Kuka on ehjä?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
hmm, tuli yhteensä 4 rasitusmurtumaa sääriluihin, eikä parantunut levolla. 3 viikkoa sitten leikattiin, kumpaankin jalkaan porattiin 18 reikää ja laitettiin 20 senttinen titaanilevy 8 ruuvilla. Nyt kävely sujuu jo ihan kohtuullisesti. Sääret vaan on tunnottomat(vaikka silti kipeet...)

Originally posted by tormave
Ohjeista piittaamatta nykyaan lammittelyn jalkeen venyttelen huolellisesti ennen treenia ja ei oo paikat hajonneet moneen vuoteen, vaikka tulokset on nousseet tasaisesti. Nykytietamyksen mukaanhan ton pitais haitata voimantuottoa.

Eikös ko. tutkimuksessa venytelty piiitkään ja hartaasti (jos nyt samasta tutkimuksesta puhutaan). Siis aika oli jotain ihan muuta kuin 10-15 sekunnin avaavat venytykset ennen treeniä. En voisi ajatellakaan tekeväni olkapää/jalkatreeniä ilman paikkojen aukaisemista.

Terve kuin pukki. Ei vaivaa nivelet, ei selkä, ei mikään. Koskaan ei ole ollut isompia vammoja, ei edes tikkejä ikinä. Kerran takareisi venähti ultimatessa, mutta kun nykyään huomioin lämmittelyn ja venyttelyn niin sitäkään vaaraa ei enää ole. Joskus skidinä on nilkka nyrjähtänyt, mutta ei koskaan pahasti. Treenitauon ( pari vuotta ) aikana sairastelin flunssia, mutta nyt ei nekään ole enää tarttunut. On mukavaa olla terve... :D

Ehjä olen. Silloin tällöin pakotusta alaselässä ja noidannuoli iskenyt muutaman kerran. Kun pitää toistot tarpeeksi suurina ei riko itseään. En ymmärrä niitä, jotka laittavat 500 kg jalkaprässiin ja tekevät 8 cm liikkeitä muutaman kerran.

Mulla on n. kerran vuodessa toistuva vamma, eli lavanalus lihas kramppaa-> kipenee -> tulehtuu...Viimekesänäkin jouduin nukkumaan 2 viikkoa istuvassa asennossa.

Kolme liikettä jossa se vammautuu jos on vammautuakseen = Penkkiykköset ( en tee niitä enää), Pystypunnerrus ja vipunostot eteen...

Viime jalkatreeneissä reväytin reiteni jossain vaiheeessa niin, etten voinut seuraavana päivänä nostaa sitä 5 cm ylemmäs lattiasta...muuten kipu ei tunnu ollenkaan...No se on pikkujuttu ja paranemaan päin. Nyt nousee jo 10cm..;)

No, kaikki oli hyvin kunnes päätin aloittaa lumilautailun uudestaan kolmen vuoden tauon jälkeen...

Tällähetkellä oikea polvi ei mee suoraks, oikea kyynärvarsi ei kestä hauiskääntöä(tämä lähinnä salista), ja nyt keskiviikon pannuttamisen jäljiltä pää ei liiku sivusuunnassa ollenkaan(ilmeisesti kaulalihakset venähtäny) ja kuumetta 38'c. Jouluna oli olkapää rikki.

Niin, ja heteromiehellä ei voi olla perse näin kipeä.

Sarjassamme hyvin salilla käyntiä tukevat talviharrastukset...

oikean käden ojentaja vittuilee kun mulla napsahti kesällä käsi poikki ja se jouduttiin leikkaamaan ja pistämään raudalla ja ruuveilla kasaan....

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Alaselkä ollut kipeenä 3 viikkoa, ilmenee kun taittaa kunnolla alas. Ei tunnu kyllä kovin vakavalta, mutta oon jättämään vedon ja kyykyn väliin pari kertaa. Huomenna yritän mavea ekan kerran pariin viikkoon. Lähinnä vois ottaa jollain 80% kolmosia, että sais ton selän taas mukaan leikkiin.

Olen ehjä. On mulla ollut kyllä välillä ongelmia olkapään kanssa mut kun jätin penkin pois on olkapää parantunut ja kaikki paikat on nyt kunnossa.

Käytännössä ehjä, vaikkei se siltä juuri tällä hetkellä tunnukkaan. Kaveri pisti tossa justiinsa ikävästi dunkkuun ottelureeneissä ja sinisiä patteja kasvaa ympäri kehoa enemmän kun sieniä mettässä.

Kesällä oli molemmat polvet paskana ja kaikki jalkojen treenaaminen jäi kolmeksi kuukaudeksi. Kun tilanne oli pahimmillaan pystyin kävelemään noin 100 metriä ja sitten oli pakko päästä istumaan. Mitään vikaa ei onneksi kuvissa löytynyt. Syynkin kipuihin tiedän: Tein silloin kaksi kyykkytreeniä viikossa, liian suurilla painoilla, paskalla tekniikalla ja venyttely ei tullut mieleenkään.

Myös oikea ranne on vihoitellut nyt nelisen vuotta. Olisiko se nyt ollutjoku jännetupintulehdus, peruja jääkiekosta ja salibandysta. Se leikattiinkin aikoinaan ja tuli pari kuukautta taukoa salibandysta. Kuitenkin vamma uusiutui 4 kk päästä ja se kyllä vitutti. Nykyään ei enää vaivaa kauheasti, koska olen vahvistanut ranteita salilla, mutta edelleen ranteen kohdalla on sellainen sentin korkuinen paakku.

Todella terve olen kuitenkin ollut, kun vertaan moniin urheilija kavereihin, joilla on ollut sellaisia vammoja, että oikein pahaa tekee.

Tällä hetkellä ehjä. Välillä en vetänyt enkä kyykännyt alaselän ja lonkka kivun takia 9kk. Nyt ei oo ollu mitään vähään aikaan toivottavasti jatkuukin syö miestä olla reenaamatta jalkoja ja etenkin vetoa.

Olkapää rikki. Luultavasti leikkaus edessä. Yritän välttää puukkoa viimeiseen asti kun ei ole takuita tuloksista aina siinä puukottamisessakaan..

Selkä ollut ny 2 v aika hyvä

hohhoijaa..

Oikea polvi : vittuilee
Oikea kyynärpää: ei mene suoraks
Vasen olkapää : vittuili
Vasen rintalihas : vuos sitten paskaks
:lol1:

MUTTA: nyt kaikki alkaa olla kunnossa ja kisat odottaa kk:n päästä!!!

Ja voi elämä jos vielä joku paikka hajoo ennen skaboja..:mad2:

Vasemman polven eturistiside uusittu ja porattu 8x30mm pultilla kiinni 4kk sitten. Vasen kyynärpää vittuilee, alaselkä menee helposti kramppiin ja koulun takia niska on aina jumissa.. Eli todella mahtavaa käydä 3 kertaa viikossa salilla :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom