Kuka saa veren kiehumaan ?

Se vitun idootti, kuka on suunnitellu Tampereen liikennevalot! Siis ei jumalauta! Valot toimii niin päin persettä, että se ei voi olla enää vahinko!

Sitten vituttaa/naurattaa nää Bush(/USA) vastaiset viherpiipertäjät.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Henkilöt jotka pettää omaa naistaan toisen naisen kanssa.Eikä välitä mitä siitä seuraa.

Minua v-taa sellaiset henkilöt jotka ei osaa/halua/viitsi käyttää kaupassa jotain hedelmien punnitusvaakaa. Ja kassa juoksee... juuri silloin kun sattuu itsellä olemaan hoppu.
Ja kun rehut on punnittu ja tulee maksun aika, niin "voi voi, noin paljon, onkohan minulla nyt sitä tasarahaa...." ja taskusta kaivetaan kourallinen 5- ja 10-senttisiä ja niillä maksetaan jotain 15 egen ostoksia ja samalla valitetaan kun on jalat kipeenä ja kissalla ripuli... voi *******!!

Tähän-sitten-hymiö-joka-kuvaa-totaalista-räjähtämistä

Sukulaku sanoi:
Onko tuo kuva kenties Utahin vankilan sivuilta?:D

Mun on vielä vaikea hyväksyä, että sen näköisiä ihmisiä on oikeasti olemassa... se on varmaan toi Bushin hallinto, joka tuo kansan parhaat puolet esiin.

JBoy sanoi:
Minua v-taa sellaiset henkilöt jotka ei osaa/halua/viitsi käyttää kaupassa jotain hedelmien punnitusvaakaa. Ja kassa juoksee... juuri silloin kun sattuu itsellä olemaan hoppu.
Ja kun rehut on punnittu ja tulee maksun aika, niin "voi voi, noin paljon, onkohan minulla nyt sitä tasarahaa...." ja taskusta kaivetaan kourallinen 5- ja 10-senttisiä ja niillä maksetaan jotain 15 egen ostoksia ja samalla valitetaan kun on jalat kipeenä ja kissalla ripuli... voi *******!!

Tähän-sitten-hymiö-joka-kuvaa-totaalista-räjähtämistä

Joskus muinoin markka-aikaan asiakas maksoi kaupassa noin 50mk:n ostokset alle 50 pennin kolikoilla...

Veri kiehuu mm seuraavista tyypeistä

Jaajo Linnomaa
-millähän pärställä ja karismalla tämä tyyppi on päässyt televisioon?

Paikallisradiomme juontaja
-pohojanmaan murre taipuu minunkin puheessani ja kirjoituksissani mutta liika on liikaa. Tämä nimeltämainitsematon merimerkkiradion toimittaja levittää puhuessaan jokaikistä vokaalia ja konsonanttia vielä hidastaen puhettaan. Heleppo kuunnella, omalla kielellä mutta kun se murre ei ole enää normaalia! :hyper:

Erkki Tuomioja
-tyylikurssi pakolliseksi poliitikoillemme. Mistähän pystymehtästä tämäkin on politiikkaan nostettu? En antaisi, en miljoonastakaan :lol2:

Rita sanoi:

Jaajo Linnomaa

Erkki Tuomioja
-tyylikurssi pakolliseksi poliitikoillemme. Mistähän pystymehtästä tämäkin on politiikkaan nostettu? En antaisi, en miljoonastakaan :lol2:

Ah, Jaajo! Tämä tapaus pääsi unohtumaan tyystin. Mikä mies, mikä nimi? Kaveri on yli-ikäisen tietokonenörtin näköinen rasvaisine hiuksineen ja samasta tavarasta kimaltelevine poskineen. Jutut ovat aivan ahterista ja ulkonäkökään on jotain aivan muuta kuin kohdallaan. Siispä, minkä vuoksi tämä heppu on tv-töissä? MINKÄ VUOKSI?

Politiikassa ei ole tyylillä sijaa. Kyse on siitä, miten asiat hoitaa. Mielestäni Tuomioja on puoluetaustaan katsomatta hoitanut postinsa kunnolla ja uskaltanut sanoa mielipiteensä turhia kaunistelematta. Siitä pisteet Erkille.
:worship: Ja sinulle, Rita: :jahas:

Politiikassa ei ole tyylillä sijaa. Kyse on siitä, miten asiat hoitaa. Mielestäni Tuomioja on puoluetaustaan katsomatta hoitanut postinsa kunnolla ja uskaltanut sanoa mielipiteensä turhia kaunistelematta. Siitä pisteet Erkille.
Ja sinulle, Rita
:

Rauha! Onhan Erkki hommansa hoitanut, en sitä kiellä (muutamia sammakoita nyt pääsee itse kenenkin suusta). Mutta jotenkin minua häiritsee jos poliitikko ulkomaan(työ)matkaallaan näyttäytyy kirkkaankeltaisessa lippalakissa (yhdistettynä pukuun)yms. Ja eivätkä ne tennissukatkaan sovi sandaaleihin, ei sitten millään...

- Romaanit, 95% miehistä ja lapsista ei osaa käyttäytyä
- jasmin mäntylä :wanha:
- firman päälikkö mikä valehtelee kaikille päin naamaa
- yleX juontaja joku sini vai mikä vittu olikaan

Rita sanoi:

Erkki Tuomioja

Ai pystymetsästä. Tuomiojalle lyötiin varmaan synnytyslaitoksella otsaan leima POLIITIKKO. Sen isäukko toimi mm. pääministerinä ja Suomen Pankin johtajana. Tuomioja valittiin eduskuntaa 24-vuotiaana, eli hän oli nuorempi kuin yksikään tämänhetken kansanedustajista.

Poliittisesti olen kyllä aivan eri linjoilla ko. häiskän kanssa, piti vaan korjata.

jesus adidas sanoi:
Ah, Jaajo! Tämä tapaus pääsi unohtumaan tyystin. Mikä mies, mikä nimi? Kaveri on yli-ikäisen tietokonenörtin näköinen rasvaisine hiuksineen ja samasta tavarasta kimaltelevine poskineen. Jutut ovat aivan ahterista ja ulkonäkökään on jotain aivan muuta kuin kohdallaan. Siispä, minkä vuoksi tämä heppu on tv-töissä? MINKÄ VUOKSI?
Siis.. onko tää ny se sama tyyppi mistä vaahtosin muutama sivu tääksepäin? Se mikä mölisee radiossa taajuudella: suomipop

Rita sanoi:

Jaajo Linnomaa

Vitun Jaajo on ärsyttävin tyyppi ikinä! Siinä mikälie-seikkailussa on koko ajan se vitun lätsä päässä ja rasvafleda pursuaa sieltä alta :curs:

MTV:n aamujuontaja, oliko se joku Åsa vai mikähän pertana se oli... Joka tapauksessa semmonen 40-50 välillä oleva ämmäke. Ei tarvi ku kuulla sen ääni niin jopas alkaa käyrä nousta :evil:

Salatut elämät näyttelijät!! Miten helvetissä noin suositussa sarjassa voi ola noin paskoja näyttelijöitä?! Toki sieltä yksi tai kaksi ok näyttelijääkin löytyy.. Mutta esimerkiksi se Ami, EI PERKELE!!! Ei pätkääkään minkäänlaista näyttelijänvikaa siinä tyypissä.

Njassa :itku:

Enbuske & Hyppänen :curs:

Viivi, Siinä akassa vaan joku raastaa meikäläisen hermoja.

Liikenteessä nää kaikki jotka ohittaa ihan läheltä tai vaihtaa heti ohi päästyään takasin oikeelle kaistalle ja tulee eteen metrin päähän. Eli vastaus: Saab kuski.
Paskapuhetta! :curs:
T: Saabisti

:D

jarze sanoi:
Siis.. onko tää ny se sama tyyppi mistä vaahtosin muutama sivu tääksepäin? Se mikä mölisee radiossa taajuudella: suomipop

En oo heppua ratiossa kuullu, mutta taitaa tosiaan mölistä Suomipopilla.

Tuli sitten muutama inhokki lisää mieleen, nimittäin nämä sisustusohjelmien sisustussuunnittelijat. Lähes poikkeuksetta ovat vähän saatanan ärsyttävän näköisiä, lässyttävät, lespaavat ja ylittävät annetun budjetin minimissään kolminkertaisesti. Ja johonkin perkeleen rahiin on pakko kuluttaa vähintään se 1200e kun budjetiksi on annettu 2000e. Näin päästään kätevästi loppusummaan 13900e ja siinä ovatkin asiakkaat onnesta soikeina kun EIVÄT JOUTUNEET MAKSAMAAN SENTÄÄN ITSE SUUNNITTELUSTA SENTTIÄKÄÄN!
:curs:

Lisäksi KAIKKI kaupallisten radiokanavien juontajat ovat jumalattoman ärsyttäviä. Joskus joutui töissä kuulemaan 8h päivässä KissFM:ää ja Energyä ja ei saatana niitä juttuja. "Ihanaa aamupäivää KissFM aamupäivässä! Mukana KissFM aamupäivässä kanssanne tänään Mauri Nevari! Seuraavaan puoleen tuntiin kuulette meiltä mm. Anastaciaa, Britney Spearsia, Anastaciaa, komeaäänistä Anastaciaa ja ketä tahansa Idols- tai Popstars- voittajaa! Hunajaista ääntäni kuunnellessanne voitte kuvitella neljä 13-15-vuotiasta tyttöä ************* ******ni. Minun nimeni on Mauri Nevari ja te kuuntelette KissFM aamupäivää!"

En tiedä pitäisikö kirjoittaa tuonne vituttaa-threadiin vai tänne, joten vedetään tähän:
Henkilöt jotka salilla paiskovat, heittelevät ja pudottelevat painoja holtittomasti. Todennäköisesti ajatusmaailma on seuraavanlainen : paljon meteliä = tehokas treeni. Yleensä vielä tälläistä treeniä ryyditellään saatanan kovalla huutamisella ja "JESS, JOOO"- mölinällä. Kyseinen treenitapa yleistyi kummasti Colemanin ekan videon julkaisun jälkeen. Kas kun ei kehdata huutaa sitä "lightweight!" joka väliin. Salin stereoihin isketään heti tullessa joku tosi hyvä örinämetallilevy tai vaihtoehtoisesti joku potpuri Rammsteinia. Treenipaikka on näiden herrojen jäljiltä kuin Raatteen tie, ollaan kato niin isoja ja vahvoja ettei meidän tarvitse painoja paikoilleen laittaa.
Tästä postista myönnän itselleni lopuksi :3: .

noista ärsyttävistä julkkiksista pääse normi ihminen luopumalla tv:stä ja lukemalla sanomalehtiä juorulehtien sijaan.. ihan itseä on hymyilyttänyt, kun en tiedä vittuakaan mistään tosi-tv paskasta. ja ihmiset puhuu niistä.

Mua ärsyttää ihmiset, jotka ei osaa lopettaa. Tämän kyseisen henkilötyypin edustajat jatkavat juttuaan niin pitkään, että tekee mieli tirvasta nenään. Heillä on vaikeuksia huomata, että kuulijaa alkaa leipomaan kiinni, joten he jatkavat höpöttämistään. Pääsääntöisesti juttu on vielä sellaista mössimistä,u että ei pahemmasta väliä. :curs:
Eilen tapasin tälläisen henkilön tai oikeastaan hän on tuttuni töissä. Joka ikinen kerta kun tämän miehen tapaan alkaa ärsyttämään niin paljon, että vielä seuraava päivää menee puihin.

Kyllä helpotti kun sai avautua

Mua ärsyttää ihmiset, jotka eivät osaa editoida postejaan vaan postaavat oikeastaan saman postin pienellä editoinnilla jatkettuna ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom