Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Johanna Tukiainen, tosin yllättävän vähän ollut otsikoissa viime aikoina.
Astrid Thors ja maahanmuuttopolitiikka.
Kaiken maailman BB-Hennat ja BB-Nikot. :curs:
Mikäs tässä? Kyllä itekin voisin noin tehdä, mutta sanoisin mukavalla äänellä ja kohteliaasti "Moro, vitun iso pihvi ja iso kola, kiitos!" Onko se niin vaikeeta kattoo minne se tyyppi sit istuu? Oliko herra jotenkin asiaton?Tänäänkin eräs herra pamahti ravintolaan sisään, ilmoitti kovaan ääneen "Mulle *joku enmuistamikä-annos* ja iso cola!".
Eniten vituttaa asiakaspalvelijat..... Sama jossain kaupassa. Heti ollaan tulossa hymyssä suin kyseleen ja tuputtaan jotain jos ottaa katsekontaktin myyjään. Onneks suurin osa antaa olla rauhassa ja melko suuri osa osaa lähtee pois kun sanoo etten tarvi apua Kysyn jos tarvin apua!
Mikäs siinä niin ärsyttävää on? Asiaa puhuu eikä nykyään niin kamalasti mediassakaan oo esillä niin paljoa...Jussi Halla-Aho on kyllä niin perkeleen ärsyttävä etten pahempaa tiedä.
Täysin sama. Nykänen ja muut "turhat" julkkikset ärsyttää kanssa, mua ei kiinnosta onko joku marika fingerroos harrastanu seksiä parkkitalossa vai ei.Johanna Tukiainen, tosin yllättävän vähän ollut otsikoissa viime aikoina.
Astrid Thors ja maahanmuuttopolitiikka.
Kaiken maailman BB-Hennat ja BB-Nikot. :curs:
Eihän se vaikeeta oo, mutta kun sen joutuu aina tekeenTähän on pakko heittää vastakysymys, että mikä siinä on ongelmana/vaivana sanoa sille myyjälle nopeasti (ja ystävällisesti) "en tarvi apua, kiitos"?
Napit korvilla ei kyllä tuu kukaan kyselee. Tai sit oon niin köyhän näköinen.:DEihän se vaikeeta oo, mutta kun sen joutuu aina tekeen
Astrid Thors
Johanna Tukiainen
Sofi Oksanen
Katie Price
Anne Moilanen
Rosa Meriläinen
Nämä nyt näin alkuun:curs: