Kumpaa arvostat enemmän, ihmis- vai eläinkuntaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Valte
  • Aloitettu Aloitettu
Vähän aikaa sitten tuli dokkari lapsesta, joka kärsi niin pahoista epilepsiakohtauksista, ettei lääkäreillä ollut muuta mahdollisuutta kuin amputoida ko. henkilön toinen aivopuolisko. Siis puolet aivoista leikattiin vittuun. :eek:
Joskus erittäin vaikean epilepsian hoitona voidaan katkaista joitain hermoratoja, oletko nyt ihan varma että aivot amputoitiin? Linkkiä kiitos, jos näin on!

edit. Näköjään saatetaan myös poistaa kohtauksen aiheuttava kohta, jos se on mahdollista:
"Epilepsian leikkaushoidossa hyödyn pitää olla selvästi suurempi kuin leikkaukseen liittyvien haittapuolten ja vaaratekijöiden. Epilepsiakirurgia edellyttää huolellisia neurologin, neurofysiologin, neuroradiologin, neuropsykologin ja neurokirurgin tutkimuksia yhteistyönä. Tarkoituksena on paikantaa epileptisten kohtausten syntykohta ja arvioida kyseisen aivoalueen poistoleikkauksen seurauksia." http://www.hus.fi/default.asp?path=1,32,660,548,2719,5943,6528

Mutta edelleen puolet aivoista kuulostaa mahdottomalta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Arvostan eniten kasvikuntaa

Arvostan eniten sitä, joka arvostaa mua takas...oli sitten mistä kunnasta tahanas lähtöisin :D

Mä arvostan sellasia isoja puita, niitä helvetin korkeita ja vanhoja. Niissä on jylhää kauneutta ja olen aika varma, että näillä metsien kuninkailla on valtavat aivot, joita ne linkittää keskenään sillä lailla, että ne saa kollektiivisen kapasiteetin nostettua huikeisiin sfääreihin. Jonain päivänä puut nousee kapinaan ja alkaa tuottaa hermomyrkkyjä ja sitten kuollaan niinkuin the happeningissa. En uskalla mennä enää ulos koska epäilen puiden hyökkäyksen olevan ihan kulman takana. Tossa Bulevardilla on kuitenkin pystyssä aika monta tappajaa ja aina kun huristan autolla siitä ohi, musta tuntuu että ne silmäilee mua pahaenteisesti. Just kuoli yksi ruukkupuu tohon mun keittiööni ja heitin sen vittuun kuin roskan kun ei se suostunut kukoistamaan. Ne kostaa tällaset jutut.

Näin uskon minä.

Mä arvostan sellasia isoja puita, niitä helvetin korkeita ja vanhoja. Niissä on jylhää kauneutta ja olen aika varma, että näillä metsien kuninkailla on valtavat aivot, joita ne linkittää keskenään sillä lailla, että ne saa kollektiivisen kapasiteetin nostettua huikeisiin sfääreihin. Jonain päivänä puut nousee kapinaan ja alkaa tuottaa hermomyrkkyjä ja sitten kuollaan niinkuin the happeningissa. En uskalla mennä enää ulos koska epäilen puiden hyökkäyksen olevan ihan kulman takana. Tossa Bulevardilla on kuitenkin pystyssä aika monta tappajaa ja aina kun huristan autolla siitä ohi, musta tuntuu että ne silmäilee mua pahaenteisesti. Just kuoli yksi ruukkupuu tohon mun keittiööni ja heitin sen vittuun kuin roskan kun ei se suostunut kukoistamaan. Ne kostaa tällaset jutut.

Näin uskon minä.

Oletko minun toinen persoonani? Toi oli kuin mun suusta :eek:
Koko aika pitää pitää autossaki tupakansytyttimestä toimivaa raivaussahaa et jos joku koivu tai leppä sekoo käsiin ni saa ees vähän harvennettua ennenku apujoukot tulee pistää stillit tulille.

Eläinkunta :haart:

Näin uskon minä.
:hyvä::hyvä:

Eikös kuitenkin kaikki kunnon pakkislaiset arvosta eniten kivikuntaa eli mineraaleja, etenkin rautaa! :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom