kokonaisuus on menty pilaamaan sillä järkyttävällä alumiinista tehdyllä lintulaudalla :curs:

Itselleni tärkeintä käyttö autossa on että auto on suht siisti, pieni kulutuksinen ja kestävä.

Totta tuo mitä Neutraali sanoi. Nuo "lintulaudat" on 99% vitun rumia. Sitten pitää autossa OIKEASTI olla jo tehoja jos sellaisen laittaa, muuten se on lähinnä naurettavaa.

yhdyn neutraaliin. mitä helvettiä tekee lintulauta jossain neliovisessa perheautossa? itse olen ratkaissut ongelman.

- käyttöauto 1.6, neliovinen, melko uusi (-00), kiihtyy kun mummo hangessa mutta kulkee luotettavasti, kilometrejä 70 000 vasta.

- harrastepelit sitten tehokkaalla tekniikalla ja lasikuitukorilla... vartti siinä 11 sekunnin alle ja ajetaan noin kolmena päivänä vuodessa.

kompromissi. viisasta ja tehokasta autoa ei saa samassa paketissa.

Ulkonäkö auton luonteen mukaan PISTE. Jos auto on "menevän näköinen" niin silloin on paras löytyä "lupauksille" myös vastinetta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom