Kuinkas monella mimmillä on karvakorvia taloudessa?

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Jemelynin Banze!!!! ...ON IHAN YKKÖNEN:rock: Mä olin täysin myyty...neidillä on asennetta :dance:

Jotenkin musta tuntuu että meidän elukat on kaikki vähän epänormaaleja :rolleyes:
täällä voi käydä kurkkimassa karvakorvien kuulumisia...pitäähän jokaisella turriaisella omat kotisivut olla ;)
www.webbisivu.com/eläintarhamme

Tässä on meille eilen tullut kissimirri. Helmi-neiti on vasta 8 viikkoa, ja pikkuinen ei osaa vielä naukuakaan kunnolla vaan päästelee vain vingahduksia. Aivan valloittava pieni pörrökasa! Oikea syli-takiainen! :haart:

Liitteet

• kitty.webp
    kitty.webp
    54,3 KB · Katsottu: 213
  • kitty2.webp
    kitty2.webp
    63,2 KB · Katsottu: 228
  • kitty3.webp
    kitty3.webp
    41,5 KB · Katsottu: 240
  • kitty4.webp
    kitty4.webp
    108,9 KB · Katsottu: 204
Meidän hurja vahtikoira, 2-vuotias vehnistyttö Alli :haart: Äärimmäisen fiksu ja useimmiten tottelevainen, tosin jokseenkin itsepäinen (tullut varmaan emäntäänsä)... Aivan ihana oli tänäkin aamuna, kun kellon soidessa kömpi kainaloon makaamaan ja laitto pään viereen tyynylle ja anto muutaman kosteahkon pusun :)

Ja minä en tykännyt koirista juuri lainkaan vielä 2 vuotta sitten, jännästi se mieli muuttuu...

Liitteet

• Alli-hund.webp
    Alli-hund.webp
    32,3 KB · Katsottu: 410
Tunnustaudun aivan erilaiseksi kuin muut, elikkäs..

Meillä asusteleepi tällä hetkellä kaksi oikein valloittavaa rottapoikaa, kolmas muuttaa tammi-helmikuussa. :)

Saksanpaimenkoira olisi haaveissa parin vuoden sissään.

Meillä on semmonen ihana dreeveri. Maailman suloisin poitsu kyllä.
http://www2.iltasanomat.fi/lemmikit/upload_images/20071210225320709642914.jpg
Tuossa näkyypi kuvassa 3kk ikäisenä. Kaikessa pitää aina saada olla mukana.:)
Ja ei malta koskaan pysyä paikoillaan vaan kävelee KOKOAJAN perässä. Suihkuunki ku menee, niin karvakorva vikisee ja ulisee oven takana, että hänenki pitää päästä. Ja sauna on lempipaikka.:)

Täältä meiltä löytyy tälläinen karvakorva. Working Jack Russell, Wihtori nimeltään. :) :haart: Jouluja vaan kaikille!

Liitteet

• Wihtori.webp
    Wihtori.webp
    69,6 KB · Katsottu: 381
Olin viikonloppuna koiravahtina. Labbis Nelli alko kiskomaan minua eilen aamulla todella aikasin ylös! Vei peitonkin ja häiritsi niin paljon ku voi ikinä häiritä. Vinku ja inisi ja tökki tassuilla ja tunki päätä syliin ja naaman päälle. Huh! Ei sillä ollut edes pissahätä, mutta ulkona oli vieras irtokoira niin sitä olisi pitänyt päästä katsomaan.

On se silti vaan ihana koira..:) omaa koiraa kun en voi tuohon asuntoon hankkia, vaikka tilaa olisi! 74 neliötä ja yksin asun. Nelli toimii sijaiskoirana. <3

Täältä löytyy Thai ridgeback dog narttu Tori, 1v 3kk sekä Ibizanpodenco uros Capo, 2v ja rapiat.
Myös molossi tyyppiset houkuttavat hirveästi luonteensa (ja ulkonäkönsä) takia, mutten taida niin vaativaa koiraa ihan hetkeen ottaa, kun ei ole sellaiselle tilojakaan. Ja nuo ipanat on vielä niin nuoria :) taloa asustaa myös iki-ihana brasiliansateenkaariboa Sakari sekä nelivarvas Waldo.

Amstaffit ja pitit on olleet jonkin aikaa lähellä syräntä :haart: Kuitenkin seuraava koira on mitä luultavimmin vielä TRD. Sitten joskus.
Capo:
ibizan-4983.jpg

ibizan-4903.jpg

Tori:
121207003.jpg

seppo049.jpg

Ja kämre:
plj010.jpg

Jos ette pahastu niin tässä vielä vähän parempaa Torista..

Toripuistossa.jpg

Mä aina innostun näiden koirienkaa ja pitää laittaa sata kuvaa murusista :rolleyes:

^ Hyvä kuva torista! Ihana :worship:

HurjienMamma: noita molosseja on kait monenkin luonteisia, jotkin vaativia, jotkin melkoisia lallukoita. Millaisista molosseista olet kiinnostunut :)?

onhan niitä, voin sanoa suoraan että tiedän aika montakin tapausta jotka ovat helpompia kun mun Capo. Toisaalta ne ei ole edes verrattavissa toisiinsa, ovat niin eritavalla haastavia.
Dogot on aivan ihania, cane corso aivan mahtava, sitten mua kiinnostaa muutamat molossi rodut jota FCI ei rekisteröi ja ne on monelle suomalaiselle tuiki tuntemattomia, ja ylipäätään maailmalle (espanjan) ulkopuolella. Yksi tälläinen on Cade bou.
Mutta en ottaisi yhtäkään molossia kerrostalon kahden muun koiran kanssa :) tai mitään muutakaan koiraa.
Kyllä sellaisella tulee olla kunnon koti, ja mielellään kunnon piha ;)

Koiruudet

FIN TVA JK3 BH bordercollie Jasmin:
jasminnoutaa.jpg

Jasmin:
Jasminkepeilla1.jpg

FIN MVA&TVA keeshond Lola:
Lolajuoksee2.jpg

jackrussell Doris:
Doris.jpg

Lisäksi kotoa löytyy myös sekarotuinen Rocky

Meidän taloudessa pyörii Venäjän tuonti,dobberi uros.ikää 8kk..ja tämä veikka se osaa hermojen kiristämisen jalon taidon :hyvä:

DSC00316rico.jpg

DSC00416.jpg

En ole oikein koskaan osannut tykätä noista typistetyistä :rolleyes: (tai siitä typistämisestä lähinnä).
Paljonko muuten maksoi dopperi naapurimaasta?

Meillä alkoi vuosi makeasti kun yksi koirista pamahti kipeäksi. Vatsatautia. Ei pysy vesikään sisällä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom