Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by warloc
Levytangolla vai käsipainoilla:D
Itse teen sellasilla painoilla, että tekniikka ei kärsi. esim. 35-40kg käsipainoilla.
Originally posted by tommih
Tekeekö kukaan tota käsipainokumasoutua pääliikkeenä. Ite otan tolla tai alataljalla viimeiseksi liikkeeksi ja rutistan niin maan perkeleesti
Ei voi olla mikää tikku, jos kestää selkä 100 kg sarjana, nimittäin itelläni on 60kg tangossa ja en nyt mikään laiheliini ole. ps.Originally posted by samuk
ihan kuulkaas vaan semmosta arvelin kysäistä ihan mielenkiinnosta että mitenkähän kovia painoja jengi runttaa kulmasoudussa?
ite otin tänään 100kg:lla 8 toistoa ja oon semmonen kukkakepintukikepinkävelykepinhammastikku
Originally posted by Mixu
Ei voi olla mikää tikku, jos kestää selkä 100 kg sarjana, nimittäin itelläni on 60kg tangossa ja en nyt mikään laiheliini ole. ps.
Originally posted by Mixu
Ei voi olla mikää tikku, jos kestää selkä 100 kg sarjana, nimittäin itelläni on 60kg tangossa ja en nyt mikään laiheliini ole. ps.
Originally posted by PattiPete
No laita enemmän levyjä tankoon.
No joo, tangolla tehdessä tekniikoita on melkein yhtä monta kuin on treenaajiakin. Itse teen Yates-soutua missä ollaan vähän pystymmässä asennossa ja otetaan vastaotteella tangosta kiinni. Tämä sopii itselleni paremmin. Voi myös käyttää vähän isompia painoja kuin "normaali" tekniikalla.
:whip:Originally posted by wbb
Mixu huijaa, näin sen tekevän 80kg:llä!
Originally posted by paistijauheliha
Jep. Viimeisenä liikkeenä, isoimmalla käsipainolla mikä salilta löytyy. Helvetin hyvä liike tuo moottorisaha.
Originally posted by rikke
Mä en ole oppinut tekemään kulmasoutua tangolla siten, ettei se tuntuisi alaselässä epämukavalta. Ilmeisesti jokin tekniikkavika?
Käsipainosoudulla saankin sitten erinomaisen tuntuman yläselkään varsinkin kun keskittyy kunnon loppusupistukseen, treenissä käytän 45-50 kilon käsipainoja.