Kulmasoutu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ja minä en ole vielä saanut selkään samaa tuntumaa vastaotteella kun myötäotteella. Elikkä jotenkin vedän liikaa käsilläkin sitä liikettä tai sit en vaan saa lapoja liikkeelle vastaotteella..Siis mun mielestä myötäote siinä mielessä parempi.

Hehe, edellisessä threadissa (Mixun laittamassa) on jpm:llä mennyt otteet näemmä sekaisinn. Eli myötäote. :)

Originally posted by tommih
Eteen? Ite ainakin saan lavat paremmin yhteen myötäotteella:kippis1:
siis eteen ala-asennossa (venytys). tästä voisi tuo lyhyempi liike johtua. tai sit se vaan hämää

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
ite oon tehny kulmasoutua vain myötäotteella. Mut pitääpä testata seuraavana selkäpäivänä vastaotteella et miten menee ja kyl se vaihtelu virkistää ;)

Joo, itekin just ku kävin miettimään, ni myötäotteella saa kyllä forkut ihan tolokuttomaan pumppiin ja habassakin tuntuu, joten pitääkin kokeilla vastaotetta...

Kuinkas leveällä otteella teette kun teette vastaotteella? päätin tässä kokeilla vastaotetta, otin melko kapean otteen ja homma tuntu ihan oudolta. Sitte aloin kotona miettimään että mitä jos ottais leveämmän otteen (tuntu paremmalta ainaki kuivaharjottelussa :D ). No pitääpä kokeilla ens kerralla.

kumpi otteista on myötä kumpi vasta?
siis onko ekalla sivulla oleva exrx kaiffari vetämässä myötäotteella? vaiko vastaotteella?

Back
Ylös Bottom