Kuka saa veren kiehumaan ?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sofi Oksanen
Astrid Thors
Timo T.A. Mikkonen
Arttu Harkki
Petteri Sihvonen
Kaikki BB tyypit jotka väkisin tunkee julkisuuteen:curs:

HS:n uutisten kommentoijat
youtube -videoiden kommentoijat
kauniaislaiset autokuskit
audi- ja bemarikuskit
vanhat ämmät salilla

Anni Sinnemäki, voi Perse mikä puhetapa.
Olisi todellakin kannattanut pitäytyä
laulujen sanoittamiseen ja pitää oma suunsa
kiinni-

Ite kans kiinnittäny tähän huomioo...sehän puhuu aina niinku ois itku kurkussa.

Mä nään aina punasta kun nään BB ragnarin se ärsyttävä hymähtelevä nauru joka väliin:curs:

Salkkareiden Salla... Vannoutunut Salkkari fani aina vuodesta -99, mutta nyt tuntuu siltä, että joutaisin luopumaan tittelista Sallan takia...

Timo T.A. Mikkonen
Päivi Räsänen
Björn Wahlroos

Aioin myös juhlia kunnolla kun kyseiset paskat kuolee, ja aion myös hyvin avoimesti kertoa syyn juhlimiseeni jos joku sitä kysyy.

Ei kuka, mutta mikä. Jos kone jumittaa. Esim oon ihan normaalisti dataamassa ja sit kursori on yli 5sek jumitilassa.
Ei käy kateeks mun naapureita. Jack Bauer huutaa vittua kaiket päivät.

Toivottavasti tuo Wallinin kusimulkku saa sellaisen julkisen ryöpytyksen ettei toivu siitä koskaan. Ärsyttää tollaset saatanan teflon pellet joilla hymy vaan on herkässä ja lika ei tartu, sama mitä paskaa ollaan oltu ammentamassa.

Timo T.A. Mikkonen
Päivi Räsänen
Björn Wahlroos

Aioin myös juhlia kunnolla kun kyseiset paskat kuolee, ja aion myös hyvin avoimesti kertoa syyn juhlimiseeni jos joku sitä kysyy.

Joo, minua kiinnostaa Björnin osuus porukassa? :)

Wallin ehdottomasti. On perinyt Thorsin paikan eniten vittuuntumista aiheuttavana ihmisenä.

Vappu Pimiä jostain kumman syystä aiheuttaa myös kevyttä kenttävitutusta. Syytä en osaa sen tarkemmin yksilöidä mutta jonkinlainen ylimielisyys paistaa läpi. Niin radiossa kuin TV:ssäkin.

Wallin ehdottomasti. On perinyt Thorsin paikan eniten vittuuntumista aiheuttavana ihmisenä.

Vappu Pimiä jostain kumman syystä aiheuttaa myös kevyttä kenttävitutusta. Syytä en osaa sen tarkemmin yksilöidä mutta jonkinlainen ylimielisyys paistaa läpi. Niin radiossa kuin TV:ssäkin.

Joo, Pimiä on ärsyttävä turha julkkis tyrkky ja vielä kaiken lisäksi RUMA.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom