Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
^Oih!! :haart:
Meidän isokorva lähettää terveisiä pienelle riiviölle :hyvä:
Juu, kyllä sen pennun voi jättää ihan hyvin muutamaksikin tunniksi yksin jo tuon ikäisenä, ja se on jopa suositeltavaa. Ensi hetkestä lähtien se oppii asioita, ja hyvin nopeasti siis myös sen että EI ole yksin. Siitä se eroahdistus saakin alkunsa, kun joutuu yhtäkkiä opettelemaan sitä yksinoloa kun on tottunut "lauman" läsnäoloon. Taitaa se eroahdistus olla enempi sen tuoreen koiranomistajan vaiva tällä kertaa;)Täällä uusi karvakorvan omistaja :haart:. Koska 10 viikkoista pentua ei haluais jättää yksin kovin pitkäksi aikaa, on treeni loppunut kuin seinään :( Ehdoin tahdoin kun ei haluis olla aiheuttamassa eroahdistusta koiralle. Nojoo, pieni breikki treeneistä ei haittaa, mut tällanen sohvaperunana olo ei oo kovin hauskaa. Ja breikki voi kestää viikkoja :wtf: What to do?
Täällä uusi karvakorvan omistaja :haart:. Koska 10 viikkoista pentua ei haluais jättää yksin kovin pitkäksi aikaa, on treeni loppunut kuin seinään :( Ehdoin tahdoin kun ei haluis olla aiheuttamassa eroahdistusta koiralle. Nojoo, pieni breikki treeneistä ei haittaa, mut tällanen sohvaperunana olo ei oo kovin hauskaa. Ja breikki voi kestää viikkoja :wtf: What to do?
Kuulostaa tosi kurjalta!:(Meillä on nyt tapahtunut ihan kauheita! :(
...
Kuulostaa tosi kurjalta!:(
Silloin kun itse asuin vielä koiran kanssa rivarissa, niin naapurin kakarat keksivät mennä härnäämään nuorta terrierin alkua ikkunan taa. Kauheen haukunhan ne sai aikaiseksi (:curs, onneksi naapuri kertoi mitä tapahtui kun olin päivällä poissa ja seuraavaksi haukuttiin naapurin kakarat aikuisten toimesta. Vastaava ei nyt kuitenkaan saa koiraa paniikkiin?
Samainen parson-tyttö on oikeasti ollut peloissaan kun oltiin Vantaalla puolisoni vielä asuessa siellä. Silloin oli sorsastuskausi alkanut, ja vaikka itse ei kuullut kuin vaimeaa pauketta, niin koiran se sain aika paniikkiin. Ihmeteltiin ensin että onko sillä aivokasvain vai mikä, kun sisätiloihin niitä paukauksia ei itse edes kuullut. Räjäytystyömaa on varmaan vielä pahempi, kun se aiheuttaa lisäksi sitä maan tärähtelyä. Itse veikkaisin siis sitä.
Täällähän on tuttuja! Ingrid ja Ykä siis ;)
Meillä on vajaa puolitoistavuotias amstaffipoitsu kotona, se on parasta lenkkiseuraa, ja tuleepahan huonommallakin säällä lähdettyä sinne lenkille, ei voi välttää mitenkään vaikka ei kiinnostais välttämättä:D
Voin myöhemmin laittaa kuvia siitä.
Meillä on nyt tapahtunut ihan kauheita! :(
Jospa pakkiksen koiranomistajajengi pystyisi antamaan neuvoja/ehdotuksia tai kertomaan vastaavanlaisista kokemuksista?
Häh, kuka sie oot?!
No Anna!:D
No niin mä vähän arvelin, sun ja koiran iät täsmäsi niin hyvin ;) Tervetuloa foorumille! Toivottavasti saat paljon uutta irti
Tuota tilanrajaamista kannattaa tosiaan kokeilla, sekä säästääkseen huushollia että koiran oman turvallisuuden takia. Tuskin kuitenkaan ihan eroahdistuksesta niin paniikkiin menee, vieläpä tutussa paikassa, että syö kaihtimilla suunsa paskaksi. Ja kyseessä aikuinen koira, jolla ei ole ollut tällaisia ongelmia aiemmin (kait?). Jos koiraa ei saa mihinkään päivähoitoon, niin sitten kotoa jokin turvallinen paikka, johon mahdollisesti ei äänet kuulu niin hyvin. Koira ei kärsi siitä jos se on yhdessä huoneessa sillä välin kun isäntäväki on töissä. Sellaisia koirahoitoloitakin on, jotka ottaa myös päivähoitolaisia. Ja sellaisia joilla on pelkkää päivähoitoa:thumbs:. Toivotaan että ratkeaa tuo ongelma..Vai voisiko olla todella pahaa eroahdistusta? ...
Tuota tilanrajaamista kannattaa tosiaan kokeilla, sekä säästääkseen huushollia että koiran oman turvallisuuden takia. Tuskin kuitenkaan ihan eroahdistuksesta niin paniikkiin menee, vieläpä tutussa paikassa, että syö kaihtimilla suunsa paskaksi. Ja kyseessä aikuinen koira, jolla ei ole ollut tällaisia ongelmia aiemmin (kait?). Jos koiraa ei saa mihinkään päivähoitoon, niin sitten kotoa jokin turvallinen paikka, johon mahdollisesti ei äänet kuulu niin hyvin. Koira ei kärsi siitä jos se on yhdessä huoneessa sillä välin kun isäntäväki on töissä. Sellaisia koirahoitoloitakin on, jotka ottaa myös päivähoitolaisia. Ja sellaisia joilla on pelkkää päivähoitoa:thumbs:. Toivotaan että ratkeaa tuo ongelma..