- Ikä
- 45
Pulla sanoi:Mua ärsyttää ihmiset, jotka eivät osaa editoida postejaan vaan postaavat oikeastaan saman postin pienellä editoinnilla jatkettuna ;)
vihje tuli perille. Pistetään aamun piikkiin. :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pulla sanoi:Mua ärsyttää ihmiset, jotka eivät osaa editoida postejaan vaan postaavat oikeastaan saman postin pienellä editoinnilla jatkettuna ;)
japa sanoi:Se yks blondi oliko se Krisse nimeltään joka muka on hauska :urjo: :curs: :wall:
Ei sa.t.na että muija ärsyttää! Miten se voi saada oman ohjelman?
Sitten tulee mieleen reilu joukko asiakkaita jotka aina mumaan.
Faidra sanoi:Mua ärsyttää ihmiset, jotka dissaa toisia ja silti itse elävät sellaisen egoboostin keskellä etteivät edes eteensä näe.
Samoin ärsyttää sellaset ihmiset joiden mielestä itseään pitäis vähätellä, jolloin toki puhuttais että "se ja se on niin nöyrä".
Mua vituttaa nää kitisijät jenkeistä :whip:Pulla sanoi:Mua ärsyttää ihmiset, jotka eivät osaa editoida postejaan vaan postaavat oikeastaan saman postin pienellä editoinnilla jatkettuna ;)
Menee kai siinä aikaa kun arpoo että ottaako tililtä vai luotolta. Sen jälkeen pitäisi vielä osata päättää että paljonko rahaa haluaa. Vaihtoehdotkin on aika huonot. Sen kun on päättänyt niin se helvetinkone kysyy että haluaako kuitin, saldon ruudulle vai eikö halua ollenkaan nähdä kuinka persaukinen on.ace-oo- sanoi:Hitaat ihmiset: Maksavatko ne Otto-maatilla jonkun laskun, vai mikä siinä "maksaa"
ace-oo- sanoi:Marco Bjurs-whatewa-röm. Käsittämätön jamppa, voisin vaikka maksaa, että pääsisin taivuttelemaan äijää solmuun bumtsipumin tahdissa.
Formuloitten selostaja: kerppenin rehtori yms. ärsyttäviä kommentteja.
Formuloitten Timo Pulkkinen, ärsyttävämmän kuuloista tyyppiä saa etsiä.
Motogp:n selostaja.
Jari porttila, tyyppi yrittää jokaisesta pikkuasiastakin etsiä jotain salaliittoteoriaa.
Samanlaiset muorit, kuin salkkareiden Ulla on.
Autoja tuunaavat amikset.
Hitaat ihmiset: Maksavatko ne Otto-maatilla jonkun laskun, vai mikä siinä "maksaa"
Faidra sanoi:Mua ärsyttää ihmiset, jotka dissaa toisia ja silti itse elävät sellaisen egoboostin keskellä etteivät edes eteensä näe.