Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Auvo sanoi:. Myös keväällä ensimmäisen kunnon sadekuuron jälkeen tuoksu on huumaava...
Hmm... Mä oon ajatellu sen niin, että se lihan himo kasvaa kun sitä ei syö ja kun se lihanhimo sitte pääsee oikeessa paikassa valloilleen niin...SerialLoser sanoi:Hmm, mua on aina vähän epäilyttäneet naiset jotka ei suostu laittaan lihaa suuhunsa....
Ui hitto, tän mä olin jo unohtanut. Se tuoksu oli jotain aivan ihanaa! )fuGii sanoi:Miten muka kukaan ei oo vielä maininnu Leafin lätkäkortteja? Se haju/tuoksu on niiiiiin hyvä, piti jokusen tunnin aina haistella niitä ennen kuin pysty pistämään kansioon. Tuo tuoksu menee varmaan aikalailla samaan kastiin noiden uusien lehtien kanssa.
HarryG sanoi:Siihen toiseen ketjuun jo kirjoitinkin, mut nyt ei mee off-topicciin, joten:
-Se DVD-levyn kansien sisältö uutena... suoraan paketista... Aina on pakko haistella...
-Bensa aina tankatessa.. (juu näyttää olevan yleisempää, kuin kuvittelin...)
-Jotkut tussit
-Kissojen masut (ottakaa kissa ns. pötkö-otteeseen, molempien jalkojen takaa käsille kii mahan puolelta, niin että voitte venyttää kissan pötköksi... sitten naama kiinni masuun ja menoks...)
Kyllä! Joidenkin korttien mukana tuli suklaata muistaakseni, ja sen haju aina yhdistyi kortteihin.Raskolnikov sanoi:En jaksanu lukee ketjuu läpi, et onks tätä kukaan maininnu... Penskana ku keräiltiin niitä jääkiekkokortteja, ni uuden jääkiekkokorttipakan tuoksu oli kyllä sanoinkuvaamattoman hyvä (mikähän liima se siinäki sitten haisi). Varsinki Pinnacle ja Leaf merkkiset kortit tuoksuivat hyvälle
Raskolnikov sanoi:En jaksanu lukee ketjuu läpi, et onks tätä kukaan maininnu... Penskana ku keräiltiin niitä jääkiekkokortteja, ni uuden jääkiekkokorttipakan tuoksu oli kyllä sanoinkuvaamattoman hyvä (mikähän liima se siinäki sitten haisi). Varsinki Pinnacle ja Leaf merkkiset kortit tuoksuivat hyvälle
Raskolnikov sanoi:Täytyy quotata omaa viesti ku oon niin ääliö. "En jaksanu lukee ketjuu läpi - - jääkiekkokortit - - . Just on sama mainittu kaks viestii ylempänä :D :wall: