Kulutushyödykkeiden tuoksu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Mike sanoi:
Franco, ostin joskus tommoista "uuden auton" tuoksua, ei haissut sitten kyllä ollenkaan uudelle autolle, vaan väljähtyi nopeaan ja haisi perseelle.

Damnit, luulin jo pääseväni halvalla "huuruihin"...:)

edit. täytynee viikonloppuna tehdä kierros baarien asemesta autoliikkeisiin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
JoAT sanoi:
Mä komppaan tota bensaa. Tankatessa haju on hyvä.

Mä kun olen koko ikäni luullut olevani perverssi ja sairas sika! Tai sitten meitä on useampia.... :hyper:

JoAT sanoi:
Kahvi tuoksuu hyvälle, kun sen uuden paketin avaa. Tämä tosin on nyt niitä juotavia tuotteita.

Samaa mieltä tästäkin... Vaikken itse juo kahvia, tuoksu on ihana.

Kolmantena järjettömin, metwursti tuoksu :kuola: ... vaikka en ole syönyt lihaa moneen moneen vuoteen. :D

Neljäntenä jotkut huonekalut... Mulla on Iskusta ostettu hylly, jonka "kaapissa" (no siellä oven takana, mikä mesta se nyt sitten on?) tuoksuu ihanasti puulta. Puutavara ylipäätään tuoksuu hyvältä. Ja autotallit.

Ai niin, ei saanut olla ruokaa/juomaa... Mutta kelpaako nää, kun en itse niitä käytä?

En tiedä sopiiko oikein tänne, mutta kaksitahtikoneen pakokaasu haisee hyvälle. Sitä on tullu kai nuorempana haisteltua liikaa.

Mike sanoi:
Tuskin se sikken palaminen muuttuu mihinkään riippuen miten se sytytettiin. Mutta vitustako totakaan tietää, voi olla ihan tottakin tai sitten alan hifistelijöiden nussimista.

Emmä tiedä, mutta ei kukaan itseäänkunniottava sikkenpolttaja sytytä millään sytkärillä. Ite kun en noita harrasta niin ei ole tietoa miksi, mutta kaverit hifistelee noiden kanssa niin aina semmosella ihmeellisellä kaasusystemillä tai tikuilla sytyttävät. Joku voi kertoa tarkemmin joka näistä tietää :)

Mconen sanoi:
Eikös sikaritkin pitäisi "oikeasti" sytyttää tulitikuilla, jotta ne maistuis paremmilta?

Ei tulitikulla eikä sytyttimellä, vaan seetripuun
siivulla. Sytyttimen liekissä on kaasu/bensa- ja
tikussa rikkipalojätettä joka saattaa pilata
sikarin aromin. Tai sitten se on vain hifistelyä.

-Franco

Komppaan tota uutta kodin elektroniikkaa.
Tupakan savu talvipakkasella tuoksuu kans hyvälle, vaikka muuten sen haju
on ihan perseestä.

Mullakin tulee ensimmäisenä mieleen bensan haju. Ai että se haisee hyvältä.
En mä sitä nyt kuitenkaan liikoja haistele, mitä nyt tankatessa nenään tulee ihania tuoksuja.:kuola:

Kölli sanoi:
Emmä tiedä, mutta ei kukaan itseäänkunniottava sikkenpolttaja sytytä millään sytkärillä. Ite kun en noita harrasta niin ei ole tietoa miksi, mutta kaverit hifistelee noiden kanssa niin aina semmosella ihmeellisellä kaasusystemillä....

Joo, kiireisille - käytössä esim. ravintoloissa - on tietysti
omat torch sytyttimet jotka kelpaavat hyvin.

-Franco

Siihen toiseen ketjuun jo kirjoitinkin, mut nyt ei mee off-topicciin, joten:

-Se DVD-levyn kansien sisältö uutena... suoraan paketista... Aina on pakko haistella...

-Bensa aina tankatessa.. (juu näyttää olevan yleisempää, kuin kuvittelin...)

-Jotkut tussit

-Kissojen masut :) (ottakaa kissa ns. pötkö-otteeseen, molempien jalkojen takaa käsille kii mahan puolelta, niin että voitte venyttää kissan pötköksi... sitten naama kiinni masuun ja menoks...)

Noiden tuotteiden tuoksun ympärille on ainakin jenkeissä rakennettu ihan liiketoimintaakin. Näin joskus telkusta ohjelman, jossa esiteltiin erään yrityksen kehittämää "tuoksunlevittäjää", joka asennettiin liikkeeseen ja esim. kenkäkaupoissa toi laite sitten levitti ylellistä nahan tuoksua. Oli vähän sellainen ilmankostuttajan näköinen härveli.

Hyviä:
-Bensa haisee erityisen hyvälle kun sitä kaatuu vaatteille. Muutenki bensan haju on hyvä. Samoin kuin öljypalon haju
-Lasinpesuneste raakana upean hajuista
-Sikarit tuoksuu hyvälle viileällä ilmalla
-Musta mailaerkka haisee hyvälle kun se on olly kylmässä
-Vanhojen amerikkalaisten autojen sisustus kans hyvänhajuinen
Pahoja:
-Jotkut dvd-kotelot haisee pahalle ja erityisen pahanhajuinen on evil dead book of the deadin nahkakannet
-Salilla uudet muovi/kumipäälysteiset painolevyt haisee karmeelle
-uusien autojen sisustus
-Uudet nahkatakit vähän haiskahtaa

HarryG sanoi:
-Kissojen masut :) (ottakaa kissa ns. pötkö-otteeseen, molempien jalkojen takaa käsille kii mahan puolelta, niin että voitte venyttää kissan pötköksi... sitten naama kiinni masuun ja menoks...)
Ei meidän kissat haise oikein millekään. Nuuhkin kaikkia kolmea ihan into piukassa.

Powerhousu sanoi:
En tiedä sopiiko oikein tänne, mutta kaksitahtikoneen pakokaasu haisee hyvälle. Sitä on tullu kai nuorempana haisteltua liikaa.
Mulla tuli sama heti mieleen kun rupesin lukemaan tätä trediä :hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom