Kulutushyödykkeiden tuoksu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tussit, muoviliinat, asfaltti (vaikkei mikään hyödyke olekaan), uusi auto, jotkut tupakkatuotteet.

Hämmästyttävän paljon samoja mieltymyksiä ihmisillä. Kävin just ostamassa uudet kesärenkaat ja tosiaan se rengasliikkeen haju oli jees, vaikkei sitä silleen siinä hetkessä ajatellutkaan. Kiintoisaa olis joskus joku totaalishokki, esim. just jossain rengasliikkeessä tuoksuiskin yllättäen vaikka samalle kun stokkan kosmetiikkaosastolla :D

Lisäksi moottorisaha haisee järjettömän hyvälle, kai se bensa, öljy ja sahanpuru tekee tehtävänsä. Myös keväällä ensimmäisen kunnon sadekuuron jälkeen tuoksu on huumaava...

Ei missään järjestyksessä mutta:
-Terva
-Bensa
-Uudet kirjat

Pahimmat
-Uudet muovipullot, jostain syystä haisee minusta ihan puuliimalle
-Dvd-kotelot, vain osa

SerialLoser sanoi:
Hmm, mua on aina vähän epäilyttäneet naiset jotka ei suostu laittaan lihaa suuhunsa....
Hmm... Mä oon ajatellu sen niin, että se lihan himo kasvaa kun sitä ei syö ja kun se lihanhimo sitte pääsee oikeessa paikassa valloilleen niin...
:hyper: :hyper: :hyper:

Mutta aiheeseen, ei taida tuo muutaman jo mainitsema vastasahattu puu sinällään kulutushyödyke olla, mutta se tuoksu on kyllä maailman parhaita. Luonnollisesti vielä eri puulajeissa erilaiset ominaistuoksut, havupuut r0X0r.

Joskus tilasin aku ankan taskukirjoja, ne haisi ainakin silloin hyvälle ja sitten tuo jo mainittukin sateen jälkeinen tuoksu kesällä. Aih sitä alkaa jo oikein kaipaamaan näin kevät talvesta kun aurinko paistaa.:)

fuGii sanoi:
Miten muka kukaan ei oo vielä maininnu Leafin lätkäkortteja? Se haju/tuoksu on niiiiiin hyvä, piti jokusen tunnin aina haistella niitä ennen kuin pysty pistämään kansioon. Tuo tuoksu menee varmaan aikalailla samaan kastiin noiden uusien lehtien kanssa.
Ui hitto, tän mä olin jo unohtanut. Se tuoksu oli jotain aivan ihanaa! :))

Märkä koira ei tuoksu kovin hyvälle IMO. Toi bensiini taas tuoksuu välillä hyvälle ja välillä pahalle :D

Mahonkirunkonen uus kitara on kiva tuoksu. Tuore tupakka haisee hyvälle, mutta vanha kuiva nortti on paha haju. Tuore ruisleipä. Vastaleikattu puu + nurmikko. Pakokaasu joskus. Vastakeitetty kahvi on kiva tuoksu. On nuita oikeestaan aika paljonki hyviä tuoksuja :)

Koirat tuoksuu ihan hyvälle, silleen koiramaisesti hyvälle :) (tosin ei märät koirat)

Uusi auto tuoksuu hyvälle.

Meikä tuoksuu hyvälle :D

En jaksanu lukee ketjuu läpi, et onks tätä kukaan maininnu... Penskana ku keräiltiin niitä jääkiekkokortteja, ni uuden jääkiekkokorttipakan tuoksu oli kyllä sanoinkuvaamattoman hyvä (mikähän liima se siinäki sitten haisi). Varsinki Pinnacle ja Leaf merkkiset kortit tuoksuivat hyvälle :)

HarryG sanoi:
Siihen toiseen ketjuun jo kirjoitinkin, mut nyt ei mee off-topicciin, joten:

-Se DVD-levyn kansien sisältö uutena... suoraan paketista... Aina on pakko haistella...

-Bensa aina tankatessa.. (juu näyttää olevan yleisempää, kuin kuvittelin...)

-Jotkut tussit

-Kissojen masut :) (ottakaa kissa ns. pötkö-otteeseen, molempien jalkojen takaa käsille kii mahan puolelta, niin että voitte venyttää kissan pötköksi... sitten naama kiinni masuun ja menoks...)

Olen ehdottomasti samoilla linjoilla kissojen masujen tuoksusta :)

Raskolnikov sanoi:
En jaksanu lukee ketjuu läpi, et onks tätä kukaan maininnu... Penskana ku keräiltiin niitä jääkiekkokortteja, ni uuden jääkiekkokorttipakan tuoksu oli kyllä sanoinkuvaamattoman hyvä (mikähän liima se siinäki sitten haisi). Varsinki Pinnacle ja Leaf merkkiset kortit tuoksuivat hyvälle :)
Kyllä! Joidenkin korttien mukana tuli suklaata muistaakseni, ja sen haju aina yhdistyi kortteihin.

Bensa ja pakokaasu..(kummallisia kulutushyödykkeitä meikäläisellä :lol2:)

Ja tupakanpurut, sikarit ja piipputupakat haisee melkein poikkeuksetta törkee hyvälle...ennen sytyttämistä. Se savu on syvältä.

Tussit. Ja muistan mäkin miten noi jääkiekkokortit hais hyvälle. :) Vahva positiivinen ehdollistuminen kenties.

Raskolnikov sanoi:

Täytyy quotata omaa viesti ku oon niin ääliö. "En jaksanu lukee ketjuu läpi - - jääkiekkokortit - - . Just on sama mainittu kaks viestii ylempänä :D :wall:

Raskolnikov sanoi:
Täytyy quotata omaa viesti ku oon niin ääliö. "En jaksanu lukee ketjuu läpi - - jääkiekkokortit - - . Just on sama mainittu kaks viestii ylempänä :D :wall:

Soo soo Raskolnikov, näitä sattuu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom