Kuka on ehjä?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Voiko joku väittää olevansa ns. terve kuin pukki? Ei ole olkapää eikä kyynärpää sökönä, polvet ei vaivaa, selkä kestää kaiken? Voi kokeilla penkissä, syväkyykyssä ja maastavedossa maksimiykköstä milloin tahansa? Minä en ainakaan voi väittää olevani, olkapääni vaatisi parantuakseen varmaankin leikkauksen tai vuoden totaalilevon...:(

Alaselkä kipeenä... Nyt on muutama lepopäivä takana ja muutama vielä edessä. Lepo useimmiten auttaa, joten sunnuntaina taas salille treenaamaan, ja nyt levätään ja syödään hyvin. :p

ranteessa jotain, polvet narskuu ja alaselkä kiukuttelee, mutta periksi ei anneta :mad2:

tai no taidan ottaa oikein kunnon joulutauon...

Originally posted by Hannibal
...selkä kestää kaiken?
Kiitos kysymästä. Tulin juuri salilta lähes kaksinkerroin kävellen. Outoa tosin kun tein mavea kevyttä sarjaa pienillä painoilla, kun yhtäkkiä joku iski puukon alaselkään.:mad2: Voi vi**u, joskus ennenkin alaselkä on ollut telottuna, kiva kun menee varmaan kuukausi ennenkuin pystyy taas mitään kivaa tekemään.

Voiko joku väittää olevansa ns. terve kuin pukki? Ei ole olkapää eikä kyynärpää sökönä, polvet ei vaivaa, selkä kestää kaiken? Voi kokeilla penkissä, syväkyykyssä ja maastavedossa maksimiykköstä milloin tahansa? Minä en ainakaan voi väittää olevani, olkapääni vaatisi parantuakseen varmaankin leikkauksen tai vuoden totaalilevon...:(

Minä luulen täyttäväni nuo ehjän vaatimukset. Pientä kolotusta on aina kovien treenien jälkeen, mutta ei mitään epänormaalia. Ennätyksiä voisi kokeilla milloin vain...luultavasti. ;)

Minä väitän tällä hetkellä olevani ehjä :cool: On ollut aikoinaan vikaa selässä ja polvessa, mutta tällä hetkellä ja oikeastaan viimeisen yli puolen vuoden ajan on kaikki pelannut, mitä nyt välillä pikku kipuiluja on ollut. Ei kuitenkaan mitään mistä huolestua.

Tai siis noh... ok, polvi ei kylläkään kestä reidenojennuslaitteessa vatkaamista, mutta muuten pystyn täysipainoiseen harjoitteluun :D Kyykkykin luistaa paremmin kuin koskaan ennen, koska polvivamma viime vuonna pakotti laittamaan tekniikan vimosen päälle kuntoon.

Lällälläää!
*Koputtaa puuta*

Mäkin väitän olevani ehjä ja aina olen ollut, mitä treenaamiseen tulee. Ei ongelmia missään kohden, mutta olenkin lisäillyt painoja maltillisesti ja edelleenkään en käytä mitään lisäravinteita.

Ainoa asia mikä vaivaa, on vasemman käden olkapää! Niskantakaa punnerrus ja sivullenostot vihlasee ihan mukavasti, mutta kun korvaa liikkeet jollain muilla, niin ongelmaa ei esiinny.

Siviilissä törmää tuohon ongelmaan huomattavasti useammin, jopa autolla ajaessa!

Tosin olen reenannut vasta vuoden verran, joten mielenkiinnolla odotellaan seuraavaa vaivaa...:p

Jos unohdetaan nämä satunnaiset flunssat ja keskitytään vain mekaanisiin vikoihin, niin on kyllä ihmeen hyvin pysynyt paikat ehjänä. Viimeksi oli polvi kipeä siitä prässionnettumuudesta 2 kk:n ajan, mutta siitäkin on jo reilu 2 vuotta aikaa. Joskus oli sivuolkapäässä joku pieni vihlova kipu, mikä meni kahdessa viikossa ohi. Nyt ei kerta kaikkiaan mitään vikoja, vaikka varsinkin olkapäät on saanut kyllä huomattavan kovaa rumbaa jo hyvän aikaa. Täytyy koputtaa puuta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Alkuaikoina oli kipua olkapäissä (ei en tehnyt penkkiä 3 krt vko), mutta nyt sekin on mennyttä aikaa. Mekaanisesti pysytty terveenä puuta koputellen.

13 urheiluperäistä leikkausta takana+ muut vaivat, jotka vain ei ole leikattavissa.
En ole säämies, mutta kesäisin polvien ja nilkkojen avulla voin sanoa milloin keli muuttuu.

Pääsääntöisesti kontaktilajeista tulleita.
Nykyiset vaivat tulee puntin-nostosta, kun siinäkin pitää kokeilla rajoja.
Liiallinen kilpailuvietti=ihan paskana, koko ajan!!!

Originally posted by Tomi
Lisäävätkö lisäravinteet mielestäsi loukkaantumisriskiä?

Kreatiinin käyttö on väitetty aiheuttavan revähdyksiä ja venähdyksiä helpommin kuin ilman sitä. Jos näin on, silloinhan loukkaantumisriskikin kasvaa.

Voiko joku väittää olevansa ns. terve kuin pukki?
Juu, ei mitään vaivoja ole ollu. Treeniä takana n. 6 kk.
EDIT: Musta se ei ole kehuttavaa, että treenää itsensä kipeäksi. Kasvaa sitä muutenkin.

Minä olen nyt pari vuotta kiitettävän ehjänä pysynyt. Joskus kun oli "pakko" hevidutilla vääntää sarjat kuolemaan asti nostotekniikasta välittämättä, kroppa ei ilmeisesti kestänyt sitä että lihakset vedettiin joka kerta romuksi, niveletkin siinä alkoivat oireilla ja kehitys pysähtyi aina siihen että pitkiäkin treenitaukoja oli pakko pitää. Pahimmillaan kyynersauvojen avustuksella joutui liikkumaan, heh, oi niitä aikoja...

Nyt taas pystyy tekemään sellaisia karmeita liikkeitä kuin niskantakaa työntö, raaka tempaus, tempauskyykky, etukyykky jne. ilman vyötä eikä tunnu missään. Ennen olisi varmaan joku nivel paukahtanut ulos kuopastaan tai vähintään tulehtunut, jos moisia liikkeitä olisi edes ajatellut. Olen sitä mieltä että sarjoja ei saa koskaan viedä niin loppuun että tekniikka yhtään hajoaa, vaikka sitä jotkut pyhäkoulubaletiksikin kutsuvat. No, olenpa ainakin saanut olla terveenä jos ei sitten tuloksetkaan ole kovin ihmeellisiä. Huomattavasti parempia tosin, kuin silloin kun tuli revittyä aina ns. täysillä.

Nooh ei ole mikään paikka rikki, yläselkäkin on ollut hyvänä pitkän aikaa. Mutta ihmeellinen räkätauti on saanut mussa vallan! :( (en kuitenkaan pidä treenitaukoa tai ota edes kevyemmin)

Re: Re: Kuka on ehjä?

Originally posted by Mixu
Juu, ei mitään vaivoja ole ollu. Treeniä takana n. 6 kk.
EDIT: Musta se ei ole kehuttavaa, että treenää itsensä kipeäksi. Kasvaa sitä muutenkin.

Nyt kyllä tekis mieli sanoa pari valittua sanaa, mutta jätänpä sanomatta.

Selkä ja oikea olkapää.

edit: Mutta ei ne hidasta. ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom