Kuka saa veren kiehumaan ?

Monet poliitikot aika useinkin, kun ne puhuu tyhmiä teeveessä.
Turhat julkkikset ja niiden nollat puheet.
Tyhmät ihmiset, joiden kanssa tykkään kyllä keskustella koska usein silloin heitä pääsee haukkumaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tänäänkin eräs herra pamahti ravintolaan sisään, ilmoitti kovaan ääneen "Mulle *joku enmuistamikä-annos* ja iso cola!".
Mikäs tässä? Kyllä itekin voisin noin tehdä, mutta sanoisin mukavalla äänellä ja kohteliaasti "Moro, vitun iso pihvi ja iso kola, kiitos!" Onko se niin vaikeeta kattoo minne se tyyppi sit istuu? Oliko herra jotenkin asiaton?

Mua vituttaa kateelliset ihmiset, tyhmät ihmiset ja ihmiset yleensäkin :hyvä:
Nyt on pakko kirjottaa tähän mitä tyhmillä ihmisillä tarkotan, ettei vaan tuu mitään paskaa niskaan. Esim. äsken luin lehtijutun kun poliisiauto oli jätetty raitiovaunun kiskoille, eikä vaunu päässy siitä etiäpäin. Kommenteissa oli tyyliin "poliisit on paskaa, meni varmaan donitsille". Näitä ovat ne tyhmät ihmiset.

Eniten vituttaa asiakaspalvelijat. Mielestäni teidän mielestä paskimmat palvelijat ovat niitä parhaimpia. Miken äidin kämppää kun olin kattomassa tossa, niin kiinteistövälittäjä kätteli ja alko jotain paskaa jauhaan. Ei kiinnostanu. Se kämppä siinä kiinnosti enemmän sen hemmon selän takana ja näin kuitenkin heti et se on paska mun tarpeisiin. Sama jossain kaupassa. Heti ollaan tulossa hymyssä suin kyseleen ja tuputtaan jotain jos ottaa katsekontaktin myyjään. Onneks suurin osa antaa olla rauhassa ja melko suuri osa osaa lähtee pois kun sanoo etten tarvi apua :) Kysyn jos tarvin apua!

EDIT: Tykkään Tuksusta :) Tosin ei sen tarvis olla mediassa esillä, sillä sille sillä ei oo mitään annettavaa.

Jussi Halla-Aho on kyllä niin perkeleen ärsyttävä etten pahempaa tiedä.

N.20-vuotiaat jätkät, jotka turuilla ja toreilla uhoavat hyvä kun rippileiriltä päässeille jätkille ja kuskaavat 13-vuotiaita ala-asteelta valmistuneita pikku tyttöjä corolloissaan yms.

Spessarina Anita Hirvonen. Osaako se olla hymyilemättä???!!! :D

Eniten vituttaa asiakaspalvelijat..... Sama jossain kaupassa. Heti ollaan tulossa hymyssä suin kyseleen ja tuputtaan jotain jos ottaa katsekontaktin myyjään. Onneks suurin osa antaa olla rauhassa ja melko suuri osa osaa lähtee pois kun sanoo etten tarvi apua :) Kysyn jos tarvin apua!

Tähän on pakko heittää vastakysymys, että mikä siinä on ongelmana/vaivana sanoa sille myyjälle nopeasti (ja ystävällisesti) "en tarvi apua, kiitos"? Itseäni ärsytti moinen ihan suunnattomasti vielä reilu vuosi sitten kun tultiin viereen kyttäämään sun tekemisiä kaupassa, mutta nykyään otan sen vain vastaan ystävällisyytenä asiakasta kohtaan. Osaan kyllä sanoa kuitenkin kaipaanko jeesiä vai en. Ei se vie sulta kovinkaan paljon sun elämästä aikaa, jos pari sanaa vaihtaa? :rolleyes:

Anita on muuten ihana nainen. :D Ei muista tähän hätään positiivisempaa esiintyjää kuin hän on. Kerran oli laivalla esiintymässä, mulla (ja exällä) oli loistava fiilis toisen esityksestä. Muuten en kyl pahemmin seuraa naisen touhuja, taikka musaa.....;)

Jussi Halla-Aho on kyllä niin perkeleen ärsyttävä etten pahempaa tiedä.
Mikäs siinä niin ärsyttävää on? Asiaa puhuu eikä nykyään niin kamalasti mediassakaan oo esillä niin paljoa...

Johanna Tukiainen, tosin yllättävän vähän ollut otsikoissa viime aikoina.

Astrid Thors ja maahanmuuttopolitiikka.

Kaiken maailman BB-Hennat ja BB-Nikot. :curs:
Täysin sama. Nykänen ja muut "turhat" julkkikset ärsyttää kanssa, mua ei kiinnosta onko joku marika fingerroos harrastanu seksiä parkkitalossa vai ei.

Tähän on pakko heittää vastakysymys, että mikä siinä on ongelmana/vaivana sanoa sille myyjälle nopeasti (ja ystävällisesti) "en tarvi apua, kiitos"?
Eihän se vaikeeta oo, mutta kun sen joutuu aina tekeen :pano:

Eihän se vaikeeta oo, mutta kun sen joutuu aina tekeen :pano:
Napit korvilla ei kyllä tuu kukaan kyselee. Tai sit oon niin köyhän näköinen.:D

Muakin vituttaa nää kaikki julkisuuspellet jotka luulee että heidän mielipiteensä kiinnostais paskankaan vertaa.

Ihmiset, jotka täpötäydessä dösässä istuvat käytäväpaikalla ikkunapaikan ollessa tyhjänä, eivätkä tajua siirtyä vasta kuin pyydettäessä.

Lähes kaikki poliitikot. Mikä on oikeasti niin vaikeaa vastata esim toimittajan kysymykseen suoraan kyllä tai ei?Poliitikko: EEEEhhmmm tämä nyt on niin että..eeööhh.. Toimittaja: eli vastauksenne on siis kyllä? Poliitikko: eeehmm ehdottoman epävarmasti ehkä.

BB-kisailijat, chat-juontajat yms turhat baareissa asuvat pintaliitäjät.

Tyhmät ihmiset.

Naama norsunvitulla kulkevat. Onko vaikeaa vaihtaa edes ilmettä kerran tunnissa?

Suurin osa asiakaspalvelijoista. Olen huomannut, että mitä nuorempi ja jos varsinkin tyttö, tulee asiakaspalvelu naamakertoimen perusteella. Jos miellyttää, saa palvelua ja jos ei niin hyvä kuin ei tule vittuilua päin näköä. Onko firmoilla niin tärkeää myyjän ulkonäkö ettei osata palkata henkilöitä jotka oikeasti hanskaavat alan?

Ihmiset joiden joka toinen sana on vittu- alkuinen. Ei kerro kovin hyvää hlön pääkopan sisällöstä.

Pissikset, fruittarit ja guidot.

Ihmiset, jotka luulevat olevansa aina oikeassa.

Romanit ja lähes poikkeuksetta nuoret somalit etc. No offense mutta en ole kuin pariin kunnolliseen törmännyt. Nekin opiskeluiden yhteydessä.

"VIEEELÄ KYLKEEN NYLKYTÄ"

ja

"Marry me juliet jotain jotain" ei yleensä kerkeä tuota pidemmälle ennenku heitän jakarilla radioa.

Tässä yks ilta ihan vahingossa surffasin subilta bb:n aikaan, ja oli ihan 100% hiljasta, joten katoin pari sekunttia. Kerkesin valehtelematta alle 20sek kattoa, ni kaikki pöydän ympärillä istuneet tyypit alko huutamaan yhtä kyytiä. Siis ihan huutamaan kilpaa. Onkohan bb-talo vesitiivis? Ois siisti ku ne täyttäis sen vedellä.

EDIT: Hapolla.

Ihmiset, jotka eivät osaa käyttäytyä. Voi luoja mitä apinoita sitä näkee päivittäin. :curs:

Itteeni on ruvennu vituttaan ihan sairaasti sen yhden saatanan mulliturvan näkeminen joka vitun dösiksen seinässä. Samuli Edelmanin siis. Kunpa oisi varaa autoon. Ajasin sen päälle.

Astrid Thors
Johanna Tukiainen
Sofi Oksanen
Katie Price
Anne Moilanen
Rosa Meriläinen

Nämä nyt näin alkuun:curs:

Ollos siunattu veli hyvä!

Sofi Oksanen, jeesus mikä lepakko. Tähän tää Suomi meni, tälläsiä liihottelee ympäriinsä ja paukuttelee mitä sylki suuhun tuo, ei mitään hirveen aikuismaista käytöstä.

Tälläsen lesbon angstin seurauksena varmaan kaikki naiset nousee meitä kamalia ja julmia lenkkimakkaraviinaläskejä vastaan ja meitä hävitetään kun juutalaisia konsanaan. Puistattaa oikeen koko akka, hyi helvetti!

Eräs Metron jakaja Helsingin Rautatieaseman edustalla. Vittumaisen limainen, liian tuttavallinen helppoheikki, joka heittää idioottimaista läppää joka saatanan aamu kiireisille työmatkalaisille ja tyrkyttää sitä lehteään. Painu nyt vittuun siitä, pidä turpas kiinni tai mieluummin kuole pois kokonaan, en mä ole mikään sun paras kaveris!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom