Kuka saa veren kiehumaan ?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ei kuka vaan mikä,eli jatkuva big brotherin mainonta

Nyt uutuus. Eugenin virallinen ja suuri tunti tauotta turpaan lista.

- se hieho, jonka mielestä et käy jossain maassa, koska sä "tiedät" että siellä ei ole sulle mitään. Tyhmyys rumentaa, mutta sun tapauksessa mittari on jo pohjassa. Sun vaimotukkaskin oli niin ruma, että sua en nussituttas lempisiallanikaan vaikka antaisit rahaa ja sukssauvat.
- se turkulaisen hiphopmölyapinayhtyeen laiha räppäripitkätukka, joka sanoit mulle ettei musta ole siihen, kun tönit mua tuolillas. Lähdin perääs. Katosit. Tasasella nähdään.
- ne hiehot, jotka sanoitte mun serkun tyttöystävälle, että ne ihmiset jotka ei matkusta on tyhmiä. Toivottavasti saatte läskiperseeseenne melanooman siellä Turkissa.
- se pässi, joka ulvoit konetta odotellassamme mitä sinulle on tapahtunut lomasi aikana, niin meitä aika vitun vähän kiinnostaa jos olet nähnyt Singaporen. Vittu justhan me kaikki oltiin sieltä tulossa. Muuta perseeseen asumaan ja kertomaan niitä vitun juttujasi siellä. Ei kuitenkaan tänne Turkuun.
- te afrikansuomalaiset, jotka käännätte ihmisiä stadissa. Se rullaus loppuu nyt tai poliisi-tv:ssä etsitään abupabua.
- Teuvo Loman, en tunne sua, en ole nähnyt Helsinki City Boy videota (enkä katso), mutta olet varmasti ihan vitun ärsyttävä, joten muuta majakkaan päivystäväks majakkahomoks.
- te kansanedustajat, jotka ette tajua hevonvittua "ATK:sta", niin hukkukaa yökalassa verkkoihin tai pitäkää se turpanne kiinni. Tai muuten ens vaaleissa äänestän teille jonkun mulkun sinne riesaks pyörimään.
- te turkulaiset, jotka olette syntyneet keppi perseessä, muuttakaa sinne samaan perseeseen sen vittu-kävin-keniassa ulvojan kanssa, teidän sisäänpäinnussietuneisuutta ei jaksa enää katsoa. Montako kertaa sen Turun pitää palaa, että elämästä voi nauttia?
- meidän lähisiwan henkilökunta, roudatkaa ne seiskat ja sun muut luusereitten ostamat lehdet jonnekin kortsuosastolle, ettei mun tartte niitä katella (kortsuja on vielä jäljellä). Alkaa nimittäin ottaa kajuuttaan ne tissiposkien ja vain kauneuden lahjan saaneitten porttojen tilitykset ketä nyt on nussittu, kun ei vittu kiinnosta, niin ei kiinnosta. Ja miks vessapaperi oli loppu viime tiistaina? Hä hä hä? Voin kyllä pyyhkiä perseeni Rita Tainolan kuvalla, jos on niitä myymättä jääneitä seiskoja siellä tiskin takana.

Tää monsteriauto touhu, jota koitetaan VÄKISIN hehkuttaa suomeenkin. Ei helvetti sitä touhua... juontaja1: "millastahan ois ajaa tollasella monsterilla", juontaja2: "varmaan tosi kivaa tms." Huokaus. Kisasta toiseen samaa idioottimaista touhua ja koitetaan olla yhtä idioottimaisen innostuneita ku oikeet jenkki-idioottikatsojat -> ei välity/toimi suomalaisille katsojille.Piste. "hienoa ajoa" (tyhmä hilbilly jenkki ajelee ympäriinsä ja lopuks kaataa auton, jipi).

Edit: innostuin niin asiasta, että unohtui ketjun koskevan henkilöitä. Ehkä annetaan anteeks, koska koko monsteri hehkutus sucks :evil:

kaks kesää kassalla ollu duunissa niin sanoisin että riippuu papasta :D
mutta joo,keskimäärin mummot hidastelee enemmän(ja useimmiten tahallaan)
sekä keskimäärin naiset hidastelee enemmän kuin miehet

tämä siis hurjalla 5 kuukauden kassatyökokemuksella :D

Mike sanoi:
Kyllä mua vituttaa aikalailla kassajonossa hidastelevat mummot koska olen satavarma, että ne hidastelevat tahallaan. Laittakaapa joskus merkille, niin papat eivät hidastele, mutta mummot sitäkin enemmän vaikka ikää olisi samanverran.
:lol2: voi vittu ku repesin, kyllä se muuten nuin on :D

Hitaat ihmiset, poliitikot ja kaikki ylimieliset ihmiset, varsinkin nämä käsiään heiluttelevat 'jou mothafucka, ya talkin to me'-idiootit.

Naene sanoi:
Sellaset kovaaaniset britit jotka luulevat olevansa valittua kansaa. Haistakoot paska, typerat rumilukset. Joutui taas kuuntelemaan metrossa sita uhoamista.

Amen tolle! Mä en jaksa ymmärtää miks brittien pitää olla aivan tarpeettoman meluisia.. Etenkin kun ne on kännissä.. Ihan sama onko kyseessä pubi jossa on 10 ihmistä vai clubi jossa on 1000 ihmistä, desibelit on samat. :curs: typerät kakkiaiset..

Mua kyrsii pelikonemummot! Vaikka voitoissa olisi 20 egee niin silti pelataan 20 sentin panoksella ja sit on kivaa kun saa ottaa vähä voittoi ulos ja tunkee ne suoraan takasin masiinaan :curs:

Peliaddikti haluaa, että rahaa tipahtaa siihen laariin. Vapauttaa jotain endorfiinejä. Pelataan niin kauan/paljon, että voittoja on lasi täynnä. Voittosummalla ei niinkään väliä, kunhan saa koko ajan kouria rahaa takaisin. Hyvä esimerkki on, että jos tulee vähän pidempi häviöputki ja syötetyt rahat alkavat loppua, niin pistetään lisää rahaa lompakosta, ettei voittosumma tippuisi 20 eurosta pois.

Alias = kioskikyttä.

[edit off topic]

Posts 222
Age 22
Terminator 2

:hyper:

Vanhemmat naiset, jotka arvostelee KOKO ajan muita, ja valittaa JOKA asiasta. :zzzz:

Miehen ex-muija. :urjo:

Siinähän nuo pääpiirteissään.

Johanna Tukiainen, tosin yllättävän vähän ollut otsikoissa viime aikoina.

Astrid Thors ja maahanmuuttopolitiikka.

Kaiken maailman BB-Hennat ja BB-Nikot. :curs:

Amen tolle! Mä en jaksa ymmärtää miks brittien pitää olla aivan tarpeettoman meluisia.. Etenkin kun ne on kännissä.. Ihan sama onko kyseessä pubi jossa on 10 ihmistä vai clubi jossa on 1000 ihmistä, desibelit on samat. :curs: typerät kakkiaiset..

Musta britit on kuin Suomen sukulaiskansa. Samanlaisia känniääliöitä joka puolella ja huudetaan ja kiljutaan ja öristään ja ollaan niin kovia äijiä.

Mun veren saa kiehumaan epäkohteliaat/käytöstavattomat ihmiset. Tänäänkin eräs herra pamahti ravintolaan sisään, ilmoitti kovaan ääneen "Mulle *joku enmuistamikä-annos* ja iso cola!". Olin siinä vähän että WTF ja katselin et mihin ja kenen pöytään herra mahtaa itsensä sijoittaa. Teki niiiin paljon mieli mennä siihen pöydän viereen, tervehtiä ja kysyä että mitä saisi olla :jahas:

Nyrpeät ihmiset ovat myös raivostuttavia. Täällä Suomessa on erityisen paljon näitä, joiden naama on koko ajan norsunvitulla, kiittäminen ja tervehtiminen tuottavat suuria vaikeuksia ja koko ajan tuntuu jokin olevan huonosti. Mä en vaan voi ymmärtää tollasta yleistä nyrpeyttä, koska luulisi sen käyvän pidemmän päälle aika raskaaksi.

Mulla olisi paljon enemmänkin esimerkkejä asiakkaista, mutta olen tainnut niistä purnata vitutustrediin ihan tarpeeksi :D Iso osa (suomalaisista) on vaan ihan älyttömän epäkohteliaita ja käytöstavattomia, ei kai sille voi mitään.

venäjän jääkiekkomaajoukkue, romani kerjäläiset, bb-niko, johanna tukiainen. Ja 1 muija jonka kanssa oli vähän aikaa säätöä. Voiko inhottavampaa ihmistä enään löytyä kuin se:jahas:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom