Kuka saa veren kiehumaan ?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mua ärsyttää ihmiset, jotka dissaa toisia ja silti itse elävät sellaisen egoboostin keskellä etteivät edes eteensä näe.

Samoin ärsyttää sellaset ihmiset joiden mielestä itseään pitäis vähätellä, jolloin toki puhuttais että "se ja se on niin nöyrä".

japa sanoi:
Se yks blondi oliko se Krisse nimeltään joka muka on hauska :urjo: :curs: :wall:
Ei sa.t.na että muija ärsyttää! Miten se voi saada oman ohjelman?

Sitten tulee mieleen reilu joukko asiakkaita jotka aina mumaan.

krisse salminen sopii loistavasti telkkariin, mutta voi ***** se saa veren kiehumaan kiss fm:n aamuissa radiossa :curs:

Joskus Marchi saa veren kiehumaan :love:

Marco Bjurs-whatewa-röm. Käsittämätön jamppa, voisin vaikka maksaa, että pääsisin taivuttelemaan äijää solmuun bumtsipumin tahdissa.

Formuloitten selostaja
: kerppenin rehtori yms. ärsyttäviä kommentteja.

Formuloitten Timo Pulkkinen, ärsyttävämmän kuuloista tyyppiä saa etsiä.

Motogp:n selostaja.

Jari porttila, tyyppi yrittää jokaisesta pikkuasiastakin etsiä jotain salaliittoteoriaa.

Samanlaiset muorit, kuin salkkareiden Ulla on.

Autoja tuunaavat amikset.

Hitaat ihmiset: Maksavatko ne Otto-maatilla jonkun laskun, vai mikä siinä "maksaa"

G. W. Bush: aina kun näen telkusta, niin tekee mieli potkaista töllötin paskaksi.

minäminäminä-ihmiset, jotka haluaa ihan perkeleesti huomiota

Raimo Sailas: äijällä on aika turhia ideoita verotuksen ym. suhteen

Matti Vanhanen: tarviiko edes selittää

Faidra sanoi:
Mua ärsyttää ihmiset, jotka dissaa toisia ja silti itse elävät sellaisen egoboostin keskellä etteivät edes eteensä näe.

Samoin ärsyttää sellaset ihmiset joiden mielestä itseään pitäis vähätellä, jolloin toki puhuttais että "se ja se on niin nöyrä".
Pulla sanoi:
Mua ärsyttää ihmiset, jotka eivät osaa editoida postejaan vaan postaavat oikeastaan saman postin pienellä editoinnilla jatkettuna ;)
Mua vituttaa nää kitisijät jenkeistä :whip:

ps. Tulkaa takas... mun on ikävä :itku: :haart:

ace-oo- sanoi:
Hitaat ihmiset: Maksavatko ne Otto-maatilla jonkun laskun, vai mikä siinä "maksaa"
Menee kai siinä aikaa kun arpoo että ottaako tililtä vai luotolta. Sen jälkeen pitäisi vielä osata päättää että paljonko rahaa haluaa. Vaihtoehdotkin on aika huonot. Sen kun on päättänyt niin se helvetinkone kysyy että haluaako kuitin, saldon ruudulle vai eikö halua ollenkaan nähdä kuinka persaukinen on.
Noiden automaattien pitäis lätkästä huntti kuoraan kyselemättä mitään tunnuslukuja ja summia. Menis nopeemmin.
Myös minua ärsyttää ihmisten hitaus. Häpeän itseäni suuresti jos joku joutuu minun takian odottamaan automaatilla.

Hjallis Harkimo... :curs: Jos herralla ei olisi pätäkkää niin kukaan ei varmaan vilkaisi sitä buldoggia toisen kertaan. ARGh, sen äänensävykin saa veren kiehumaan.

Toinen on ne tyhjiöpäiset julkkikset, jotka tyrkyttävät tissejään iltapäivälehdille ettei kansa unohtaisi.

ace-oo- sanoi:
Marco Bjurs-whatewa-röm. Käsittämätön jamppa, voisin vaikka maksaa, että pääsisin taivuttelemaan äijää solmuun bumtsipumin tahdissa.

Formuloitten selostaja
: kerppenin rehtori yms. ärsyttäviä kommentteja.

Formuloitten Timo Pulkkinen, ärsyttävämmän kuuloista tyyppiä saa etsiä.

Motogp:n selostaja.

Jari porttila, tyyppi yrittää jokaisesta pikkuasiastakin etsiä jotain salaliittoteoriaa.

Samanlaiset muorit, kuin salkkareiden Ulla on.

Autoja tuunaavat amikset.

Jep, toi formulaoskarisaari on vitun ärsyttävä, hallintopäällikkö räikkönen = voiko joku muu keksiä mitään yhtä typerää??

Matti Nykänen... Malliesimerkki idiootista joka ei vaan opi eikä osaa...

Mutta sillehän ei voi mitään...

ShitHappens.jpg

sotka mainoksesta se isä ja poika.. jumalauta ovat ärsyttäneet kait jo vuosikymmeniä suomen kansaa.. :curs:
hidastelijat
ainaiset valittajat (erityisesti ns. nuoret aikuiset jotka elävät omillaan mutta silti vanhempien kukkarolla) :down:
ulla taalasmaa :rolleyes:
antti tuisku :wall:

Faidra sanoi:

Osuit Faidra todella naulan kantaan, tuo on ehkä ärsyttävin ihmisryhmä IKINÄ.

Sikke Sumari
Katri manninen
Joonas Hytönen

Kaikki tekopirteät aamuohjelma ihmiset sekä tv:ssä että radiossa.

Matti Nykästä ei voi enää sietää, ei sitten millään! :evil:

Joo Nykänen saa mut näkeen punaista, tämän päivän lehti sen taas todisti.. Tuo on kyllä ennemminkin jo säälittävää..

Sellaset kovaaaniset britit jotka luulevat olevansa valittua kansaa. Haistakoot paska, typerat rumilukset. Joutui taas kuuntelemaan metrossa sita uhoamista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom