Kulttuurisota, konservatismi vs liberalismi, sukupuoli- ja vähemmistöpolitiikka, jne.

Ps. Naisten etusivulla kuitenkin on näitä "plussia".

🤔 Josko tuo tasoittuu vaikka sitä mukaa, kun plussaukkelit heruttelee calvinit päällä minkä tahansa asian varjolla. Niitä tiktokkeja varten pitää ostaa kamppeita - myynti kasvaa - win win! 💲


Tossa onkin tuollainen Sylvin suosima voimamahamies. 😅

Ja hänellä on vieläpä partakin! 😃(y)
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ymmärrän teidän pointin, mut mitä pahaa tossa oikeestaan on, ku jenkkinaisista tyyliin puolet on tota kaliiberia? Ei noi varmaan huvin vuoksi noita mainoksia tee tollasiks, toi myy? Heroin chic on jotenkin realistisempi ja terveempi vaihtoehto?
Joo noista se ensimmäinen on terveempi vaihtoehto. Ja tuo toinen normalisoi ylipainoa ja antaa signaalin siitä, että se olisi jotenkin ok.

Lisäksi sattuu silmiin katsoa tuota toista, mutta se nyt on vaan minun henkilökohtainen mielipide..
 
Screenshot_20221113-174901_Twitter~2.jpg
 

Toi suorapuheisuus miehen ja naisen kehojen välisistä eroista on järkevää tekstiä. Noita tosiasioita ei voi kumota vaikka kuinka kiukuttelisi.


 
Jollain toimittajalla, joka käyttää nimimerkkiä "HS Nytin työryhmä" kuten vastuullisissa journalistisissa julkaisuissa on tapana.
Perun puheeni. Kyllä tuo HS Nytin työryhmä on ihan riittävä tieto, ottaen huomioon että kuvassa kerrotaan olevan koko HS Nytin toimitus.
0b27bf66610a4a15b93b87a17878f4f9.png

 
YLE kioskin TIKTOK toimittajat:

316214565_5312898645488577_8543586418267387571_n.jpg


Vähän tämmöistä boomeria jäi mietityttämään, tuo sukupuolettomaksi homoksi itsensä määritellyt (hoidontarpeessa oleva), hän kertoi olevansa kiinnostunut samasta sukupuolesta mitä itse on ja hän siis määrittelee itsensä sukupuolettomaksi, eli mistä sukupuolesta hän nyt sitten oikeasti on kiinnostunut? Ilahduttavaa on kuitenkin se, kuinka laadukasta ja vastuullista sisältöä saamme YLE:n yli puolenmijardin vuotuisten kansalta kerättyjen verojen vastapainoksi.
 
YLE kioskin TIKTOK toimittajat:

316214565_5312898645488577_8543586418267387571_n.jpg


Vähän tämmöistä boomeria jäi mietityttämään, tuo sukupuolettomaksi homoksi itsensä määritellyt (hoidontarpeessa oleva), hän kertoi olevansa kiinnostunut samasta sukupuolesta mitä itse on ja hän siis määrittelee itsensä sukupuolettomaksi, eli mistä sukupuolesta hän nyt sitten oikeasti on kiinnostunut? Ilahduttavaa on kuitenkin se, kuinka laadukasta ja vastuullista sisältöä saamme YLE:n yli puolenmijardin vuotuisten kansalta kerättyjen verojen vastapainoksi.

"Mä en oo mies enkä nainen" Asia selvä, et ole siis mikään? Tuossa seurassa tuskin katsotaan kovin hyvällä, jos ilmoittaa olevansa hetero mies.

En tiedä miksi, mutta mua kyllä huvitti nuot määritelmät, ehkä mää oon niin vanha ja konservatiivinen? Eikä siinä jokainen olkoon mitä tykkää, vaikka kalaksi saa eläytyä jos se tekee olosta paremman, huvittaa mua siltiki nuot.
 
YLE kioskin TIKTOK toimittajat:

316214565_5312898645488577_8543586418267387571_n.jpg


Vähän tämmöistä boomeria jäi mietityttämään, tuo sukupuolettomaksi homoksi itsensä määritellyt (hoidontarpeessa oleva), hän kertoi olevansa kiinnostunut samasta sukupuolesta mitä itse on ja hän siis määrittelee itsensä sukupuolettomaksi, eli mistä sukupuolesta hän nyt sitten oikeasti on kiinnostunut? Ilahduttavaa on kuitenkin se, kuinka laadukasta ja vastuullista sisältöä saamme YLE:n yli puolenmijardin vuotuisten kansalta kerättyjen verojen vastapainoksi.
Juu. Minä olen tästä lähtien lesbo transnainen (eikös tää ollut ihan vain ilmoitusluontoinen asia?) ja jos lesbonaiset ei halua imeä mun naispenistä, niin ne on transfoobikkoja ja naisvihaajia. 🤡 🌎
 
Lähden leikkiin mukaan Ylen toivomalla tavalla ja sanon vastaisuudessa; "Minä identifioidun naishenkilöksi joka on kiinnostunut miehistä" niin se kuulostaa samanlaiselta paskanjauhannalta kun noi muutkin.
 
Lähden leikkiin mukaan Ylen toivomalla tavalla ja sanon vastaisuudessa; "Minä identifioidun naishenkilöksi joka on kiinnostunut miehistä" niin se kuulostaa samanlaiselta paskanjauhannalta kun noi muutkin.

Intersektionaalisen feminismin uhritaulukossa tuolla vastauksella jäätäisiin kuitenkin toiseksi alimmalle tasolle (alimpana valkoihoinen hetero mies). Jos varman päälle haluaisi pelata, niin esimerkiksi, jos minä joutuisin vankilaan (väärien mielipiteideni takia), niin identifioituisin transnaiseksi, Naisten puolella olisi varmasti paljon lystikkäämpi "tuomionsa" viettää.

Tuomion jälkeen tietenkin tulisi tarve hakea KELA:sta vähän pelimerkkejä, silloin identifioituisin mustaksi lesbo muslimiksi, alkais olemaan täydet uhripisteet, ja maksimi korvaukset, ja vähän päälle. +150 neliöisen vuokrakämpän avaimet saisi samalla reissulla käteensä, koska täytyyhän ihan just kohta tulossa olevalle 6-8 lapselle olla kaikille omat huoneet valmiina. Seuraavaksi olisikin vuorossa haastattelu hesariin, jossa vollottaisin, kuinka meitä vähemmistöjä suomessa syrjitään.
 
Meidän urheiluseuralle tuli lajiliitolta kysely paljonko harrastajia, aikuisia, junnuja yms. meillä on. Vaihtoehtoina joka kohtaan oli mies/nainen/muunsukupuolinen/ei halua ilmoittaa.
En vastaa mitään. Mielestäni sukupuolia on tasan kaksi, sitä ei voi muuttaa ja sen näkee ulospäin.
Jos heidän tukemansa teoria olisi totta, minun pitäisi kysyä jokaiselta harrastajalta minä he identifioivat itsensä. Mielestäni palloilulajin harrastelijakoutsina minulla ei ole oikeutta kysellä heidän henkilökohtaisia terveystietojaan. Liitto olisi ilmeisesti voinut hakea enemmän rahoitusta toiminnalleen jos olisi saanut vastauksen.

Go woke, go broke.
 
Ehdotan, että jokainen valitsee sukupuoli-identiteetikseen genderfluidin.

Itse määrittelen sukupuoleni sen mukaan mistä saan etua. Arjessa olen yleensä mies, mutta jos miestenvessa on varattu, niin identifioidun naiseksi ja käytän naisten vessaa. Jos taas töissä on sukupuolikiintiöitä, niin identifioidun naiseksi tai mieheksi sen mukaan mikä on minulle eniten hyödyksi. Koska jokainen saa määritellä sukupuolensa itse, niin minua ei saa kyseenalaistaa, kun kerron mitä sukupuolta olen tai en ole tällä hetkellä riippumatta motiiveistani.

People who are genderfluid may find that their gender identity changes rather than remaining fixed.

Genderfluid people may move between different genders throughout their life. Their gender may shift over a day, a week, months, or years.

Because gender identity is very personal and specific to each individual, people may see and use the term “genderfluid” differently. There is no standard definition for genderfluidity.

A person who is genderfluid may express their gender in any way they feel comfortable. There is no one-size-fits-all way for genderfluid people to express their identity.

https://www.medicalnewstoday.com/articles/genderfluid#overview
 
Meidän urheiluseuralle tuli lajiliitolta kysely paljonko harrastajia, aikuisia, junnuja yms. meillä on. Vaihtoehtoina joka kohtaan oli mies/nainen/muunsukupuolinen/ei halua ilmoittaa.
En vastaa mitään. Mielestäni sukupuolia on tasan kaksi, sitä ei voi muuttaa ja sen näkee ulospäin.
Jos heidän tukemansa teoria olisi totta, minun pitäisi kysyä jokaiselta harrastajalta minä he identifioivat itsensä. Mielestäni palloilulajin harrastelijakoutsina minulla ei ole oikeutta kysellä heidän henkilökohtaisia terveystietojaan. Liitto olisi ilmeisesti voinut hakea enemmän rahoitusta toiminnalleen jos olisi saanut vastauksen.

Go woke, go broke.
Olit oikeassa, ette te edes saisi edellyttää että harrastajat kertovat heille ovatko muunsukupuolisia vai mitä lajia, saati pitää siitä henkilörekisteriä, saati luovuttaa tietoja ulkopuoliselle.
 
Valkoihoinen heteromies tuntuu aiheuttavan melkoista ahdistusta, ja vihaa tässä pienessä mutta niin äänekkäässä vähemmistössä, melekoisia on vertaukset jo...


316803929_5319640068147768_5739662380625336214_n.jpg


316800049_5319995034778938_3488639043056072211_n.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Tolla Petersonilla on kyl hyviä juttuja. Hienosti suolaa kaikki haastattelijat ja pysyy aina ihailtavan viilipyttynä.

Sen takia juurikin häntä vastaan hyökätään yllä olevan kaltaisilla jutuilla, kun nämä "Panut" ei asiapohjalta häntä kykene haastamaan.
 
Valkoihoinen heteromies tuntuu aiheuttavan melkoista ahdistusta, ja vihaa tässä pienessä mutta niin äänekkäässä vähemmistössä, melekoisia on vertaukset jo...


316803929_5319640068147768_5739662380625336214_n.jpg


316800049_5319995034778938_3488639043056072211_n.jpg
Shokeeraavaa nähdä tosta Panu Raatikaisesta selkeempi kuva, kun miljoona kertaa tullut twitterissä vastaan sellasella pienellä oletuskuvalla missä ihan erinäkönen 😄😄
 
Kyl nuo vassarit on aivan sekaisin jos vertaus on Petersonista Breivikkiin. Tuo on ihan yhtä lähellä kun vertais Sanna Marinia Hitleriin. 🤡

Edit. Hauska miten wokettajien mielestä järjelliset perinteiset arvot on vuosikymmeniä vanhaa propagandaa ja mikä yhdistää wokettajia? Lähes kaikki on rumia elämäänsä kyllästyneitä läskejä.
 
Back
Ylös Bottom