Kulutushyödykkeiden tuoksu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Perunakellari, palava puu, metsä, sade, koirat etupäästään, pentukoirien happohengitys, pesty rotan häntä (oikeesti), tuore puu, puhdas hiki:nolo:

Kissoista en tiedä, kun ne ei jostain syystä päästä tarpeeksi lähelle nuuhkimaan:jahas:

Cirppu sanoi:
Olen ehdottomasti samoilla linjoilla kissojen masujen tuoksusta :)
Kertokaas nyt miltä se kissojen maha haisee? Siis voiko sitä kuvailla millään? Taas kävin nuuhkimassa, mutta ei haise oikein millekään. Ainut minkä huomasin, oli se, että ton meidän birman maha haisi helvetin tunkkaiselle. Pitää varmaan laittaa pyykkinarulle tuulettuun. :D Tai sitten mulla on huono hajuaisti, kun en ole huomannut koirienkaan haisevan oikein miltään, vaikka joku niidenkin hajua hehkuttaa.

- vauvanvaatteet tuoksuu ihanalle (siis sellaiset kakattomat:D )
- savu ja terva, niitä voisi haistella vaikka kuinka paljon.

-karmein haju, minkä olen haistanut, oli Oulussa eläimuseossa, kun käveltiin sellaisen huoneen ohi, jossa oli hellalla iso kattila, jossa keitettiin jotain eläimen osia. Haju oli ihan jotain karmeaa!:urjo:
- muutaman kerran on lampun kupu osunut sähkölamppuun ja sulavan muovin haju on kyllä tosi pistävä!

Mike sanoi:
Itse olen tykästynyt uusien hifi-laitteiden tuoksuun. Jokaisessa hifi-liikkeessä tuoksuu sama ihana tuoksu, vähän kuten universaalisti elokuvateattereissa. Jotenkin se haju mikä tulee esim uudesta vahvistimesta, on vain niin ehana.

Ja itse olen tykästynyt uusien timanttien tuoksuun. Nyt vaan mennyt tovi jo siitä kun niitä olen saanut, joten en ihan tarkkaan muista miltä ne tuoksuvat.. ;) :kuola: :lol2:

Powerhousu sanoi:
Kertokaas nyt miltä se kissojen maha haisee? ...
Ainut minkä huomasin, oli se, että ton meidän birman maha haisi helvetin tunkkaiselle.
Jos puhutaan eläinkissoista, niin niiden kissojen mahat haisee munkin kokemukseni mukaan tunkkaselle.

Ihmiskissojen masujen tuoksu vaihtelee yksilöittäin.

Inkeri sanoi:
Ja itse olen tykästynyt uusien timanttien tuoksuun. Nyt vaan mennyt tovi jo siitä kun niitä olen saanut, joten en ihan tarkkaan muista miltä ne tuoksuvat.. ;) :kuola: :lol2:

Vihje? Voiko siihen timantin tuoksuun ydistää myös kullan tuoksun? Tuoksuuko renkaan muotoinen kulta paremmalta kuin ketjumuotoinen? :D

Sumu sanoi:
Vihje? Voiko siihen timantin tuoksuun ydistää myös kullan tuoksun? Tuoksuuko renkaan muotoinen kulta paremmalta kuin ketjumuotoinen? :D

Kultaa,valkokultaa,platinaa, kaikkea voi yhdistää ja tuoksu vaan paranee!
Olen kuullut että renkaan muotoinen tuoksuu paremmalta vaan mistäs minä tietäisin :D

Inkeri sanoi:
Kultaa,valkokultaa,platinaa, kaikkea voi yhdistää ja tuoksu vaan paranee!
Olen kuullut että renkaan muotoinen tuoksuu paremmalta vaan mistäs minä tietäisin :D

Eli hyvistä aineksista syntyy vielä parempi soppa kun hyvällä maulla yhdistelee? Tuohon renkaan muotoisuuteen en enempi uskalla ottaa kantaa, voi olla että joku vielä vääntää mut siltaan jos asiasta alkaa vihjailla liikaa ;)

Löbö ja bensa on hyvän hajusia. Haulikko just kun sillä on ampunut :kuola: Kirpputorit haisee niin ruumiille että :urjo: paskimpia hajuja

Keväinen savotta mäntymetsässä tuoksuu hyvälle. Silloin kun on vielä lunta, mutta lämpötila plussalla ja juuri kaadettuja suuria mäntyjä sahanpuruisessa lumessa jota kevät aurinko sulattaa. Siihen vielä sekaan hiukan tuota moottorisahan pakokaasua. Tupakka tuoksuu paljon paremmalta pakkasella, etenkin talvella kalareissuilla tulee tuoksuteltua.

B.O.S.S. sanoi:
Jos puhutaan eläinkissoista, niin niiden kissojen mahat haisee munkin kokemukseni mukaan tunkkaselle.
Ei noi kaksi muuta haise tunkkaiselle, mutta toi yksi haisee, koska on puolipitkäkarvainen. Tai no, onhan tossa toinenkin puolipitkäkarvainen, mutta sen turkki ei ole läheskään yhtä tuuhea.

Inkeri sanoi:
Se on omaa korvaa huono haistella, eli otetaan ne pois ja haistellaan yhdessä.

Tässä onkin tullut paljon samoja mitä itellä. Esimerkiksi just tuo bensa ja tuore puu. Yks mitä mitä kukaan ei tainnut vielä laittaa, jos sitä nyt kulutushyödykkeeksi voi laskea, niin rautatiet kesähelteellä.

Vuoristorata on ykkönen! Jo mainittu perunakellari/autotalli on kanssa listan kärjessä. Ihon aromi auringonoton/solkun jälkeen on hyvä döfis, vaikka moni pitää tätä löyhkää kuvottavana. Tosta tuli mieleen, että moni pitää sitä käsien hajua, kun on just hitsannu röbön, ihan kammottavana. Mun mielestä se on oikeestaan aika miellyttävä odööri :D Tosin fleda ja kuteet, jotka haisee raflaröökiltä eivät ole mitään nautintoaineita.

Uusi auto tuoksuu aina uudelle autolle.

Itselleni tulee ensimmäisenä mieleen kerrostalon rappukäytävä jossa asuu somaleja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom