Minä olen nyt pari vuotta kiitettävän ehjänä pysynyt. Joskus kun oli "pakko" hevidutilla vääntää sarjat kuolemaan asti nostotekniikasta välittämättä, kroppa ei ilmeisesti kestänyt sitä että lihakset vedettiin joka kerta romuksi, niveletkin siinä alkoivat oireilla ja kehitys pysähtyi aina siihen että pitkiäkin treenitaukoja oli pakko pitää. Pahimmillaan kyynersauvojen avustuksella joutui liikkumaan, heh, oi niitä aikoja...
Nyt taas pystyy tekemään sellaisia karmeita liikkeitä kuin niskantakaa työntö, raaka tempaus, tempauskyykky, etukyykky jne. ilman vyötä eikä tunnu missään. Ennen olisi varmaan joku nivel paukahtanut ulos kuopastaan tai vähintään tulehtunut, jos moisia liikkeitä olisi edes ajatellut. Olen sitä mieltä että sarjoja ei saa koskaan viedä niin loppuun että tekniikka yhtään hajoaa, vaikka sitä jotkut pyhäkoulubaletiksikin kutsuvat. No, olenpa ainakin saanut olla terveenä jos ei sitten tuloksetkaan ole kovin ihmeellisiä. Huomattavasti parempia tosin, kuin silloin kun tuli revittyä aina ns. täysillä.