Gillyanne
Vaa'at kaatikselle ry
N.O.Kummonen sanoi:Sainko kutsun juuri Mimmien puolelle? Jee! Ja modet ei sitten puutu siihen, että mä alan tuolla puolella hengaamaan kuin joku... treenaavista naisista kiinnostunut pervo.
Hahhaa, tuon määritelmän mukaan arviolta n. 90% Pakkikiksen kundeista on treenaavista naisista kiinnostuneita pervoja :D
N.O.Kummonen sanoi:Olet oikeassa, että en todellakaan tiennyt, että naiset saivat vittuilua terveistä elämäntavoista. Täytyy nyt mielenkiinnon vuoksi kysyä, että kuinka pahasti siitä voi vittuilla? Kuvittele nyt minut naiseksi syömässä jotain terveellistä välipalaa. Anna kuittia. Give me your best shot! Spank me verbally! :whip:
Ymmärrän kyllä, että pienikin vittuilu joka päivä tuntuu pahalta. :(
Minen ossoo tämmösistä vittuilla, mutta Reinhardtin postissa olikin jo muutama hyvä esimerkki. Pieniä asioita ehkä, mutta jos ja kun ne kuulee JOKA IKINEN PÄIVÄ MONTA KERTAA, niin veikkaanpa, että alkaisi Kummostakin pikkuhiljaa vituttaa. Anorektikoksi/syömishäiriöiseksi leimaaminen vain sillä perusteella, että kieltäytyy pullasta kahvin kanssa, on aika yleistä - tosi kivaa varmaan sellaisen korviin, joka on kenties juuri syömishäiriöstä toipumassa... Ja kaikki eivät myöskään pidä siitä, että lounashuoneessa työpaikan äänitorvi (usein joku keski-ikäinen, kovaääninen rouvashenkilö) kailottaa joka helvetin päivän suureen ääneen "TAASKO SÄ SYÖT TUOTA RAEJUUSTOA???!!11!?"
N.O.Kummonen sanoi:Et treenaa siis ulkonäön vuoksi. Miten määrittelet kehityksen? Miten mittaat hyvän olon tunteen? Seuraatko esim. veriarvojasi tms. terveydellisiä muuttujia?
En tiedä, oliko tämä minulle suunnattu, mutta... En minä väittänyt, etten treenaa lainkaan ulkonäön vuoksi. Toki niin teen. Mutta minulla on myös muita, tärkeämpiä motiiveja: Tuo jo mainitsemani pään järjestyksessä pitäminen (=kun treenaa, saa ja pitää syödä hyvin, eikä tule kiusausta ryhtyä pihistelemään syömisistä), niska-hartiaseudun kunnossa pitäminen (istumatyö, nuff said), polvea ympäröivien lihaksien kunnossa pitäminen (vanha vamma polvessa), stressinpoisto... ja tietenkin se, että minä nyt vain satun tykkäämään treenaamisesta. Veriarvoja en ihmeemmin seuraa, minulle iso voitto on jo se, että syömiseni pysyvät kurissa ja järkevillä laduilla, eivätkä lipsahda takaisin valitettavan tutuksi tulleeseen ahmimis-kituuttamis-kierteeseen.
N.O.Kummonen sanoi:Siis nyt luovuutta kehiin. Miten vittuilet terveellisistä elämäntavoista? Ja toisaalta miten vittuilet epäterveellisistä elämäntavoista niin ettei se edes välillisesti kohdistu jokinorsun ulkonäköön?
Ja entäs sitten, vaikka kohdistuisikin? Vittuilu on vittuilua aina, ja siihen on oikeus samalla mitalla vastata. Ja kyllä se ei-niin-treenattu kansanosakin jaksaa ehtimiseen muistutella siitä, miten "isot" lihakset naisella ovat rumat ja epäluonnolliset...
N.O.Kummonen sanoi:Sitä paitsi enemmistö määrittelee aina sen mikä on normaalia.
Määritelköön vaan. Mutta aikuisten ihmisten pitäisi myös osata IMO pitää kitansa kiinni, jos sanottava ei ole millään tavalla rakentavaa, vaan sen tarkoituksena on vain ja ainoastaan toisen elämäntavoista tms. nälviminen.
Ugh.
EDIT: Lisään vielä sen, että ehkä olen sitten turhan herkkänahkainen näiden asioiden suhteen, kun en siitä pidä, jos syömistottumuksistani/liikuntaharrastuksistani/elintavoistani ylipäätäänkään joku jatkuvasti huomauttelee. So be it. Mutta peruskysymys olikin se, miksi ylipäätään näistä asioista pitäisi piikitellä (ja tuota piikittelyä sietää)? En vain voi sille mitään, että mielestäni tuollainen jatkuva vittuilu osoittaa aikuiselta ihmiseltä melkoista käytöstapojen puutetta.