Kulttuurisota, konservatismi vs liberalismi, sukupuoli- ja vähemmistöpolitiikka, jne.

Ylen keskusteluohjelma kärjistyi pahasti: Esko Valtaoja käytti n-sanaa kahdesti, toimittajalle turvaton olo
  • Esko Valtaojan ja Renaz Ebrahimin välinen keskustelu kärjistyi Ylen keskusteluohjelmassa perjantaina.
  • Tähtitieteilijä Valtaoja käytti n-sanaa ja toisti ilmauksen. Valtaoja kertoo, että tarkoitus oli esitellä, millä tapaa käytettynä sana ei ole loukkaava.
  • Valtaoja pitää Ebrahimia yhtä vaaleaihoisena kuin itseään. Toimittaja pitää kommenttia loukkaavaana
Ohjelman katsoneilla ajatuksia tästä?
Je suis Esko.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Screenshot_20211122_122018.jpg
 
Vaikka kirjottaja onkin ihan täysverinen suvakki, itse kirjoitus on ihan asiaa.

"Ossi Mäntylahti:
Olen ollut antirasistisessa toiminnassa mukana yli kymmenen vuoden ajan. Olen esimerkiksi istunut Rasmus ry:n hallituksessa yli puolet sen olemassaoloajasta ja nyt toimitan yhdistyksen toiminnanjohtajan virkaa.
Rasismi on minusta säälittävää, rumaa ja aivotonta. Esimerkiksi muslimien, tummaihoisten tai vanhentuneena ilmaisuna 'mustien' ihmisten syrjintä on aivan oikea ilmiö ja ansaitsee tulla tuomituksi ankarasti. Ihonvärillä, kansanryhmällä, etnisyydellä, uskonnolla, vammaisuudella jne. ei yksinkertaisesti saa olla minkäänasteista perustetta ihmisten syrjimiselle tai kaltoinkohtelulle.
Samaan aikaan kuitenkin on alkanut ilmentyä esiintymiä termistä ”ruskea”. Esimerkiksi ”ruskeat tytöt”. Olen itse ymmärtänyt tämän tarkoittavan about samaa kuin termi ’musta’, sillä oikeasti ’mustat’ ovat ruskeita.
Renaz Ebrahimin (kuvassa) ja Esko Valtaojan välisen yhteenoton jälkeen minulle kuitenkin selvisi, että tämä ”ruskea” onkin poliittinen termi ja tarkoittaa about kaikkia ei-etnisesti kantasuomalaisia pellavapäitä. Siis ainakin jos kysytään henkilöiltä itseltään.
Totanoin, öh. Ei. Tässä ei ole enää mitään järkeä.
Eivät ihmiset voi itse määrittää itseään vapaasti mihinkään etniseen tai kulttuuriseen ryhmään. En minä ole muuttunut meksikolaiseksi, vaikka olen elänyt maassa kuuden vuoden ajan ja puhun ihan kelvollista chilangoespanjaa. Enkä japanilaiseksi vaikka elin Tokiossa karoshin partaalla yli kolme vuotta. Enkä Sisu XA-180 -panssarivaunuksi, vaikka porasin nurmea vuoden ajan jääkärialikersanttina.
Sekä Renaz Ebrahimin että Miisa ”päätin alkaa saamelaiseksi” Nuorgamin tapauksessa itseidentifioituminen etniseen vähemmistöön on yksinkertaisesti uhrivaltaposition hakemista. Tällä he hakevat enemmän painoarvoa omille sanomisilleen; koska he ovat ”syrjityn vähemmistön” edustajia, muiden pitää olla hiljaa ja antaa VAIN heidän puhua. Muilla ei kerta kaikkiaan ole oikeutta sanoa asiasta yhtään mitään.
Sorry nyt vaan Renaz ja Miisa. Te ensinnäkin olette ihan tavallisia suomalaisia siinä missä minä ja Esko Valtaojakin. Ja vaikka ette olisikaan, teillä ei todellakaan ole yksinoikeutta kommentoida rasismin ja muukalaispelon vastaista työtä. Ei, vaikka intersektionaaliset #woke-feministit muuta väittäisivät. Teidän mielipiteillenne tulee antaa tilaa ja niitä pitää kuunnella. Mutta aivan taatusti sama kuulemis- ja kommentointioikeus koskee myös minun ja Esko Valtaojan sanomisia.
Lopuksi haluaisin vielä sanoa, että Ylen Nenäpäivän väittäminen rasistiseksi on ehkä päättömin asia vuosikausiin. Hyväntekeväisyystyön, Punaisen ristin ja Unicefin väittäminen "kolonialistisia rakenteita ylläpitäväksi rasimiksi" on täyttä puutaheinää."



Ja mitäs tuosta kirjoituksesta sitten seurasi, no, potkuthan siitä tuli (ja yllättyneiden määrä oli?).


259983295_10159797743219357_4149076320599994431_n.jpg
 
Tänä jouluna joulupukki on homo:

FFA-F3-UUAQh3we.jpg


Aiemmin syksyllä myös Teräsmies tuli ulos kaapista:

FBc_iZQX0AE5ZaU.jpg


Suklaatakin markkinoidaan nykyään homoilulla, koska mikäpä muu myisi niin hyvin suklaata kuin kunnon homoseksi. Mutta miksi ne suotta ujostelee ja näyttää vain tuollaista softcore syljenvaihtoa? Eikö kunnon anaalisodomia sopisi paremmin suklaamainokseen?

E3NPS2JWEAQExDZ.jpg
 
Onhan se.......kohtuutonta.....

Vaikka tuntuu menevän kokoajan aina vain hullummaksi, niin omalla tavallaan mielenkiintoista nähdä, miten pitkälle tämä täysin sairas "ideologia" voikaan vielä mennä.


260138302_10159828787209873_1236550535249905045_n.jpg
 
Kiitos @makhak nauroin ääneen tuota :D

Toki toi juttu ei ollu niin raflaava ku otsikossa. Itelle ei onnistuis mitenkään olla transnaisen kanssa, vaikka oliski operoitu kaikki setit vastaamaan naista, mut luulenpa, et kasvavat ja tulevat sukupolvet suhtautuu näihin pikkuhiljaa eri tavalla.
 
Kiitos @makhak nauroin ääneen tuota :D

Toki toi juttu ei ollu niin raflaava ku otsikossa. Itelle ei onnistuis mitenkään olla transnaisen kanssa, vaikka oliski operoitu kaikki setit vastaamaan naista, mut luulenpa, et kasvavat ja tulevat sukupolvet suhtautuu näihin pikkuhiljaa eri tavalla.

Paitsi että se lisääntyminen on ihan vähän vaan vaikeeta transnaisen kanssa (ainakin toistaiseksi) vaikka ois kuin hienosti muotoiltu design-pillu.
 
Viimeksi muokattu:
Mikä juttu nää transut oikein on? Tuntuu että 15 vuotta sit niitä ei ollu, nykyää joka toinen nainen on transu. Oonko outo, jos sanon että kohtalaisen sairasta leikellä sukupuolielimiään
 
Mikä juttu nää transut oikein on? Tuntuu että 15 vuotta sit niitä ei ollu, nykyää joka toinen nainen on transu. Oonko outo, jos sanon että kohtalaisen sairasta leikellä sukupuolielimiään
Tuntuisi olevan se uusin pyhä lehmä jota ei saa/voi kritisoida millään muotoa tai on hitlerin ja stalinin lehtolapsi + 50 muuta leimakorttia.
Tätähän on tapahtunut jo 15-20 vuotta. Muistaako kukaan missä vaiheessa esim. musuista tuli absoluuttisen kritiikkivapaita olentoja? Itsellä mielikuva jostain 00-luvun puolivälin tienoilta kun yhtäkkiää ilmaantui "islamofobia" termi kehiin ja musuista tuli silloinen pyhä lehmä.
Newspeak iskee myös. Kaikki kritiikki/mielipide asiasta X, Y ja Z on nykyään sitä ja tätä fobiaa tai ismiä. Fobian alkuperäinen merkityskin on hiljalleen hämärtynyt niin ettei peruspertti enää edes muista sen tarkoittavan irrationaalista pelkoa jollekin asialle.
Lopuksi tietysti se nykyisin suosittu uhripistejärjestelmä. Mitä mielisairaampia settejä kehittelet, sitä enemmän näennäistä valtaa saat. Pedarit pukeutuu mekkoon ja pääsy hipeltämään pikkutyttöjä helpottuu kummasti.
 
Tätä transutouhua on ollut huvittavaa seurata. Femakkolesbot ajoivat kiivaimmin transujen oikeuksia, mutta se onkin näyttänyt kääntyneen heitä itseään vastaan (yllätys), eli he ovat toitottaneet että transut (korkokengissä kulkevat miehet munilla varustettuna) ovat naisia, mutta pieni ongelma onkin syntynyt siitä, kun nämä munilla varustetut "naiset" haluaisivatkin bylsiä näitä femakkolesboja, eivätkä he nyt tietenkään munaa halua, mutta eivät voi myöskään enää sanoa, että he ovat miehiä! HAH!


Ja sitten kun femakot saavatkin omaa lääkettään joka reikään, ruvetaankin haastamaan oikeuteen niitä, jotka ovat toimineet heidän tahtonsa mukaan.


 
Paitsi että se lisääntyminen on ihan vähän vaan vaikeeta transnaisen kanssa (ainakin toistaiseksi) vaikka ois kuin hienosti muotoiltu design-pillu.

Toki, mut ei toi sakki halua edes lisääntyä. Siitä viestinee syntyvyyden lasku. Lapsia saa tosin hankittua ilman omaa luomupimppiä.

@makhak ei jumalauta tota kaliforniaa, huh huh

edit: Okei, vaikuttaa vähän epämääräseltä toi juttu. Lähde ei oo mitenkään vakuuttava.
 
Viimeksi muokattu:
Toki, mut ei toi sakki halua edes lisääntyä. Siitä viestinee syntyvyyden lasku. Lapsia saa tosin hankittua ilman omaa luomupimppiä.

@makhak ei jumalauta tota kaliforniaa, huh huh

edit: Okei, vaikuttaa vähän epämääräseltä toi juttu. Lähde ei oo mitenkään vakuuttava.

Kelpaako LA Times paremmin? Jutussa ei siis puhuta vielä rape-rallista, mutta sen ilmeisestä uhasta ja juttu on yli puolen vuoden takaa. Siellä siis tosiaan ukot pääsee akkojen puolelle itseilmoituksella. Muna ja pallit löytyy, mut oon nainen, joten haluun naisten osastolle. What could possibly go wrong?


Ps. Commieforniassa on muuten laillista levittää HiViä tahallaan. Täällä lintukodossa siitä saa kait sentään vielä jonkun pahoinpitelytuomion. Ihan vaan lisävinkkinä minkälainen hullujenhuone toi paikka on.
 
Kelpaako LA Times paremmin? Jutussa ei siis puhuta vielä rape-rallista, mutta sen ilmeisestä uhasta ja juttu on yli puolen vuoden takaa. Siellä siis tosiaan ukot pääsee akkojen puolelle itseilmoituksella. Muna ja pallit löytyy, mut oon nainen, joten haluun naisten osastolle. What could possibly go wrong?


Ps. Commieforniassa on muuten laillista levittää HiViä tahallaan. Täällä lintukodossa siitä saa kait sentään vielä jonkun pahoinpitelytuomion. Ihan vaan lisävinkkinä minkälainen hullujenhuone toi paikka on.

Tää vaikuttaa luotettavammalta lähteeltä. Kuulostaapa kivalta käytännöltä naisvankeja ajatellen. Jenkkivankiloista kun tulee muutenki kunnollisia veronmaksajia tuomion jälkeen.

Tiedätkö ton hiv-käytännön taustoja? Millä sitä on perusteltu, kun se lienee kaikkialla muualla rikollista?
 
Back
Ylös Bottom