Oikeusministeriö aloittanut uuden aivopesukampanjan. Jostain mystisestä syystä kommentointi on pois päältä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oikeusministeriö aloittanut uuden aivopesukampanjan. Jostain mystisestä syystä kommentointi on pois päältä.
Mun mielestä tosta sais jutun.Tolle jutulle oli joku termi englanniks.Se oli jotain kulttuurin riistämistä yms.Esim jenkeissä 2 valkosta muijaa muijaa pisti jonkun taco paikan pystyyn ja sai hirveen paskamyrskyn niskaan näiltä valistuneilta ihmisiltä.Koska Jukka Poika pyytää anteeksi että tekee reggae musiikkia. Kun reggaehan on ihan suomalaista kansanmusaa
Kyllä ihminen pitää lopulta tuomita tekojensa eikä ihonvärin mukaan.Se vaan että jos jostain päin tulevat jonkin näköiset ihmiset aiheuttaa pahoja ongelmia niin pitäähän politiikkojen tunnustaa ongelma ja reagoida siihen.Mutta onhan kaikki kuitenkin sitämieltä että varsinainen rasismi on tuomittavaa, ei kait 2021 kukaan rehvastele sillä että on rasisti?
Mutta onhan kaikki kuitenkin sitämieltä että varsinainen rasismi on tuomittavaa, ei kait 2021 kukaan rehvastele sillä että on rasisti?
Mä veikkaan että tietyissä porukoissa 100% koska esim ruotsin (kela) jako jotain lehtisiä miten pitää toimia kun pitää lapsivaimoa siellä.38% raiskauksista ulkomaalaisten tekoja,ei kaikki joo,mutta liikaa.Mikäköhän prosentti pedofiilejä?
38% raiskauksista ulkomaalaisten tekoja,ei kaikki joo,mutta liikaa.Mikäköhän prosentti pedofiilejä?
Mun mielestä rasismin vastustajat ovat luoneet suurimman ongelman omalla suvaitsemattomuudellaan, mä oon sen verran vanha että oon nähnyt taphtumat pitkällä aikavälillä . Viimesen kymmenen vuoden aikana on luotu ilmapiiri jossa on periaate; jos et ole samaa mieltä tai esität ns vääriä kysymyksiä olet automaattisesti rasisti, vaikka hyväksyn 100% työperäisen maahanmuuton. En hyväksy minkaanlaista pakolaisten maahanottoa yksinkertaisesti siitä syystä että mikä on se jumalainen valintamekanismi joka sallii toisten päästä ns hyvään elämään erilaisilla tukijärjestelmillä ja toiset joutuu jäämään esim sotatoimialueelle, ettei vain raha tms vaikuttaisi jo lähtömaassa siihen ketkä pääsevät esim skandinaviaan. Tästä on hyvä esimerkki syyriasta tulleet nuoret treenatut sotilaat,ja näitä tuli paljon.Toinen asia on että Suomeen ei saisi ottaa ketään sharialakia toteuttavaa henkilöä, se ajattelu sotii kaikkea länsimaista sivistystä vastaan ,minkä eteen täällä on tehty töitä yli satavuotta.