kukkakepit

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Jos todella haluat tulla selkeästi kovempaan kuntoon niin laita kaikki osa-alueet kerralla kuntoon: treeni, ravinto ja lepo. Osa-alueet tukevat toisiaan ja kun esim. parannat ravinnon ja levon laatua niin kohta huomaat että salillakin puntti nousee paremmin. Ja ennen joka sarjaa salilla sano mielessäsi "asennetta!" - eli aina voi parantaa joka sarjalla edellisestä sarjasta. Painoa ihan pikkasen lisää tai samalla painolla parempi tekniikka. Älä vaan tee treeniohjelmaa läpi vaan mene salille kehittymään joka kerta.

Anna hyvälle harrastukselle mahdollisuus todella kehittää itseäsi fyysisesti ja tee kaikki asenteella niin salilla kuin sen ulkopuolellakin, pääkoppa on tässäkin lajissa tärkein meille tavispunttaajille. Tosissaan muttei vakavasti.

Oikein loistava viesti :piis:

Ite oon ihan vaan kotona tehny vatsoja, nostellu käsipaonija ja jalat treenannu juoksemalla. Pari viikkoa siiten aloitin salilla treenaamisen. Kukkakeppi olin vielä 7 luokalla, nyt on mitat 178/65,5. Aika laiha vieläkin, mut tosta 65,5 kilosta on suuri osa lihasta, rasvat melko varmasti alle 10%. Tavoitteena on nostaa paino sinne 75-80kg.

PsychoPred olis nyt kova mies julistamaan sanaa: 60-kiloisesta rokkarista tuli 3 vuodessa 120-kiloinen järkäle. Kuvasarja löytyy kuvat- osiolta. Älkää kyselkö tarkemmin, en minä tiedä.

No ei ainakaan natuna, tai sitten on 120kg todella löysää lihaa.

Treenaamalla ja syömällä sitä kehittyy yhdessä terveellisten elämäntapojen kanssa. Hitaasti hyvää tulee ja ihan turha odottaa, että se hauis kasvaa 50cm:n kokoiseksi vuodessa.

Ite oon ihan vaan kotona tehny vatsoja, nostellu käsipaonija ja jalat treenannu juoksemalla. Pari viikkoa siiten aloitin salilla treenaamisen. Kukkakeppi olin vielä 7 luokalla, nyt on mitat 178/65,5. Aika laiha vieläkin, mut tosta 65,5 kilosta on suuri osa lihasta, rasvat melko varmasti alle 10%. Tavoitteena on nostaa paino sinne 75-80kg.

Voin melkein luvata että isoja Wheelejä et saa juoksemalla.. Kyl mä luottasin kyykkyyn :rock:

Kun aloitin salilla käymisen olin 58 kiloinen pakkasen rasikaama pulkannaru ja 13 vuotias. Nyt vähän reilu 1,5 vuotta myöhemmin ja 22 kiloa painevampana voin sanoa että lihas massaa tulee kun treenaat 3-jakoisella koko kropan viikossa läpi. oon kans kuullu että syöminen auttais asiaa.. :D Ja yhdyn myös edelliseen viestiin. Kyykyllä turpoaa jalat kunnolla. Aloittaessa ainakin.

tosin 58 kiloisesta 78 kiloiseksi kasvaminen ei ole vielä mikään ihmeellinen saavutus: eli kehityksesi ei todista mitään vielä muta kuin että kolmijakoisella ohjelmalla voi jotkut ihmiset kehittyä joissain olosuhteissa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Täyttä potaskaa taas tullut tässä threadissa. Mitään muuta ei massiivisen ja voimakkaan kropan kehittämiseen tarvita kuin Total Gym!

Tärkeimpänä kyllä kukkakepille pidän tuota ruokapuolta, monet luulevat syövänsä
paljon ja sitten kun lasketaan niin ei siinä ollutkaan niin paljoa. Eli syömällä sitä kasvaa. Proteiini lisät päälle, kreatiini monohydraattiakin sinne palkkariin.

Treenistä: isoja perusliikkeitä, kyykyt, penkit , leuat, kulmasoudut ym.
ja vaikka 1- ja 2- jakosilla voisi lähteä. Näkee salilla aika paljon nuorta luihua jamppaa vetävän 4-jakosilla hampaat irvessä sitä penkkiä ja hauista niin loppuun asti hampaat irvessä ja sitten limua päälle, että tulee mieleen itseni ja omat virheet 15 v sitten, jolloin ei saanut pakkiksilta parempia neuvoja.

Itse olin aloittaessa 51 kiloinen pikkuipana.

Olen treenannut kyllä tietyssä määrin päin persettä ja syönyt aika maltillisesti. Samaan aikaan on kuitenkin rinnalla ollut kamppailulajiharrastus.

Treenipainot eivät juuri ole kasvaneet kahdessa vuodessa. Penkki on kasvanut siitä 35kg ykkösestä sinne 6x67,5kg-tasolle ja kyykky siitä viidestäkympistä sinne 6x85kg tasolle. Mavessakin kovin sarja, mitä olen saanut taitaa olla 6x120kg

Painoa on siinä 66-70 kiloa, riippuen päivästä. Kyllä se vain ketuttaa nähdä ihmisiä jotka tulevat salille ja miten sattuu treenaamalla pukkaavat parin viikon jälkeen sen 100 penkistä, mutta eihän tästä ole suunta kuin ylöspäin.:D

Itse olen vielä toistaiseksi se pitkätukkainen riuku. Lyhytkin vielä ku perkele. Alle 170cm varrella ei paljoa juhlita.

Meikäläinen on yhä kukkakeppi mutta lihakset erottuvat kyllä selvästi ja kyllä katsomalla näkee että treenattu on. Kokoa ei ole mutta sentään vähän näköä. Treenipainotkin vuoden sisään kasvaneet ihan hulvattomasti.

Kolme kertaa viikossa salille, koko kroppa aina kerralla, ruokaa paljon ja monipuolisesti. Ja sitten tietty lepoa.

no siis ite oon ollu 178 ja 55 viime kesänä nyt tasan vuoden päästä. Oon 178 ja 82. Toi tuli sillä ku vedin aina joukkueen treenit kunnolla.Eli osa varmasti jaloissa. Ja sitte söin aivan vitusti lisäravinteet käyttöön ja prodee semmosen 200-->g päiväs ja kalorit yli kulutuksen ja sitte vaan punttia vitusti raskaita liikkeitä kuten leuat,penkki,vinopenkki,kulmasoudut... ja tekniikka heti alkuun oikein.

syöt vaan vitusti ja treenaat niin kasvat kukkakepistä risuks äläkä unohda lisäravinteita :)
Ensimmäinen postaus, jee! :D

Asiaan... Päätin tuossa jokunen aika sitten että nyt hankkiudun kukkakeppi-efektistä eroon. Mikä nyt ei sinänsä ole ikinä hirveästi haitannut minua, mutta silti nyt päätös on tehty ja aikomus toteuttaa se.

Kuukausikortti salille hankittu ja ystävällinen salin työntekijä teki minulle ohjelman jota käyn tekemässä kolme kertaa viikossa. Ruokapuolen olen laittanut täysin uusiksi lähinnä noudattaen tätä: http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=618486&postcount=2
Olen pitänyt tuon kalorilaskuri.fi palvelun kanssa huolen siitä että kalorit menee päivän aikana tuohon 3000 ja yli.

Itse kysymys kuuluukin että kannattaako lisäravinteet ottaa heti alusta hommaan mukaan vai ei?

Ja ne strategiset mitat tällä hetkellä ovat 175cm ja 67kg.

Itse kysymys kuuluukin että kannattaako lisäravinteet ottaa heti alusta hommaan mukaan vai ei?

Ja ne strategiset mitat tällä hetkellä ovat 175cm ja 67kg.

Palautusjuoma voi olla hyödyllinen ottaa mukaan treenin jälkeen, eli vaikka maltoa ja heraprotskua, muuten jos on ruokailut kunnossa niin kyllä sitä kasvua sieltä tulee, huolehdit että normiruoasta saat tarpeeksi proteiinia niin ei tarvitse sitä korvata lisäravinteilla.

Voin melkein luvata että isoja Wheelejä et saa juoksemalla.. Kyl mä luottasin kyykkyyn :rock:

Kyykkyä teen nyt kun olen punttaamisen alottanu. Ei mulla isot lihat säärissä oo mutta kyykky max 100kg aloittaessa eikä kertaakaan ennen ko. liikettä ole tehnyt. Eli ei se paskasti voi olla. Taitaa kyl olla jo vähä :wanha: tää mun posti tänne mut laitoin nyt kummiski...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom