Nyt uutuus. Eugenin virallinen ja suuri tunti tauotta turpaan lista.
- se hieho, jonka mielestä et käy jossain maassa, koska sä "tiedät" että siellä ei ole sulle mitään. Tyhmyys rumentaa, mutta sun tapauksessa mittari on jo pohjassa. Sun vaimotukkaskin oli niin ruma, että sua en nussituttas lempisiallanikaan vaikka antaisit rahaa ja sukssauvat.
- se turkulaisen hiphopmölyapinayhtyeen laiha räppäripitkätukka, joka sanoit mulle ettei musta ole siihen, kun tönit mua tuolillas. Lähdin perääs. Katosit. Tasasella nähdään.
- ne hiehot, jotka sanoitte mun serkun tyttöystävälle, että ne ihmiset jotka ei matkusta on tyhmiä. Toivottavasti saatte läskiperseeseenne melanooman siellä Turkissa.
- se pässi, joka ulvoit konetta odotellassamme mitä sinulle on tapahtunut lomasi aikana, niin meitä aika vitun vähän kiinnostaa jos olet nähnyt Singaporen. Vittu justhan me kaikki oltiin sieltä tulossa. Muuta perseeseen asumaan ja kertomaan niitä vitun juttujasi siellä. Ei kuitenkaan tänne Turkuun.
- te afrikansuomalaiset, jotka käännätte ihmisiä stadissa. Se rullaus loppuu nyt tai poliisi-tv:ssä etsitään abupabua.
- Teuvo Loman, en tunne sua, en ole nähnyt Helsinki City Boy videota (enkä katso), mutta olet varmasti ihan vitun ärsyttävä, joten muuta majakkaan päivystäväks majakkahomoks.
- te kansanedustajat, jotka ette tajua hevonvittua "ATK:sta", niin hukkukaa yökalassa verkkoihin tai pitäkää se turpanne kiinni. Tai muuten ens vaaleissa äänestän teille jonkun mulkun sinne riesaks pyörimään.
- te turkulaiset, jotka olette syntyneet keppi perseessä, muuttakaa sinne samaan perseeseen sen vittu-kävin-keniassa ulvojan kanssa, teidän sisäänpäinnussietuneisuutta ei jaksa enää katsoa. Montako kertaa sen Turun pitää palaa, että elämästä voi nauttia?
- meidän lähisiwan henkilökunta, roudatkaa ne seiskat ja sun muut luusereitten ostamat lehdet jonnekin kortsuosastolle, ettei mun tartte niitä katella (kortsuja on vielä jäljellä). Alkaa nimittäin ottaa kajuuttaan ne tissiposkien ja vain kauneuden lahjan saaneitten porttojen tilitykset ketä nyt on nussittu, kun ei vittu kiinnosta, niin ei kiinnosta. Ja miks vessapaperi oli loppu viime tiistaina? Hä hä hä? Voin kyllä pyyhkiä perseeni Rita Tainolan kuvalla, jos on niitä myymättä jääneitä seiskoja siellä tiskin takana.