Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
joo aika harva körmy ei ole ollut kukkakeppi nuorempana ennen punttailun aloittamista.....
En sanoisi. Olen nähnyt lähes itseni ikäisiä tai hieman vanhempia koulussa, jotka ovat aina, mitä olen nähnyt, olleet jonkin verran isoja ja eivät ilmeisesti pienillä painoilla tee salilla = hyvät geenit.
niin olet nähnyt mutta onko niitä suurin osa vai vaan pieni osa? ja kuka sanoo että kukkakepillä ei voi olla hyvät geenit esim kehonrakennukseen/voimailuun?
Silloin kun itse aloittelin treenit noin 16-17 ikäisenä, vuodessa "päin vittua" treenillä tuli noin 10 kiloa lisää painoa (60=>70), josta suuri osa lihasta. Ja parin seuraavan vuoden aikana samanlaisella sähläyksellä vielä kymmenen kiloa lisää... joten ei sillä tosiaan hirveästi väliä ole mitä tekee, massan kannalta...
Mutta jos jotain voisin tehdä uusiksi siinä treenin aloittelussa, niin aloittaisin voimapainotteisemmalla treenillä ja jättäisin pois hauisten yms. hilavitkuttelut, joita silloin tuli tehtyä...