Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kertokaas nyt miltä se kissojen maha haisee? Siis voiko sitä kuvailla millään? Taas kävin nuuhkimassa, mutta ei haise oikein millekään. Ainut minkä huomasin, oli se, että ton meidän birman maha haisi helvetin tunkkaiselle. Pitää varmaan laittaa pyykkinarulle tuulettuun. :D Tai sitten mulla on huono hajuaisti, kun en ole huomannut koirienkaan haisevan oikein miltään, vaikka joku niidenkin hajua hehkuttaa.Cirppu sanoi:Olen ehdottomasti samoilla linjoilla kissojen masujen tuoksusta
Mike sanoi:Itse olen tykästynyt uusien hifi-laitteiden tuoksuun. Jokaisessa hifi-liikkeessä tuoksuu sama ihana tuoksu, vähän kuten universaalisti elokuvateattereissa. Jotenkin se haju mikä tulee esim uudesta vahvistimesta, on vain niin ehana.
Jos puhutaan eläinkissoista, niin niiden kissojen mahat haisee munkin kokemukseni mukaan tunkkaselle.Powerhousu sanoi:Kertokaas nyt miltä se kissojen maha haisee? ...
Ainut minkä huomasin, oli se, että ton meidän birman maha haisi helvetin tunkkaiselle.
Inkeri sanoi:Ja itse olen tykästynyt uusien timanttien tuoksuun. Nyt vaan mennyt tovi jo siitä kun niitä olen saanut, joten en ihan tarkkaan muista miltä ne tuoksuvat.. ;) :lol2:
Sumu sanoi:Vihje? Voiko siihen timantin tuoksuun ydistää myös kullan tuoksun? Tuoksuuko renkaan muotoinen kulta paremmalta kuin ketjumuotoinen? :D
Inkeri sanoi:Kultaa,valkokultaa,platinaa, kaikkea voi yhdistää ja tuoksu vaan paranee!
Olen kuullut että renkaan muotoinen tuoksuu paremmalta vaan mistäs minä tietäisin :D
Ei noi kaksi muuta haise tunkkaiselle, mutta toi yksi haisee, koska on puolipitkäkarvainen. Tai no, onhan tossa toinenkin puolipitkäkarvainen, mutta sen turkki ei ole läheskään yhtä tuuhea.B.O.S.S. sanoi:Jos puhutaan eläinkissoista, niin niiden kissojen mahat haisee munkin kokemukseni mukaan tunkkaselle.
Powerhousu sanoi:
Se on omaa korvaa huono haistella, eli otetaan ne pois ja haistellaan yhdessä.Inkeri sanoi:Ja itse olen tykästynyt uusien timanttien tuoksuun. Nyt vaan mennyt tovi jo siitä kun niitä olen saanut, joten en ihan tarkkaan muista miltä ne tuoksuvat.. ;) :lol2:
Bandiitti sanoi:puhdas hiki