Kuka ei käytä kreatiinia ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja BenDover
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En käytä, koska en tee mitään parilla kilolla nestettä kropassa. Kreatiinista ei saa juuri mitään konkreettista hyötyä. IMO tulee hirveä pöhö ja maksimiykkönen nousee 2,5kiloa siksi aikaa kun kreatiinia kroppaan tungetaan. Kun lopettaa niin palaat entiseen.

Hagakure sanoi:
En käytä, koska en tee mitään parilla kilolla nestettä kropassa. Kreatiinista ei saa juuri mitään konkreettista hyötyä. IMO tulee hirveä pöhö ja maksimiykkönen nousee 2,5kiloa siksi aikaa kun kreatiinia kroppaan tungetaan. Kun lopettaa niin palaat entiseen.

Kröhöm anteeksi nyt, mutta minä kun käytin 2 kk kreatiinia (8 viikon kuurin) niin:

Penkki: 105 kg -> 135 kiloon
Kyykky: 150->180 kiloon
Mave: 180->210 kiloon
Paino: 105->115 kiloon, josta 2 kiloa lihasta 5 kiloa fättiä ja 3 kiloa nestettä ja kun käytön lopettaa niin nesteet lähtevät 1-2 viikossa pois ja läskit myöskin 1-2 kk:n sisällä jonka jälkeen voikin heittää kuurin uudestaan päälle ja tulokset toki kreatiinin jälkeen tippui, mutta ainoastaan joka liikkeessä 2,5 kiloa eli totaalinen hyöty n. 30 kg voimiin.

Edit: Muistin ajanjakson väärin se oli 10 viikkoa

Hagakuren kanssa samoilla linjoilla. Jos haluat pari toistoa lisää sarjoihin ja leveän naamavärkin niin ota toki kreatiinia.

Onko nämä kyseiset herrat ikinä käyttäneet kreaa ? :jahas:

8-10 viikon ajanjaksolla,

Hyödyt:

Lihasmassankasvu
Parempi draivi treeneissä (Jaksaa puristaa jokaikisen virran pois kehosta)
Voimankasvu

Haitat:

Nesteen keräytyminen, mutta tämäkin lähtee 1-2 viikossa pois

En käytä. Ei vaikuta minulla mitenkään, ei kerää juuri edes nestettä.

En käytä enää. Aiemmin käytin varulta, mutta en huomannut reenin kannalta mitään hyötyä, joten mitäpä sitä suotta. Yksi puolen kilon purkki olisi vielä kreaa kaapissa. Pitänee syödä se pois vähän isommalla annostuksella, kunhan ehtii.

En käytä koska vaikutus on minimaallinen. Kokeiltu on 5-20g/päivä satseilla. Kunnon ruoalla ja levolla paljon paremmat vaikutukset tuloksiin.

Viikinki 86 sanoi:
Niin eipähän siitä kreasta mitään hyötyä ole jos ei ruokavalio ole kunnossa :jahas:

Mutta jos vetää ihmeainetta kreaa, niin ei tarvii edes syödä mitään...;)

Itse käytin pari kuuria. En huomannut muutakun pienen pöhön. Tais sarjamääriinkin tulla 1-2 toistoa lisää.
Ruokavalio on kunnossa.
Joillekkin kreatiini ei edes kerää hirveesti pöhöä.
Kaverilla toimi paljon paremmin kuin mulla. Voisko tääkin olla vähän yksilöllistä.
Kokeilemallahan se selviää.
Tästäkin ketjusta löytyy täystyrmääjiä ja elämää suurempia tuloksia tehneitä krean voimalla.

Aloitin kreatiinikuurin, mutta jätin kesken, koska en huomannut mitään muuta muutosta kuin kaamean turvotuksen. Jalkaterätkin oli niin turvoksissa, että hyvä kun kävelemään pystyi. Ei kiitos siis kreatiinille tästä lähtien.

Käytin kreatiinia reilu puoli vuotta ja mitään kovin ihmeellistä muutosta en havainnut. Nestettä tuli etenkin naamaan pikkaisen, mutta voimat ja finnit ei räjähtäneet. Lopetin käytön joitain viikkoja sitten ja muutosta voimissa tai sarjakestävyydessä ei tapahtunut. Harmi, että nesteetkään ei kasvoista lähteny :D

En käytä, kokeiltu on kaikki merkit ja kikat..ei nimittäin imeydy mulla...maha vaan menee sekaisin, harmi siänsä, sillä kavereilla toimii krea hyvin:itku:

Mielestäni on olemassa vähintäänkin riittävästi dataa puoltamaan käyttöä, tai sanotaanko kokeilua. Jos kuuluu siihen "tutkimuksissakin havaittuun" ryhmään jolle se ei jostain syystä kummoista hyötyä tuo, on käyttö toki vaikea perustella. Muille se lienee vallan suotavaa, painoluokka- ym asiat on hoidettavissa kun jättää muutamaa viikkoa ennen kisoja kreatiinin pois.

Itse pidän siitä kyllä taukoja välillä ihan sen takia että se alkuvaiheen konkreettisesti huomattava treeniboosti on paljon huomattavampi kun on kunnon taukoa välillä. Pitää kuitenkin muistaa mahdolliset ja potentiaaliset muut hyödyt (joita ei konkreettisesti lyhyellä aikavälillä havaitsekaan) tuon "maitohappopuskurin" lisäksi.

En käytä.

Kun en vielä(kään) ole siinä epätoivoisessa vaiheessa, jossa kehitys ei jatku pelkällä treenillä. Toisin sanoen, on vielä melkoisesti hiomista kaikessa mikä treeniin liittyy. Ensin perusasiat kuntoon, ja sitten... kyllä tuota vielä joskus pitää kokeilla :) .

olen kokeillut 1 "hyvän" jakson ja toisen hiukan huonomman (eli lyhyt jakso), lopettamisen jälkeen putosi paino 2 kiloa. en huomannut selvää hyötyä.
olen sekoittanut palkkarin maltosta ja herasta sekä sekaan pistänyt kreaa, mutta muuten en sitä ota.
ja jos se kasvattaa voimaa tyyliin 2 toistoa lisää niin ei ole mtn hyötyä minusta, jos lopetettua teho katoaa.

Hagakure sanoi:

Tässä se meikäläisen perustelu onkin heti ekassa vastauksessa. 500 grammaa on kyllä kaapissa, ajattelin ne vielä pois syödä ennenkuin vanhaksi menee, mutta mitään intoa aineen käyttöön ei ole.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom