Kulttuurisota, konservatismi vs liberalismi, sukupuoli- ja vähemmistöpolitiikka, jne.

"Shokkitutkimus" :LOL:


E4-cTWJWEAQIYlZ.png
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Halla-ahon mukaan Suomessa ollaan suuren kulttuurivallankumouksen äärellä – keskusta ja vihreät: ”Surullista, huolestuttaa”​


Hallis se vaan nolaa itsensä kerta toisensa jälkeen, kulttuurivallankumous, ja mitä vielä.....

Tiina Wiik:
Britanniassa lapsille järjestettiin lukemiseen innostava kampanja, jossa tapahtuman vetäjänä oli paljasperseinen sateenkaaridildoapina nännit paljastavassa asussa. Nyt taidetaan olla sen punavihreän unelman ytimessä.

216052218_929488417599037_8787714361130363902_n.jpg



Siitä ei ole pitkä aika, kun hesari mehusteli väestönvaihdolla ja kulttuurivallankumouksella, tähän tyyliin:

EwbiKSQXIAA5QJQ.jpg
 

En ole kirjaa lukenu tai sarjaa nähnyt mutta kyllä tä Mutasen kirjoitus tuo nykypäivästä ikäviä asioita esiin.
Olen nähnyt sarjan ja lukenut kirjat, ja olin raivon partalla siitä että tälläKIN kertaa klassikko on nyt vaan ihan pakko uudistaa transihmisillä, rotujen tasa-arvolla, sateenkariperheillä, huumeongelmilla ja niin edelleen. Samalla pääosatytöstä on pitänyt tehdä superihminen joka on kymmenen kertaa miehiä älykkäämpi.

Mulle ihan ok jos haluaa tehdä uuden ja paremman version klassikosta, mutta jos ei uudessa versiossa ole MITÄÄN muuta annettavaa kuin sarjan tai leffan moderoiminen omaan kuplaan sopivaksi, niin siitä pitäisi kyllä saada joku varoitusmerkintä leffan tietoihin.
 

Seksuaalikasvatus pitäisi aloittaa jo päiväkodissa, sanoo "asiantuntija" ja (((seksologi))). Homoilua, transuilua, polyamoriaa ja seksifetissejä kun opetetaan päiväkoti-ikäisille, niin hyvä tulee.

"Vuonna 2019 Maailman seksuaaliterveysjärjestö julisti nautinnon ihmisoikeudeksi ja vaati nautinnon nostamista näkyvämmin esiin seksuaalikasvatuksen lisäksi myös lainsäädännössä ja terveyspalveluissa."

Seksuaalinen nautinto on näköjään ihmisoikeus nykyään. Tarkoittaako tämä nyt sitä, että kaikkien pillua saamattomien peräkammarin poikien ihmisoikeuksia poljetaan? Valtion pitää varmistaa ihmisoikeuksien toteutuminen ja pillunsaanti kaikille?
 
Heittämällä paras puhe mitä olen kuullut vuosikausiin. Mutta miten tämä saataisiin taottua niihin kaikkiin punavihreisiin kuplautuneisiin jästipäihin - jotka toki kuvittelevat pienissä päissään vain tekevänsä hyvää - jotka vaativat joillekin ties mitä kaistapäisiä etuoikeuksia kuvitteellisten sortorakenteiden perusteella.


View: https://twitter.com/i/status/1428500290962034692
 
Jotain hyvää kiinassakin.



Tää oli aika hämärä, mitä silmäillyt twitteriä niin vaikuttais ihan legitiltä talebanilta, tiedä sitten.

c3fph.jpg
 
Back
Ylös Bottom