Kuka teille on tehnyt ekan treeniohjelman?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen treenannut kuntoklobeilla, missä ohjelma kuuluu hintaan, joten sellasia olen käyttänyt. Alussa ohjelmat olikin hyviä ja ne myös opetettiin tekemään oikein. Jossain vaiheessa kehitys alkoi junnata paikallaan ja nyt teen fitness kilpailijan tekemällä ohjelmalla ja se toimii hyvin! Riippuu varmasti tavoitteista ja omasta tietämyksestä kellä kannattaa ohjelmansa tehdä.. :rolleyes:

Originally posted by kata
Olen treenannut kuntoklobeilla, missä ohjelma kuuluu hintaan,

Oot näköjään Hämeenlinnasta. Jos oot treenannu fitfysillä, ja saanu sieltä ohjelman niin ei mikään ihme että lakkas toimimasta. Itekkin oon sen "henkilökohtaisen" ohjelman nähny, ja en voi muuta sanoo kun :curs: :down:

Kaveri hommasi Töölö Gymiltä ohjelman. Muistan pitäneeni sitä kalliina, mutta en mitään tarkkaa hintaa.

Mun mielestä toimi erittäin hyvin. Se, että käy edes pari kertaa viikossa salilla duunin jälkeen, eikä kaljalla, on varmaan tärkein osatekijä, mutta sai sillä kropan muuttumaan aika nopeasti.

Eka oli joku koko kroppa kerralla läpi-juttu, nykyisin kaksijakoinen käytössä. Jos ja kun haluan jotain uutta, laitan sen varmaan tänne kommentoitavaksi; en ole mikään asiantuntija. (Hmm. Pakko saada penkki mukaan ohjelmaan että voi kerskua kavereille tuloksistaan :kippis1: )

Kaveri jonka kanssa aloitin salilla käynnin teki ohjelman, se oli muuten hyvä, mutta eihän jalkoja tarvinnut tehdä:david: . Siitä n. puolivuotta löysin pakkiksen(oli silloin roinaforum nimellä), ja sain kullanarvoisia vinkkejä ja tajusin tehä ohjelman jossa treenaan myös jalat:worship: Eli vielä porskutetaan/kehitytään tolla joskus väsäämälläni ohjelmalla.

Alusta asti itsetekemälläni 3-vuoroisella systeemillä. No okei, ekat kaksi viikkoa taisi mennä silleen mutu-systeemillä.

Itse tein. Luin sitä ennen kaikki meidän kirjastomme kirjat liittyen kehonrakennukseen ja voimaharjoitteluun yleensä. Sen jälkeen ollaan menty kuunnellen omaa kroppaa ja virheistä oppien. Ptkä matka kuitenkin vielä edessä..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kuka lie tehny. Silloinen poikakaverini (nykyinen avokki) löysi jonkun 4-jakoisen ohjelman erään kämäisen kellarisalin "pukuhuoneesta" ja toi mulle kokeiltavaksi :D

Okei, olihan nosto. Mutta jos nyt kumminkin vastaan, niin: Tein itse oman ohjelmani, mukaillen penkkipunnerruspenkin mukana tullutta vihkosta. Jälkeenpäin ajatellen aivan kaamea ohjelma. Onneksi tuolloin ei motivaatio riittänyt usein treenaamaan, joten ei päässyt isoja epäsuhtia syntymään...

Olin ihan penska kun velipoika teki mulle ekan ohjelman.

Katsoin sitten parhaaksi karsia siitä turhat liikkeet, kuten kyykyn, vatsat yms pois ja keskittyä penkkiin ja hauikseen:)

ihana kumppanini teki ensimmäisen ohjelmani, 20v kokemuksellaan.Hänestä tuli myös treenarini,tsempparini ja ravitsemusterapeuttini:)

pakkotoisto.com

Valmentajat maantie- ja ratapyöräilyyn. JIIPEE teki -96 salille treeniohjelman ja ruokavalion.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom