Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No paljonko kulkee käsipainoilla?Originally posted by tommih
Kulmasoutua tankolla suoritettuna on huono puhua sarja painoista, koska tekniikoita on erilaisia. Kuitenkin käsipainojen koosta voidaan puhua.
-edit
Tekeekö kukaan tota käsipainokumasoutua pääliikkeenä. Ite otan tolla tai alataljalla viimeiseksi liikkeeksi ja rutistan niin maan perkeleesti
Originally posted by Mixu
:whip:
Ne oli sellaisia pystysoutu-kulmasoutu-yhdistelmävetoja, yritän nyt päästä lähemmäs sitä 90 asteen kulmaa ja painot senkun pienenee.... :itku:
Kaikki on suhteellista. Itse teen 2x8x105kg kulmasoutulaitteella rinta irti penkistä ja koville ottaa. painoa on tuolla 130kg liepeillä.ihan kuulkaas vaan semmosta arvelin kysäistä ihan mielenkiinnosta että mitenkähän kovia painoja jengi runttaa kulmasoudussa?
ite otin tänään 100kg:lla 8 toistoa ja oon semmonen kukkakepintukikepinkävelykepinhammastikku
Joo, kommentoin vain aloitukseen, että ihan ruoto ei 100kg tee kyllä 8 toistoja kulmasoudussa. Itsellä kuitenkin penkki esimerkiksi 170kg luokkaa ja massaa löytyy.Pendlay-soutuna oon ottanut 120 kilolla kasin. Vähän pystymmässä, mutta ei kuitenkaan mitään Yates-kohauttelua vaan kunnon soutua muutama toisto 140 kilolla. Jos tossa alkaa sitä paljonpuhuttua tuntumaa hakemaan ja kunnolla yläasennossa puristelemaan, niin satku riittää varsin hyvin, varmaan vähemmänkin.
Noinkohan SamuK yllättyy näin 14 vuoden jälkeen saamastaan vastauksesta?Kaikki on suhteellista. Itse teen 2x8x105kg kulmasoutulaitteella rinta irti penkistä ja koville ottaa. painoa on tuolla 130kg liepeillä.
Hah, itse en edes huomannut tarkistaa päiväystä.Noinkohan SamuK yllättyy näin 14 vuoden jälkeen saamastaan vastauksesta?
Noinkohan SamuK yllättyy näin 14 vuoden jälkeen saamastaan vastauksesta?
Noinkohan SamuK yllättyy näin 14 vuoden jälkeen saamastaan vastauksesta?