Kulutushyödykkeiden tuoksu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
rintafile sanoi:
Vuoristorata on ykkönen!
Joo, siis nimenomaan se lintsin vanha ja legendaarinen. Köyhän miehen versio tästä on mennä nuuhkimaan junanrataa tai vanhaa ratapihaa :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joku noista lapsuusmuistoista kirjoittelikin, tää taitaa mennä siihen:
Itse pidän kaivinkoneen hajusta, kai se on sekoitus jotain öljyä, pikeä ja savea ?

Enpä voisi olla enemmän erimieltä Pullan kanssa tuosta elintarvikkeiden suojakaasusta, hyi :urjo: . Ei oo kaukana etten käy aukaisemassa paketteja parvekkeella sen kaasun takia, hengitystä pidätellen paketit auki.

Vitalis -pakkasrasva haisee kans hyvälle.

hemmmo sanoi:
Yks mitä mitä kukaan ei tainnut vielä laittaa, jos sitä nyt kulutushyödykkeeksi voi laskea, niin rautatiet kesähelteellä.
Radan vieressä lapsena asuneena yhdyn mielipiteeseen täysin.

Uusi elektroniikka on ykkönen! On sitä edelleen, vaikka olen ollut sähköalalla viimeset kymmenen vuotta töissä. Opiskelijana olin pc-tehtaassa kasaamassa koneita, siis sitä onnea! Joka päivä heti töihin astuessa tehdashallin täydeltä uuden elektroniikan tuoksua, aah! :D

Kerosiini erityisesti poltettuna, tulee aina lentäminen mieleen. Ja puutuotteet, etenkin kataja, aijai... tässä viikolla tein itelleni kylppäriin hyllytasoa koivusta, hiontapöly tuoksui niiin hyvälle... pihkantuoksua ei myöskään pidä unohtaa.

Ja tervalle myös yksi ääni.

-m

Liima siis ihan erikeepperi eikä mikään imppausliima. Toinen mikä ei ole tosin kulutushyödyke mutta niin perhanan hyvän tuoksuinen on hehkuvan kuuma asfaltti. Kesää odotellessa.

Iso kirjo noita on jo tullut... puu, kesällä ulkona kuivatut lakanat, melkein kaikki sikarit, jne.

:offtopic: Tuohon ekan sivun ihmettelyihin... sikari sytytetään oikeaoppisesti siten että se syttyy palamaan. Mieluiten imemättä, mutta ei sekään ole pakollista. Tärkeintä on että koko pää palaa tasaisesti ja hyvin. Kaikki muu on hifistelyä. Kannattaa muistaa kuitenkin että osa hifistelystä, kuten esim puulastulla rauhallisesti sikarin sytyttely on joillekin osa koko sikarinautintoa, eli ko. henkilölle varmasti oikea tapa.

Melkein kaikki tässä threadissa mainitut tuoksut miellyttää. Sitä vain en ymmärrä, miten jotkut voi pitää bensan, pakokaasun tai tupakan hajuista. Tytöt ja vauvat ovat mun mielestä parhaimman hajuisia kulutushyödykkeitä :)

Jostain isoista sähkölaitteista lähtee myös sellanen mielyttävä "sähköinen" haju. Oliskohan se sitten kuparinhajua?

Uutuuttakiiltävässä sarjakuvakirjassa on kyllä ihan huippu aromi. Pölynimuri haisee hiton pahalle.

SniffDaddy sanoi:
Ei, kyllä somalit ovat inferiorisia hyödykkeitä.

Hihihihiii :hyper: , ymmärsin, just oon lukenu kansantaloutta :D

Lapsena tehtiin kaurapuuroa kaasukeittimellä.Sellainen retkikeitin oli mukana lomamökillä,missä ei ollut sähköä.Puuron tuoksu sekoitettuna kaasun hajuun,hyvältä haisi ja puurokin maistui.

Tuoksuu hyvältä. Ei hyvälle. Siis -LTA, -LTÄ. Ei -LLE. Jos tuoksuu hyvälle, tuoksuu hyvää varten. Maistuu -verbin kanssa tämän ymmärtää. Leipä maistuu hiirelle. Silloinhan hiiri syö leipää. Mutta jos leipä onkin hiiren makuista, se maistuu hiireltä.

Jos minä laitan dödöä vaimoani varten, tuoksun vaimolleni. Mutta jos käytän vaimoni yöpaitaa, (siis JOS) niin tuoksun vaimoltani.

Tämä on jäniskevennys. Älä ota sitä vakavasti.

Napalmi :thumbs:
Erityisesti aamuisin.

Pitää taas kokkailla tynnyrillinen kevään kunniaksi, kun lumet sulavat.
Kulutushyödyke... hmmm, joo... tavallaan.

Ääh, tämä nyt ei ole mikään kulutushyödyke mutta... sahanpuru. Isäni on sahalla töissä ollut koko ikänsä(/minun koko ikäni:)), ja tuli aina kotiin sahan hajuisena. Yhtä mukava ei ole mieheni kotiin tuoma tuoksahdus, hän on töissä paperitehtaalla :jahas:
Tämäkään nyt ei ole kulutushyödyke eikä myöskään minun mielipiteeni, mutta mieheni mielestä koira haisee hyvältä. Minusta koira ei haise miltään erityisen mainittavalta.
Hyvälle tuoksuu myös nahkatakit. Ja yleensäkin nahka.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom