Kulttuurisota, konservatismi vs liberalismi, sukupuoli- ja vähemmistöpolitiikka, jne.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
69034e3a.jpg
 
Koska Jukka Poika pyytää anteeksi että tekee reggae musiikkia. Kun reggaehan on ihan suomalaista kansanmusaa :ROFLMAO:
Mun mielestä tosta sais jutun.Tolle jutulle oli joku termi englanniks.Se oli jotain kulttuurin riistämistä yms.Esim jenkeissä 2 valkosta muijaa muijaa pisti jonkun taco paikan pystyyn ja sai hirveen paskamyrskyn niskaan näiltä valistuneilta ihmisiltä.
 
Mutta onhan kaikki kuitenkin sitämieltä että varsinainen rasismi on tuomittavaa, ei kait 2021 kukaan rehvastele sillä että on rasisti?
 
Mutta onhan kaikki kuitenkin sitämieltä että varsinainen rasismi on tuomittavaa, ei kait 2021 kukaan rehvastele sillä että on rasisti?
Kyllä ihminen pitää lopulta tuomita tekojensa eikä ihonvärin mukaan.Se vaan että jos jostain päin tulevat jonkin näköiset ihmiset aiheuttaa pahoja ongelmia niin pitäähän politiikkojen tunnustaa ongelma ja reagoida siihen.
 
Mun mielestä rasismin vastustajat ovat luoneet suurimman ongelman omalla suvaitsemattomuudellaan, mä oon sen verran vanha että oon nähnyt taphtumat pitkällä aikavälillä . Viimesen kymmenen vuoden aikana on luotu ilmapiiri jossa on periaate; jos et ole samaa mieltä tai esität ns vääriä kysymyksiä olet automaattisesti rasisti, vaikka hyväksyn 100% työperäisen maahanmuuton. En hyväksy minkaanlaista pakolaisten maahanottoa yksinkertaisesti siitä syystä että mikä on se jumalainen valintamekanismi joka sallii toisten päästä ns hyvään elämään erilaisilla tukijärjestelmillä ja toiset joutuu jäämään esim sotatoimialueelle, ettei vain raha tms vaikuttaisi jo lähtömaassa siihen ketkä pääsevät esim skandinaviaan. Tästä on hyvä esimerkki syyriasta tulleet nuoret treenatut sotilaat,ja näitä tuli paljon.Toinen asia on että Suomeen ei saisi ottaa ketään sharialakia toteuttavaa henkilöä, se ajattelu sotii kaikkea länsimaista sivistystä vastaan ,minkä eteen täällä on tehty töitä yli satavuotta.
 
Mun mielestä rasismin vastustajat ovat luoneet suurimman ongelman omalla suvaitsemattomuudellaan, mä oon sen verran vanha että oon nähnyt taphtumat pitkällä aikavälillä . Viimesen kymmenen vuoden aikana on luotu ilmapiiri jossa on periaate; jos et ole samaa mieltä tai esität ns vääriä kysymyksiä olet automaattisesti rasisti, vaikka hyväksyn 100% työperäisen maahanmuuton. En hyväksy minkaanlaista pakolaisten maahanottoa yksinkertaisesti siitä syystä että mikä on se jumalainen valintamekanismi joka sallii toisten päästä ns hyvään elämään erilaisilla tukijärjestelmillä ja toiset joutuu jäämään esim sotatoimialueelle, ettei vain raha tms vaikuttaisi jo lähtömaassa siihen ketkä pääsevät esim skandinaviaan. Tästä on hyvä esimerkki syyriasta tulleet nuoret treenatut sotilaat,ja näitä tuli paljon.Toinen asia on että Suomeen ei saisi ottaa ketään sharialakia toteuttavaa henkilöä, se ajattelu sotii kaikkea länsimaista sivistystä vastaan ,minkä eteen täällä on tehty töitä yli satavuotta.

Täällä joku kirjoitti että joka voimalla on vastavoima. Oon omalla kohdalla huomannut että mitä sekavammin suvaitsevaiset suvaitsee, sitä rasistisemmaksi itse muutun. Aikasemmin en ajatellut olevani rasisti. En siis ollut sitä mieltä että ihmisen ihonväri olisi ratkaiseva tekijä missään. Viimeaikaisten asioitten valossa olen kääntynyt enemmän siihen suuntaan että en jaksa enää miettiä mikä on rasistista tai suvaitsematonta. Olen varmasti monella mittapuulla hyvinkin rasistinen suvaitsematon natsi.
 
Jos jollekin ei sharia laki ole tuttu niin ohessa vähän maistiasta, haluammeko tätä porukkaa pohjolaan?
Sharia-laissa ovat mm. seuraavat säädökset:

- Varkaalta katkaistaan oikea käsi

- Yhdenkään koraanin kohdan kritisoiminen tai kieltäminen rangaistaan kuolemalla

- Kritisoiminen tai profeetta Muhammedin kieltäminen rangaistaan kuolemalla

- Kritisoiminen tai Allahin kieltäminen, Islamin kuun jumalan rangaistaan kuolemalla

- Muslimi, joka hylkää Islamin uskon rangaistaan kuolemalla

- Ei-muslimi, joka johdattaa muslimin pois Islamin uskosta rangaistaan kuolemalla

- Ei-muslimi mies, joka avioituu musliminaisen kanssa rangaistaan kuolemalla

- Muslimimies voi avioitua tyttölapsen kanssa ja yhtyä tähän kun hän täyttää yhdeksän vuotta

- Muslimityttöjen häpykielet tulee leikata

- Musliminaisella voi olla vain yksi aviomies, mutta muslimimiehellä voi olla neljä vaimoa yhtä aikaa: Muhammedilla voi olla enemmän kuin neljä vaimoa

- Mies voi erota vaimostaan ilman vaimon suostumusta, mutta vaimo tarvitsee miehen luvan erotakseen miehestään

- Mies voi lyödä (hakata) vaimoaan, jos hän on tottelematon

- Neljän miehen todistus tarvitaan, että naisen raiskaaminen voidaan näyttää toteen

- Nainen ei puhua yksin miehelle, jos hän ei ole naisen aviomies tai sukulainen

- Liharuoka täytyy olla Allahille uhrattu (Halal)

- Muslimi saa valehdella ei-muslimille, jos siitä on hyötyä Islamin uskolle. Muslimin ei tarvitse tuntea siitä syyllisyyttä tai häpeää jos hän valehtelee ei-muslimille

- Jihad sota ei-muslimeita vastaan on jokaisen muslimin velvollisuus sekä jokaisen muslimivaltion päämiehen velvollisuus. Jos valtion päämies kieltäytyy jihadista ja rikkoo sharia-lakia vastaan, niin hän on kelvoton kansansa johtajaksi

- Muslimi saa murhan (tapon) anteeksi, jos hän on tappanut uskosta luopuneen muslimin tai aviorikkojan

- Muslimia ei kohtaa kuolemanrangaistus, jos hän tappaa ei-muslimin

- Sharia-laki määrää kuoliaaksi kivittämisen ja mestaamisen synneistä kuten tappaminen, aviorikos, prostituution harjoittaminen

- Ei-muslimi ei ole tasavertainen muslimin kanssa. Ei-muslimilta on kielletty avioliitto musliminaisen kanssa sekä puhua omasta uskonnostaan

- On rikos myydä aseita ei-muslimille, joka käyttää niitä muslimeita vastaan. Ei-muslimi ei voi kirota muslimia, eikä sanoa loukkaavia sanoja Allahia vastaan tai Islamin profeettaa tai paljastaa muslimien heikkoja kohtia. Muslimi voi kirota, kritisoida tai sanoa mitä tahansa loukkaavaa muista uskonnoista

- Ei-muslimi ei voi periä muslimin perintöä

- Homoseksuaalisuus rangaistaan kuolemalla

- Musliminainen menettää lastensa huoltajuuden jos hän avioituu uudelleen

- Musliminaisen tulee peittää jokainen osa kehostaan, jokainen seksuaalinen osa. Jotkut Islamin koulukunnat hyväksyvät naisen paljastavan kasvonsa, mutta jotkut eivät salli sitä

- Muslimimies saa anteeksi vaimonsa surmaamisen, jos vaimo on jäänyt kiinni aviorikoksesta
 
Back
Ylös Bottom