Kuka teille on tehnyt ekan treeniohjelman?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No mulle teki kaveri, jolla oli jo vähän pitempi salitausta, eli jos semmosia löytyy niin se on ihan hyvä.

Joten en osaa noista salityöntekijöistä sanoa, jos niillä on kokemusta ja ammattitaitoa niin voihan ne olla ihan hyviäkin, itse sen varmaan sitten huomaa :)

ensimmäisen teki Suomen entinen kehonrakennuksen huippu... Nyt treenaillaan jari mentulan oppien mukaan ja hyvin sujuu...:thumbs:

Mun eka ohjelma tais olla tuo Weiderin menetelmä, niistä vihkosista, sitä tehtiin jonkin aikaa kotona. Sitten salille mentäessä ekoja kertoja väännettiin salilta saadulla ohjelmalla, sellaisella joka tulostetaan jokaiselle sellaisenaan, ihan menevä ohjelma, sitten sen jälkeen hetken aikaa ihan päin helvettiä Mentzerin HD ohjelmalla. Sen jälkeen on ollu ite väsättyjä / muokattuja ohjelmia mitä on täältä katottu.

Tjaa... Mäkin olen täältä yrittänyt matkia jotain, mutta aikas köh... heikoin tuloksin. Ja salilla olen yrittänyt salaa kuikuilla, kun salimammat tekee asiakkaille ohjelmia, mutta aika alkeelliselta kuulostaa. "Nooh, teet sen verran, kun tuntuu hyvältä ja käyt salilla silloin kuin siltä tuntuu. Ei kannata ottaa mitään stressiä. Ja älä syö rasvaa ja lautaselle enemmän salaattia." Että silleen...:down:

Ensimmäinen ohjelma oli tehokas kehonrakennus -kirjasta. Kun olin tätä tehnyt noin kaksi kuukautta tuli vanha konkari kertomaan että teet aivan liian paljon muotoliikkeita ja vain vähän massaliikkeitä. Nyt teen pakkotoistolta ja kirjoista saamien vinkkien mukaisesti itse.

Itseppä olen ohjelmia väännelly, ja onpa sitä tämän takia tullut kävästyä jonkusen kerran metässä.:nolo:

Nykyään on oma kroppa hyvin hanskassa, ja osaan tehdä itselleni sopivia ohjelmia kulloisenkin tarpeen mukaan.:arvi:

Noin 9 vuotta sitten kaverini nykyisin jo edesmennyt isä teki pojalleen ja mulle voimanhankintaohjelman judon oheisharjoitteluksi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ekan kunnon ohjelman, jossa treenattiin jalkoja ja selkääki säännöllisesti, mä otin Viikingin Voimaoppaasta. Penkki surkastu 20kg tämän takia:evil: Oli ne ihan jonkimoisia ne ohjelmat siinä, mulle vaan eivät sopineet. Penkki kärsi pahiten, ja jotku apuliikkeet jäi vaan junnaamaan samoihin panoihin.Tää nykynen on mun oma väsäämä.

5 vuotta vanhempi ja 7 vuotta pitempään treenannut isoveli teki ensimmäisen ohjelman. Sen jälkeen itse oon ohjelmani väsännyt eri kirjojen avulla aina viime kevääseen saakka. Keväällä löysin pakkotoiston ja sen jälkeen olen tehnyt ohjelmani täältä saatujen neuvojen perusteella.

Originally posted by PepsiGirl
Joku salin työntekijä? Vai? Ja paljon maksoi? Ja onko noi salien ohjelmat mistään kotoisin?:nolo:
Taispa olla sellaisesta kirjasta kuin Bill Pearl:Lisää voimaa.

Ekan onhjelman väsäs joku ohjaaja salilla ja se oli täysin syvältä ja poikittain!! Sitten vaihtu ohjaaja ja se uus on teki hyvän ja toimivan ohjelman...tästä on kyllä jo yli pari vuotta aikaa! Innostuin lueskelemaan eri kirjoja ja niiden pohjalta rakentelin ohjelmaa ja ohjaajan kanssa sitä hiottiin!! Sitten tuli tää pakkotoisto kuvioihin ja muutenkin kokemusta alko oleen ja paljon enemmän, nykyään teen ne ohjelmat itse ja kyselen muilta mielipiteitä!!

niin ja teki tuo sakari selkäinaho mulle kans pari ohjekmaa silloin ku tuli oltua tolla voimanosto puolella... jk 170--->185 pp150--->160 ja mv 200--->220... sen sakarin ohjelmalla tuli tollaset tulokset,,,

Treeniohjelma

Tutun kautta sain yhteyden yhteen FAF:n personal traineriin(?) joka sitten teki minulle ohjelman. Kyseli asianmukaisesti taustaa ja salilla käymisen tarkoitusta, eli kerätä lihasmassaa vaiko voimaa vaiko kestävyyttä. Suosittelen lämipimästi varsinkin jos ei omat tiedot riitä. Pitäisi ainakin riittää ammattitaito noilla ja tulee sitten ihan juuri sinulle tehty ohjelma.

Faija teki mulle ensimmäisen ohjelman vähän ennen kuolemaansa. Tosin mulla loppui treenaaminen siihen päivään, vaikken ollut ehtinyt käydä salilla kuin kuukauden, pari.

Nyt, eli pari vuotta tuon jälkeen mä olen treenannut puoli vuotta (jos ei lasketa tätä parin viikon työ- ja flunssaputkea) ja teen ohjelmani itse. Sovellan ohjelmiini sekä Pakkotoiston forumilta löydettyjä vinkkejä että kantapään kautta opittuja juttuja.

Originally posted by PepsiGirl
Joku salin työntekijä? Vai? Ja paljon maksoi? Ja onko noi salien ohjelmat mistään kotoisin?:nolo:

Weiderin menetelmällä alottelin. Ja siitä lähtien oon omat ohjelmani väsänny. Jos tarkotit tossa sitä että oot ohjelmaa vailla, niin laita mulle postia powerhousu@pakkotoisto.com niin tehdään sulle ohjelma. Kerrot vaan tavoitteistas ja tottumuksista, eli mitä liikkeitä haluat tehdä, ja mitä et halua tehdä. Kerro myös montako kertaa viikossa voit käydä salilla.

Ite kyhäsin ekan ohjelmani pakkiksen ja kirjojen avulla, jätkäkaveri sit tarkisti sen ja teki tarvittavat muutokset, hyvin toimii :haart:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom