Kiitos neuvoista.
Joo usein just tuntuu että tuo ottaa enemmän käsiin kun selkään. Oon nyt just alkanut pitää hanskoja kädessä salilla, kun tuntuu että välillä meinaa painot lipsua käsistä, mutta periaatteessa vetoremmejäkin voisi kokeilla.
Oon mä vähän pidempään käynyt salilla, jotain puoltoista vuotta, mutta ehkä rekisteröitymisen aikoihin alkanut treenaamaan vähän tavotteellisemmin.Tuo 45 asteen sääntö kuulostaa fiksulta, pitää yrittää kyylätä itseään peilistä ens kerralla. Millanen ote tangosta yleensä olis hyvä ts. onko siihen mitään yleispätevää neuvoa?
Joo Voidin kaa samaa mieltä et sulla on ihan liian vähän painoaki tangossa. Kulmasoutu on ronski liike, eikä rauhallinen supistus. Vartalon kulmaki muuttuu sen vedon aikana, ts. elää sen mukana.
Ote sellanen, että vartalon ja kyynärvarren välille muodostuu 45 asteen kulma ja kyynärpäät on tangon päällä ku oot vedon yläosassa. Mielellään vastaote, rystyset itseään kohti.
Äläkä peiliin kattele muuten ku pukkarissa. Ota videoo vaikka kotona jos et muuten kehtaa ja keskity siihen tekemiseen.