Kuka saa veren kiehumaan ?

Dragon sanoi:
Ymmärsinkö nyt oikein, että luontoa saa suojella vasta, kun asuu maatilalla, jossa on 4 lehmää, muutama sika, sonni, pässi, suomenhevonen, 20 kanaa + kukko, Valmet kyntöauralla ja sänky on heinäladon vintillä haarapääskyn pesän vieressä. Peltoakin on hyvä olla muutama hehtaari - ruista tietysti ja saunassa porisee sahtipannu.

Ymmärsit. Ja lisäksi lapsilla pitää olla valkoinen tukka ja jussipaita. Ruuassa on aina lihaa ja hippilitkuja ei harrasteta. Telkkarista kanava vaihdetaan aina kun siellä on ruotsinkielistä ohjelmaa.

Dragon sanoi:
Niin siitä voidaan päätellä, että ollaan pesäpaikan läheisyydessä ja suomen laissa on määritelty, että liito-orava on uhanalainen laji ja sen reviiri on luonnonsuojelulain nojalta suojeltua aluetta. Humanteri on siis hyvä ja menee vaan rauhassa vessaan takomaan, jos ei niiq oravan kohtalo kiinnosta..

Kerro mulle liito-orava kannan tarkka luku. Nooh, annappa tulla. No minä voin kertoa. Sitä ei kukaan tiedä ! Arviot ovat jotain 10000 - 30000 yksilön/parin välillä. Siis mitä ! ...jotain välillä 10000 - 30000 ! Tämä tarkoittaa sitä että aina kun kyseisen eläimen paska löytyy jostain, menee kyseinen alue toimenpide kieltoon. Kyynikko kun olen, niin pidän mahdollisena sitä että tällä liito-orava, paska, havainto yms. tehdään tahallista haittaa osassa tapauksista.
Tarkennettakoon loppuun että itse liito-orava on mahdottoman nätti otus, olen vaan allerginen näille wannabe-luonnonsuojelijoiden ylilyönneille.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
lisäliha sanoi:
Ei mistään sais sitä levyraadin jaksoa mis A.W.Yrjänä oli mukana? Yrjänä varmaan kyykytti Njassan aina ku se koitti vääntää jotain :worship:
Yrjänä ja muut runopojat saa kyllä sapen kiehumaan :curs:

Njassasta: se jakso oli loistava jossa oli Heikki Silvennoinen mukana. Koko ajan odotin missä vaiheessa Heikki iskee vyön alle, kun se katseli suu auki Njassan tavallistakin typerämpää pölötystä. Malttoi kuitenkin mielensä ja heitti vain kerran: "toi Njassahan on hauska tyyppi".

Liikenteessä nää kaikki :david: jotka ohittaa ihan läheltä tai vaihtaa heti ohi päästyään takasin oikeelle kaistalle ja tulee eteen metrin päähän. Eli vastaus: Saab kuski.

humanteri sanoi:
Tämä tarkoittaa sitä että aina kun kyseisen eläimen paska löytyy jostain, menee kyseinen alue toimenpide kieltoon. Kyynikko kun olen, niin pidän mahdollisena sitä että tällä liito-orava, paska, havainto yms. tehdään tahallista haittaa osassa tapauksista.
Yhdeltä metsurilta kerran kysäisin jotta onkos liito-oravia näkynyt. Niitä kuulemma on vähän perkeleesti, mutta suu pidetään kiinni ettei työt lopu kesken. Arvattavasti liito-orava pääsee hengestään sillä hetkellä kun sellaisen joku omasta metsästään löytää. Näin toimii luonnonsuojelu.

Tarja Halonen
Yksinkertaisesti lehmänpe*****tä revitty pahvilaatikko (...anteeksi "tuhma" ilmaisu)
Henkilö joka on VALITTU edustamaan suomea toivottavasti osaamisensa eikä ulkonäkönsä takia. Ei sillä kyllä englantikaan taivu pätkän vertaa ja se sössötys... AARGH! :curs:
Suomea maailman kartalle, just joo...

jesus adidas sanoi:
Kyllä normaali ihminen oppii sanan 'proteiini' merkityksen peruskoulun aikana, jos aihetta käsitellään muutenkin kuin ohimennen terveystiedon tunnilla. Myönnettäköön, että omatkaan tietoni aiheesta eivät olleet ajan tasalla ennen kuin aloin tosissani kiinnostua voimailusta.

Asiasta mainitsin viime aikoina mediassa velloneen Atkins-yms. dieettikohun vuoksi. Miten voi olettaa keskivertosuomalaisen tietävän ravintoasioista mitään, jos aiheesta ei koulussakaan puhuta? Luulisi kuitenkin, että ihmiselle perin elintärkeälle ravinnolle uhrattaisiin enemmän kuin pari tuntia koko peruskoulun kuluessa.

Olisihan se kiva ja tärkeäkin koulussa puhua enemmän ravitsemusasioista kuin mitä nyt puhutaan.

Mutta ei sitä opi, jos ei vaan kiinnosta. Itsekin opin noi asiat vasta myöhemmin, kun alkoivat todella kiinnostaa. Koulussa opitut oli kaukana unohduksen mailla.

SledgeHammer82 sanoi:
Pitkään onnistuin hillitsemään itseni kirjoittamasta tänne, mutta nyt päätin taas avautua.. eli vastaus otsikon kysymykseen :

Muijat, jotka valittaa ryyppäävistä ja huonostikohtelevista jätkäkavereista. Minkä tähden pitää sitten alkaa seurustelemaan sellasten kanssa, kun olisi vaikka kuinka paljon kunnollisiakin ehdokkaita tarjolla (köhöm)? Suurin osa kavereistani, jotka eivät seurustele ovat juuri tästä kunnollisesta päästä, eikä pitäisi olla mitään muitakaan ihmeempiä vikoja, silti saavat kantaa lompakossa kuvaa oikeasta kädestä samalla kun kaiken maailman liimanhaistelijoilla muijia löytyy.

Piti muuten sanoa justiinsa samaa, ei tunnu naisille kelpaavan kunnollisen (siis minun) ihmisen seura, mutta kaikenmaailman kusipäitten kanssa kyllä viitsii seurustella, noo kai ne kusipäätkin pohjimmiltaan ihan kivoja on? Pitäisköhän sitä alkaa polttaan tupakkaa, haukkumaan naisia ja alottaa juopon ura että kelpaisi.

Aira Samulin saa näkemään punaista...eukko jaksaa mäkättää julkisuudessa, eikä tajua kupsahtaneensa jo sata vuotta sitten.
Ja sit tää Saimi Nousiainen...ämmä näyttää anorektikolta mieheltä joka on pukeutunut naiseksi.

-Kaikki kolikoilla maksavat kauppajonossa olijat.
-Nykäsen Matti

Yksi kuitenkin ylitse muiden:

Ike Rautio :curs: :evil: :wall:
307233.jpg

http://www.mtv3.fi/ohjelmat/paljonpelissa/minierikoissivu.shtml?312401

SledgeHammer82 sanoi:
Pitkään onnistuin hillitsemään itseni kirjoittamasta tänne, mutta nyt päätin taas avautua.. eli vastaus otsikon kysymykseen :

Muijat, jotka valittaa ryyppäävistä ja huonostikohtelevista jätkäkavereista. Minkä tähden pitää sitten alkaa seurustelemaan sellasten kanssa, kun olisi vaikka kuinka paljon kunnollisiakin ehdokkaita tarjolla (köhöm)? Suurin osa kavereistani, jotka eivät seurustele ovat juuri tästä kunnollisesta päästä, eikä pitäisi olla mitään muitakaan ihmeempiä vikoja, silti saavat kantaa lompakossa kuvaa oikeasta kädestä samalla kun kaiken maailman liimanhaistelijoilla muijia löytyy.

Perinteinen väkivaltarakkaustarina on sellainen, että sitä tapaa ihanan ihmisen, joka on maailman ihanin ja kiltein ja mukavin.

Jossain vaiheessa joku menee vikaan. Usein elämän käännekohdat (avioliitto, yhteinen asunto, lapsen syntymä) saavat aikaan sen, että mukaan tulee väkivalta. Toinen hakkaa humalassa, toinen selvinpäin.

Yleensä pahoinpidelty osapuoli on niin alistunut ja peloissaan, ettei uskalla lähteä. Asiaa voi vielä vaikeuttaa tekijän uhkailut. Lehdistäkin voi lukea kuinka ne uhkailut joskus osuu toteen. Koskaan ei voi etukäteen tietää kuka on tosissaan ja kuka ei.

Tosin tällaisessa elämässä elävät eivät paljoakaan miehistään valita, vaan yrittävät pitää asian salassa.

Jo mainitsemani räppäri Kana Kotkottimen lisäksi on yksi ryhmä ylitse muiden. Itsenäisyyspäivänä Linnanjuhlien häiriköt. Siis että voi pistää veren kiehumaan kun näkee ne vässykät siellä kalsarit päässä haistattelevan poliiseille, terrorisoivan taksinkuljettajien työtä ja mikä pahinta, antavan sotavetraaneille todella huonon kuvan "nykynuorisosta". :curs: Poliiseille lisää oikeuksia tuollaisia vastaan, jotainhan niille reppanoille pitää tehdä!

humanteri sanoi:
Kerro mulle liito-orava kannan tarkka luku. Nooh, annappa tulla. No minä voin kertoa. Sitä ei kukaan tiedä ! Arviot ovat jotain 10000 - 30000 yksilön/parin välillä. Siis mitä ! ...jotain välillä 10000 - 30000 ! Tämä tarkoittaa sitä että aina kun kyseisen eläimen paska löytyy jostain, menee kyseinen alue toimenpide kieltoon. Kyynikko kun olen, niin pidän mahdollisena sitä että tällä liito-orava, paska, havainto yms. tehdään tahallista haittaa osassa tapauksista.
Tarkennettakoon loppuun että itse liito-orava on mahdottoman nätti otus, olen vaan allerginen näille wannabe-luonnonsuojelijoiden ylilyönneille.

Mä toivon, että Malminkartanon jätemäen ympäristöstä löyty liito-oravia tai niiden jätteitä ja sitten kaupunki voi unohtaa jätemäen laajentamisen Myllypuron "puhdistetulla" myrkkymaalla (joka ei kenenkään maille kelpaa, vaikka onkin niin puhdasta).

Relg sanoi:
Itsenäisyyspäivänä Linnanjuhlien häiriköt. Siis että voi pistää veren kiehumaan kun näkee ne vässykät siellä kalsarit päässä haistattelevan poliiseille, terrorisoivan taksinkuljettajien työtä ja mikä pahinta, antavan sotavetraaneille todella huonon kuvan "nykynuorisosta". :curs: Poliiseille lisää oikeuksia tuollaisia vastaan, jotainhan niille reppanoille pitää tehdä!

Täysin samaa mieltä. :kippis1:

typhoon sanoi:
Jätkä jonka kanssa mun EX-tyttöystävä petti mua.... onhan siiitä jo muutama kuukausi aikaa mutta silti.

Itse olisin käynyt kyllä kynimässä kanan kaverin kanssa. Ihan mielenkiinnosta, kävitkö ?

Relg sanoi:
Jo mainitsemani räppäri Kana Kotkottimen lisäksi on yksi ryhmä ylitse muiden. Itsenäisyyspäivänä Linnanjuhlien häiriköt. Siis että voi pistää veren kiehumaan kun näkee ne vässykät siellä kalsarit päässä haistattelevan poliiseille, terrorisoivan taksinkuljettajien työtä ja mikä pahinta, antavan sotavetraaneille todella huonon kuvan "nykynuorisosta". :curs: Poliiseille lisää oikeuksia tuollaisia vastaan, jotainhan niille reppanoille pitää tehdä!

Tuli tuosta mieleen, kun kerran Ylen uutisissa itsenäisyyspäivänä tuli juttua noista mellakoijista, niin yhtä tyttöä haastateltiin (ikä ~17-19 vuotta kai ja päällä parin tonnin muotivaatteet jne.) ja kysyttiin miksi hän on siellä ja vastaus oli erittäin henkevä:"Vituttaa tommonen vitun rikkaiten vitun ilakointi". En tiennyt olisiko tuossa kohtaa pitänyt itkeä vai nauraa :wall:

TheSami sanoi:
Putin osaa hoitaa asiat omalla kylmällä tavallaan. Sen ei tarvi pitää puhetta joka paskareissusta eikä selitellä. Jenkkien presidentti taitaa olla suurin pelle maan päällä. Jokainen lause mietitään erikseen (tai kerrotaan mikillä korvaan).

Putin tekee sen minkä näkee tarpeelliseksi, jos asia on tarpeen tehdä eikä se kestä päivänvaloa niin se tehdään sitten muulla ajalla. venejällä ei ole tarvetta pestä likapyykkiään julkisesti.

No ota nyt hyvä mies järki käteen! Mistäköhän luulisit sen johtuvan että jenkkien presidentin täytyy selitellä kaikkea niin helvetisti?no olisikohan esim. sen takia että kaikki muut maat ja yk, sun muut on heti niitten kimpussa jos jotain rättipäätä on käveletetty ilman kenkiä quantanamossa. Oot sen olonen tyyppi että varmaan itekin olit tuolla barrikaadeilla ulvomassa jenkkien sotareissua vastaan.

Ryssät ja arabit ja nekrut sun muut paskasakit saa puolestaan tappaa ja kiduttaa miten huvittaa ilman sen suurempaa kohua...(enkä nyt väitä etteikö jenkitkin sellasta tekis.)sekin on aika kumma juttu että irakilaisten, iranilaisten, kurdien, kuwaitilaisten ynnä muiden henki ei tuntunut vielä sillon paljon vaakakupissa painavan kun saddam niitä lahtas, mutta heti kun jenkit alko niitä tappamaan niin niistä tulikin yhtäkkiä maailman tärkein asia.

Kyllä ton sun kommenttis perusteella voisin sanoa että suurin pelle maailman päällä taidat olla sinä itse. Ja mikä vitun juttu sekin on et jostain Putinista on jotain kovaa jätkää ruettu leipomaan sen takia että jotain judoo harrastaa. Omien kokemuksieni mukaan yleensä noihin itsepuolustusjuttuihin hakeutuu just ne pahimmat paskahousut ketkä tositilanteen tullen juoksevat karkuun...

paalu sanoi:
Ja mikä vitun juttu sekin on et jostain Putinista on jotain kovaa jätkää ruettu leipomaan sen takia että jotain judoo harrastaa. Omien kokemuksieni mukaan yleensä noihin itsepuolustusjuttuihin hakeutuu just ne pahimmat paskahousut ketkä tositilanteen tullen juoksevat karkuun...

LOL kiva provo! :lol2:

paalu sanoi:
No ota nyt hyvä mies järki käteen! Mistäköhän luulisit sen johtuvan että jenkkien presidentin täytyy selitellä kaikkea niin helvetisti?no olisikohan esim. sen takia että kaikki muut maat ja yk, sun muut on heti niitten kimpussa jos jotain rättipäätä on käveletetty ilman kenkiä quantanamossa. Oot sen olonen tyyppi että varmaan itekin olit tuolla barrikaadeilla ulvomassa jenkkien sotareissua vastaan.

Ryssät ja arabit ja nekrut sun muut paskasakit saa puolestaan tappaa ja kiduttaa miten huvittaa ilman sen suurempaa kohua...(enkä nyt väitä etteikö jenkitkin sellasta tekis.)sekin on aika kumma juttu että irakilaisten, iranilaisten, kurdien, kuwaitilaisten ynnä muiden henki ei tuntunut vielä sillon paljon vaakakupissa painavan kun saddam niitä lahtas, mutta heti kun jenkit alko niitä tappamaan niin niistä tulikin yhtäkkiä maailman tärkein asia.

Kyllä ton sun kommenttis perusteella voisin sanoa että suurin pelle maailman päällä taidat olla sinä itse. Ja mikä vitun juttu sekin on et jostain Putinista on jotain kovaa jätkää ruettu leipomaan sen takia että jotain judoo harrastaa. Omien kokemuksieni mukaan yleensä noihin itsepuolustusjuttuihin hakeutuu just ne pahimmat paskahousut ketkä tositilanteen tullen juoksevat karkuun...

Taisi osua arkaan paikkaa...

En vastusta todellakaan jenkkien sotareissua, lue juttu ja mieti mitä siitä lukee ennen kuin alat suuressa viisaudessasi sitä kommentoimaan. Jos ET OSAA LUKEA älä kommentoi lainkaan.

Kyse oli siitä että jenkit ja venäläiset tekee saman asian mutta putin tekee "tyylillä".

Eipä yk hirveästi ole venäjän kimpussa vaikka venäjä tsetseejenä kurittaakin, sitäpaitsi YK ei hyväksynyt hyökkäystä irakiinkaan eikä se vaikuttanut suuntaan tai toiseen.

Sitten noista itsepuolustusjutuista. ilmeisesti olet lukenut kirjoittamiani viestejä. Eipä ole ainakaan minulla tarvetta treenata mitään tositilannetta varten, kunhan treenaan. Se miten toimisin tositilanteessa riippuu toki tilanteesta. Toki jos haluat tavata hyvässä urheilumielessä sparrin merkeissä niin ilman muuta se sopii.

TheSami sanoi:
Kyse oli siitä että jenkit ja venäläiset tekee saman asian mutta putin tekee "tyylillä".

Sitten noista itsepuolustusjutuista. ilmeisesti olet lukenut kirjoittamiani viestejä. Eipä ole ainakaan minulla tarvetta treenata mitään tositilannetta varten, kunhan treenaan. Se miten toimisin tositilanteessa riippuu toki tilanteesta. Toki jos haluat tavata hyvässä urheilumielessä sparrin merkeissä niin ilman muuta se sopii.

Meinasin jo aikaisemmin sanoa, että tuollaisia juttuja kertovat lähinnä teini-ikäiset mutta sitten näin ikäsi.

No kai tässä sitten poikkeus vahvistaa säännön...

paalu sanoi:
.

Liitteet

• skinikiin.jpg
    skinikiin.jpg
    107 KB · Katsottu: 1 866

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom