Kuka teille on tehnyt ekan treeniohjelman?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Veli teki ekan ohjelman, sitten modasin sitä itse lueskeltuani hiukan pakkotoistoa. 2-jakoiseen siirryin itsenäisesti pakkiksen "oppien" pohjalta. Nyt syssyllä pyysin salin "omaohjaajaa" tekemään massaohjelman mulle... Huikusiitätulipaska. Tein sitten itte uuden pakkislaisten avustuksella. Helmikuussa olisi tarkoitus siirtyä 4-jakoiseen jos hiukan koittaisi poltella rasvoja pois, eikä 2-jakonen kuulemma sillon toimi. Käy kuulemma raskaaksi tai jotain. Siihen vois ottaa oikein jonkun tekemään, mutta mistä semmosen löytäs, se onkin toinen juttu.

Joltain muulta sivulta nappasin ku pakkikselta, sitte otin täältä Arnoldin kultasen kuusikon käyttöö. Sitä 3kk tehdessä otin jonku käyttäjän 4-jakosen mist muokkasin 2 jakosen ja hyvi on toiminu :)

Ensimmäinen "treeniohjelma" oli kaverin ehdottama työntävät-vetävät. Siinä ei menty sen enempää yksityiskohtiin liikkeiden ja toistoalueiden suhteen, vaan tehtiin mielivaltaisesti työntäviä liikkeitä ensimmäisenä ja vetäviä toisena päivänä.

Joku salin työntekijä? Vai? Ja paljon maksoi? Ja onko noi salien ohjelmat mistään kotoisin?:nolo:

Meidän salin seinällä on jotain ohjelmia, joita kukaan ei oo ikinä lukenut :D

Itse taisin ottaa täältä ekan ohjelmani, ihan ilmaiseksi jopa :rolleyes:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joskus vuonna nappi ja kivi kun isi penkin osti, tuli mukana vihkonen ohjelmineen ja kauniit mustavalkoiset julisteet, joissa liikkeet oli kuvattu. Joku Weider se oli...

Ihan ekan treeniohjelman teki fysioterapeutti. Sellainen miljoonan toiston kuntoutustreeni se oli. Hauskinta, että pidin sitä pitkään ihan normaalina: jotain reidenojennusta 5x20, oli sekin yhtä saatanaa.

Salihenkilökunnan tekemistä ohjelmista en valita. Tosin jos haluan päästä helpommalla, en pyydä sitä Führeriltä itseltään, vaan neitokaisilta - silloin vain tulee pahimmillaan kaupan päälle sadan toiston vatsatreenit. Jos sellainen edes tehoaisi, niin...

ekan punttiohjelman teki aikanaan kovakin voimanostaja, sm, pm tasoilla voittanut kisoja ja em ja mm tasoilla ollut viiden sakissa, sekä toinen samanmoinen eri painosarjassa teki toisen ohjelman, joka olikin hyvin samankaltainen edellisen kanssa, enemmän hapenottoon ja perusteisiin keskittyvä.

nykyään vanhana oma apu lienee hinta-laatusuhteeltaan paras.

Riitta Koukkari teki mulle ensimmäisen saliohjelman Lahden Gym1:llä, kun olin 15-vuotias. Siinä sitten treenailin säännöllisen epäsäännöllisesti seuraavat 3 vuotta ja muokkailin "ohjelmaani" välillä itse omien mieltymysten mukaan :D Vuosi sitten innostuin treenaamisesta uudella tavalla nykyisen avopuolison myötä ja hän ohjasikin mut pakkikselle, josta kopsasin sen ensimmäisen "kunnon treeniohjelman". Muutama kuukausi siitä eteenpäin ohjauduin Tunturin laatimien ohjelmien pariin :)

Ekan nappasin jostain pakkikselta. Sitten koitin tehä ite ja joku täältä siitä sitte sanoikin että vituiksi menee :D. Mutta nykyään asiaan perehdyttyä osaan tehdä itse.

Oiskohan eno tehnyt jonkin näköisen ohjelman, kaikki perus maastaveto,kyykky ja penkki liikkeet siihen kuului..oiskohan ollut kolmijakoinen tai jotain. Siitä itte opiskelin lajista enemmän ja muuntelin nykyisen ohjelman.

Tein jotain bullshittiä Pakkotoiston avulla tietenkin ilman taitoa. Valmiiden kaavojen noudatus ei käy miulle päinsä vaan ite piti saada tehdä. Nykyään ei ole kunnon ohjelmaa muuaalla kuin päässä ja vedän vähän tunteen mukaan jaksottaisesti erilaisia moninivel -liikkeitä salilla :david: .

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom