Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Mixu
Juu, ei mitään vaivoja ole ollu. Treeniä takana n. 6 kk.
EDIT: Musta se ei ole kehuttavaa, että treenää itsensä kipeäksi. Kasvaa sitä muutenkin.
Originally posted by Hannibal
Voiko joku väittää olevansa ns. terve kuin pukki? Ei ole olkapää eikä kyynärpää sökönä, polvet ei vaivaa, selkä kestää kaiken? Voi kokeilla penkissä, syväkyykyssä ja maastavedossa maksimiykköstä milloin tahansa? Minä en ainakaan voi väittää olevani, olkapääni vaatisi parantuakseen varmaankin leikkauksen tai vuoden totaalilevon...:(
Originally posted by Richard75
Kun joskus joutuu miettimään pystyykö enää koskaan treenaamaan, niin oppii olemaan valittamatta turhasta, ja nauttimaan huonoistakin treeneistä.
Penkki on yksi(ainakin huonolla tekniikalla), sitten niskantakaapunnerrus, niskantaakseveto taljassa jne. Mutta tuskin noi vammat yksin tietyistä liikkeistä johtuu. Se on herkkä alue ja menee helposti rikki.Originally posted by Kroppamies
Siis miks toi olkapää on niin yleinen ongelma-alue?? miks kaikilla on olkapää paskana? Millä liikkeellä porukka hajottaa olkapäänsä? penkilläkö?
Originally posted by Kroppamies
Siis miks toi olkapää on niin yleinen ongelma-alue?? miks kaikilla on olkapää paskana? Millä liikkeellä porukka hajottaa olkapäänsä? penkilläkö?
Originally posted by Megamass
Olen kilpan kanssa samaa mieltä että ole hiljaa jos et tiedä mitään loukkaantumisista!! niitä ei kukaan halua, niitä sattuu.
Originally posted by Pelimies
Niin kuka vittu venyttelee? Akkojen hommaa, saman asian ajaa kun vetää kännit kerran viikossa, niin se venyttää ja rentouttaa koko viikon edestä :kippis1:
Originally posted by Mixu
No, lähinnä olen naureskellut, kun täällä lukee "kokeneiden" vastauksia kysymyksii, kuten
Kuinka saan isomman tumpun??. VASTAUS:
Treenaa niin perkeleesti, että luut naksuu ja lihas narisee! Jos poika voit seuraavana päivänä vääntää ovenkahvaa, niin et treenannu tarpeeksi kovaa! Mulla on joka nivel revähtänyt kaksi kertaa, treenaan niin kovaa ja kunnolla ja oon iso... ja mitää vammaa en vaihtaisi pois.